حذف قافیه از ترانه ضعف محسوب میشه حتی اگه آگاهانه و بعنوان نوآوری این کار انجام شده باشه... ارائه ترانه متفاوت نباید ساختارهای اصلی رو نادیده بگیره... قافیه در شعر و ترانه، حکم آلارم و هشداری رو داره که به ذهن مخاطب تلنگرهای پی در پی می زنه تا ارتباط با اثر بهتر و عمیقتر بشه... در مباحث فنی شعر، قافیه از عوامل موسیقی ساز در شعر محسوب میشه... تکرار یک آوای مشخصی تحت عنوان قافیه، باعث ایجاد موسیقی در ترانه و به تبع اون باعث ایجاد لذت در ذهن مخاطب میشه. در این ترانه بکار نبردن قافیه، فرصتی رو از صاحب اثر گرفته، فرصتی که میتونست مخاطب بیشتری رو جذب کنه و از طرفی به ماندگاری اثر هم کمک کنه... ناخودآگاه ذهن آدمها بعد از مدتی شعر ها و ترانه هایی که از تناسب آوایی و قرائن موسیقایی برخوردار نیستند رو پس می زنه و به اونها فرصت ماندگاری نمیده.
حذف قافیه از ترانه ضعف محسوب میشه حتی اگه آگاهانه و بعنوان نوآوری این کار انجام شده باشه... ارائه ترانه متفاوت نباید ساختارهای اصلی رو نادیده بگیره... قافیه در شعر و ترانه، حکم آلارم و هشداری رو داره که به ذهن مخاطب تلنگرهای پی در پی می زنه تا ارتباط با اثر بهتر و عمیقتر بشه... در مباحث فنی شعر، قافیه از عوامل موسیقی ساز در شعر محسوب میشه... تکرار یک آوای مشخصی تحت عنوان قافیه، باعث ایجاد موسیقی در ترانه و به تبع اون باعث ایجاد لذت در ذهن مخاطب میشه. در این ترانه بکار نبردن قافیه، فرصتی رو از صاحب اثر گرفته، فرصتی که میتونست مخاطب بیشتری رو جذب کنه و از طرفی به ماندگاری اثر هم کمک کنه... ناخودآگاه ذهن آدمها بعد از مدتی شعر ها و ترانه هایی که از تناسب آوایی و قرائن موسیقایی برخوردار نیستند رو پس می زنه و به اونها فرصت ماندگاری نمیده.