برنامه یاد بعضی نفرات
 
سالار عقیلی: در ایران کنسرت نمی‌دهم
عقيلي در كانادا و آمريكا كنسرت مي‌دهد؛
سالار عقیلی: در ایران کنسرت نمی‌دهم
موسیقی ما - سالار عقيلي كه 5 ماه در ايران نبوده، مي‌گويد تا زماني‌كه در ايران شرايط مهيا نشود، كنسرت برگزار نمي‌كند. وي اواخر شهريو در كانادا و پس از آن در آمريكا به صحنه مي‌رود.سالار عقيلي(خواننده و سرپرست گروه راز و نياز)گفت: كنسرت كانادا به دعوت شركت «نوا موزيك» در شهرهاي ونكوور، آتاوا، مونترال و تورنتور برگزار مي‌شود. در اين كنسرت علاوه بر گروه «راز و نياز»، حسين بهروزي‌نيا به‌عنوان نوزانده عود ما را همراهي مي‌كند.

عقيلي درباره جزئيات كنسرتش در آمريكا گفت: اين كنسرت به دعوت شركت seattle word music برگزار مي‌شود و قرار است در شهرهاي سياتل، لس آنجلس، واشنگتن و هوستون برگزار شود.

اين خواننده با اشاره به اينكه تمام قطعاتي كه در اين دو كشور اجرا خواهد كرد، جديد خواهند بود، خاطرنشان كرد: بخش اول اين كنسرت‌ها در دستگاه شور و دشتي كه از ساخته‌هاي آرش كامور است، اجرا مي‌شود. همچنين بخش دوم در دستگاه اصفهان و نوا خواهد بود كه اغلب قطعات قديمي را دربرمي‌گيرد.

اين خواننده درباره اعضاي گروه «راز و نياز» كه دراين كنسرت وي را همراهي مي‌كنند، گفت: حرير شريعت زاده(پيانو)، آرش كامور(كمانچه)، فردين لاهور پور(ني)، بهزاد رواقی(تار و كامران منتظري با تمبك؛ گروه را همراهي مي‌كنند.
منبع: 
ایلنا
تاریخ انتشار : دوشنبه 25 مرداد 1389 - 00:00

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود سالار عقیلی: در ایران کنسرت نمی‌دهم | موسیقی ما