برنامه یاد بعضی نفرات
 
اجراهای دومین روز از جشنواره بیست و هفتم موسیقی فجر
۱۷گروه موسیقی روی صحنه می‌روند؛
اجراهای دومین روز از جشنواره بیست و هفتم موسیقی فجر
موسیقی ما -  ۱۷گروه موسیقی در دومین روز از جشنواره بیست و هفتم موسیقی فجر در ۱۰ سالن به اجرای برنامه می‌پردازند. به گزارش سایت موسیقی ما به نقل از ستاد خبری بیست‌وهفتمین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر، در دومین روز از جشنواره تالار وحدت ساعت ۱۸: ۳۰ میزبان ارکستر آرس نووا به سرپرستی قیطاسی و ساعت ۲۱ میزبان ارکستر سمفونیک تهران به رهبری نادر مرتضی‌پور خواهد بود.

در سالن رودکی ساعت 10:30 سمینار آهنگسازی گیتار کلاسیک توسط فرزین تهرانیان برگزار و سپس ساعت  18:30 گروه کُر سمات به سرپرستی آزاده عظیمی و کُر ثمین به سرپرستی تیکران سوکیاسیان و ساعت ۲۱ رسیتال ویلن و پیانو کشور روسیه به اجرای برنامه می‌پردازند.

در سالن ایوان شمس نیز اجرای گروه تریو کالین ولون از سوئیس ساعت 18:30 و رونین از سوئیس و سوئد ساعت ۲۱، در فرهنسگرای نیاوران اجرای گروه ژیوار به سرپرستی و خوانندگی ژیوار شیخ‌الاسلامی ساعت ۱۶، گیتار نوازی کلاسیک دانشجویان ساعت  18:30 و تک‌نوازی گیتار علیرضا تفقدی و حامد پورسایی ساعت ۲۱ برگزار می‌شود.

تئا‌تر شهر نیز در دومین روز از جشنواره بیست‌وهفتم موسیقی فجر میزبان گروه سازینه به سرپرستی پیمان بزرگنیا خواهد بود.

در فرهنگسرای ارسباران نیز که مختص بخش نسل دیگر است ساعت 18:30 ارکستر مجلسی چنگ به سرپرستی کاوه کشاورز به روی صحنه می‌رود و ساعت ۲۱ شب کمانچه به سرپرستی سامر حبیبی برگزار می‌شود.

در سالن اندیشه ارکس‌تر پارس ناصر نظر ساعت 18:30، در پژوهشکده فرهنگ و هنر گروه برزین مشهد به سرپرستی امیرحسین اسکندری و سیوار به سرپرستی مهدی حاجی‌قاسمی ساعت ۱۹ به روی صحنه خواهند رفت.
سالن سوره حوزه هنری ساعت ۱۹ میزبان گروه گندم به سرپرستی محمدکیا خسروی و بادی نوازان فجر به سرپرستی کاظم شرافتی خواهد بود. در بخش پاپ این دوره از جشنواره نیز محسن یگانه ساعت  18:15 و بهنام صفوی ساعت ۲۱: ۴۵ در برج میلاد کنسرت خود را برگزار می‌کنند.

بخش سخنرانی خانه هنرمندان نیز در این روز اختصاص به موضوع ابداع نحوه ترکیب تقسیمات نامساوی ضربات و ریتم در موسیقی ایرانی اختصاص دارد که در ساعت ۱۰: ۳۰ توسط مصطفی کمال‌پور تراب برگزار می‌شود.

بیست و هفتمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر ۲۴ تا ۳۰ بهمن ماه به دبیری دکتر حسن ریاحی در تهران، کرج، قزوین، شیراز، یاسوج و گرگان برگزار می‌شود.
منبع: 
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 بهمن 1390 - 00:00

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود اجراهای دومین روز از جشنواره بیست و هفتم موسیقی فجر | موسیقی ما