برنامه یاد بعضی نفرات
 
چشم آذر براي «ليست انتظار» موسيقي مي سازد
با پايان يافتن تدوين فيلم تازه اصغر هاشمي؛
چشم آذر براي «ليست انتظار» موسيقي مي سازد
موسيقي ما- با پایان صداگذاری و تدوین فیلم تلویزیونی «لیست انتظار» به کارگردانی اصغر هاشمی، ناصر چشم‌آذر به زودی ساخت موسیقی را شروع می‌کند.

با پیوستن چشم‌آذر به این پروژه به زودی آهنگسازی «لیست انتظار» آغاز می‌شود و اوایل تابستان این فیلم 90 دقیقه‌ای برای پخش آماده می‌شود.
حسین عابدینی و سمیرا حسینی بازیگران این فیلم هستند و تعدادی از بازیگران مشهدی در این فیلم مقابل دوربین رفته‌اند که یکی از بخش‌های مجموعه فیلم «شهری که دوست می‌دارم» با موضوع زیارت امام رضا(ع) است.
هادی پویان تصویربردار، محمد بصیرتیان طراح صحنه و لباس، رحیم مهدیخانی طراح گریم، سیامک مهماندوست تدوین و صداگذاری، محمد صالحی صدابردار و مجتبی خادم‌زاده دستیار کارگردان «لیست انتظار» هستند که در گروه فیلم و سریال شبکه یک تولید می‌شود.

هاشمی فیلم‌های سینمایی "در آرزوی ازدواج"، "مجردها" ، "زندگی" و فیلم تلویزیونی "چند قدم نزدیکتر" را در کارنامه دارد. فیلم‌های "هر شب تنهایی" و "شب" از مجموعه‌ فیلم‌های "شهری که دوست می‌دارم" به کارگردانی رسول صدرعاملی در جشنواره فجر اکران شد، اما "لیست انتظار" برای پخش تلویزیونی آماده شده و اکران عمومی نمی‌شود.
منبع: 
مهر
تاریخ انتشار : یکشنبه 10 خرداد 1388 - 00:00

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود چشم آذر براي «ليست انتظار» موسيقي مي سازد | موسیقی ما