برنامه یاد بعضی نفرات
 
michael
چه کسی حقیقت را می گوید؟
انتشار بیوگرافی شوک کننده در مورد مایکل جکسون

موسیقی ما - مایکل جکسون می دانست که به زودی قرار است بمیرد. او صدایش را از دست داده بود و می دانست که دیگر نمی تواند برنامه اجرا بکند. برای همین قبل از مرگش فرزندانش را آماده کرده و به آنها گفته بود: «اگر به روز پدر امسال نرسیدم، از دست من ناراحت نشوید.»

يان هالپرین، نویسنده بیوگرافی غیررسمی و بدون مجوز در مورد خواننده پاپ امریکایی که «بدون ماسک: سالهای آخر مایکل جکسون» نام دارد، جزئیات کاملی در مورد زندگی او ارایه کرده است. این کتاب سه شنبه هفته گذشته در کانادا منتشر شد و هفته نامه «پاریس مچ» بخش هایی از آن را برای اولین بار در تازه ترین شماره خود منتشر کرد.
«مایکل جکسون در ماه های آخر زندگی اش ساعت ها و روزها در اتاقش می ماند تا یک نامه طولانی خداحافظی برای فرزندانش بنویسد.»

و البته نویسنده این کتاب در مصاحبه ای گفته که مایکل جکسون همه چیز را پیش بینی کرده و کاری کرده بود که در صورت ورشکسته شدن، فرزندانش آسوده باشند.

همزمان با انتشار این کتاب، تحقیقات در مورد مرگ مشکوک خواننده پاپ همچنان ادامه دارد. سی ان ان گزارش داد که حتی فرضیه خودکشی هم قابل بررسی است و سایت TMZ فاش کرده که دکتر پوست او، کلاین، به تجویز دمرول برای جکسون اعتراف کرده است. او گفته که هرازگاهی این دارو را برای آرام کرده او تجویز می کرده ولی وقتی متوجه شده که جکسون افسردگی دارد، به او در مورد عواقب این دارو، هشدار داده است. با این حال، هم چنان اصلی ترین فرضیه ممکن برای ایست قلبی او مصرف بیش از حد دارو است و باید تا زمان مشخص شدن جواب نهایی آزمایش های انجام شده روی جسد، صبر کرد.

منبع: هفته نامه ایران دخت

تاریخ انتشار : دوشنبه 29 تیر 1388 - 00:00

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود انتشار بیوگرافی شوک کننده در مورد مایکل جکسون | موسیقی ما