برنامه یاد بعضی نفرات
 
بقیه ارکسترهای ارشاد نیز واگذار می‌شود
بعد از واگذاری ارکستر ملی به بنیاد رودکی؛
بقیه ارکسترهای ارشاد نیز واگذار می‌شود
موسیقی ما - در صورت موفق بودن واگذاری ارکستر ملی به بنیاد رودکی سایر ارکسترهای دفتر موسیقی وزارت ارشاد نیز واگذار خواهد شد.

محمدعلی خبری با اعلام این مطلب و با اشاره به اینکه ما در حال حاضر مشغول مطالعه انتقال ارکسترهاهستیم گفت : اگر دفتر موسیقی وزارت ارشاد به اهداف تعیین شده اش دست پیدا کند سایر ارکسترها و گروه های موسیقی زیر نظر این دفتر نیز مانند ارکستر ملی واگذار خواهند شد.

مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه افزود: ما قصد داریم دفتر موسیقی را به سمت سیاستگذاری و برنامه ریزی برای موسیقی کشور ببریم. چرا که دفتر موسیقی ارشاد یک ستاد محسوب می شود و ما باید کارهای ستادی انجام دهیم؛ واگذاری ارکستر ملی به بنیاد رودکی نیز در همین راستا صورت گرفته است.

وی همچنین تصریح کرد: ارکستر ملی زیر نظر شورایی که توسط بنیاد رودکی مشخص شده اداره می شود و ما با توجه به اهداف و سیاست هایی که داریم تنها نقش نظارتی خواهیم داشت. امیدواریم این اتفاق باعث ارتقا سطح کاری ارکستر ملی شود.

خبری همچنین گفت: ما نباید مردم را از تولید آثار بیشتر محروم کنیم به همین منظور می بایست سرمایه گذاری را برای این موضوع بیشتر کنیم. دفتر موسیقی همچنین امیدوار است هنرمندان با حفظ جایگاه هنری خود، در زمینه اقتصادی نیز مسائل خود را بتوانند تامین کنند.

یادآور می شود ارکستر ملی ماه گذشته از سوی دفتر موسیقی وزارت ارشاد به بنیاد رودکی واگذار شد که با اعتراض رهبر آن، فرهاد فخرالدینی مواجه شد و در حال حاضر ارکستر سمفونیک تهران و گروه کر دفتر موسیقی همچنان زیر نظر این دفتر به فعالیت خود ادامه می دهند.
منبع: 
مهر
تاریخ انتشار : دوشنبه 5 مرداد 1388 - 00:00

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود بقیه ارکسترهای ارشاد نیز واگذار می‌شود | موسیقی ما