برنامه یاد بعضی نفرات
 
gramm
مراسم اعطای جوایز گرمی 2011 برگزار شد (4)؛
پخش تلویزیونی جوایز گرمی رکوردشکنی کرد

موسیقی ما - حضور بسیاری از چهره‌های بنام موسیقی در مراسم جوایز «گرمی» موجب شد پخش تلویزیونی این مراسم رکورد11 ساله خود را بشکند.

این در حالی است که برگزارکنندگان این جوایز، مهم‌ترین جایزه موسیقی آمریکا سعی کردند مراسم حالت همیشگی مراسم‌های هالیوود را نداشته باشد و جو یک مهمانی بر آن حاکم باشد.

این مراسم به لطف حضور چهره‌های مطرح قدیمی جون میک جگر از گروه رولینگ استون و چهره‌های جدیدی مثل کتی پری و جاستین بیبر بیش از 26 میلیون نفر مخاطب تلویزیونی داشت.

جوایز گرمی روز یکشنبه اهدا شدند، این مراسم زیر نظر آکادمی ضبط موسیقی آمریکا برپا می‌شود. در سال‌های اخیر برگزارکنندگان مراسم از تعداد جوایز کاسته‌اند و بر تعداد اجراهای زنده مراسم افزوده اند و بدین ترتیب آمار بینندگان رشد کرده است.

در نتیجه در سال‌های اخیر این برنامه مدام از حالت یک مراسم اهدای جایزه دورتر شده است و به یک برنامه تلویزیونی با اجرای زنده نزدیک و نزدیک‌تر شده است.

شبکه سی‌بی‌اس روز دوشنبه اعلام کرد 26 میلیون و 66 هزار نفر مراسم جوایز گرمی را تماشا کرده‌اند. تعداد بینندگان سه درصد بیشتر از تعداد بینندگان سال گذشته (25 میلیون و 870 هزار نفر) بوده است.

در این مراسم گروه کانتری سه‌نفره لیدی آنت‌بلوم دو جایزه مهم بهترین ترانه سال و بهترین ضبط سال را برای «اکنون نیازمند تو هستم» و گروه آرکید فایر جایزه معتبر بهترین آلبوم سال را برای «حومه‌های شهر» از آن خود کردند.

منبع: خبر آنلاین

تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 اسفند 1389 - 00:00

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود پخش تلویزیونی جوایز گرمی رکوردشکنی کرد | موسیقی ما