برنامه یاد بعضی نفرات
 
rolling
گیتاریست «رولینگ استونز» می‌گوید؛
کیت ریچاردز علاقه‌مند به همکاری با جک وایت

موسیقی ما - جواد رهبر: کیت ریچاردز، گیتاریست گروه «رولینگ استونز»، و جک وایت سال‌هاست که با هم دوست هستند ولی در سال 2009 همکاری حرفه‌ای با یکدیگر را هم تجربه کردند. ریچاردز در آن زمان به نشریهٔ «رولینگ استون» گفت: «چند تا ترانه با هم ضبط کردیم و باید بگویم که از کار با جک لذت می‌برم.»

ریچاردز به تازگی با نشریهٔ «رولینگ استون» گفت‌وگویی انجام داده و گفته که جک وایت نوازنده‌ای بسیار دوست‌داشتنی است و اگر او دلش بخواهد خیلی دوست دارد که با او ترانه‌هایی ضبط کند.

البته این روزها برنامهٔ کیت ریچاردز حسابی پر است. او در ماه ژوئیه همراه با اعضای دیگر گروه «رولینگ استونز» به شهر لندن می‌رود تا ترتیب برنامه‌ای برای بزرگداشت پنجاهمین سالگرد تاسیس گروه را بدهند.

تهیهٔ چند ترانهٔ تازه بخشی از این برنامه است. حالا ریچاردز می‌گوید شاید خوانندگان و گروه‌های دیگر هم بتوانند در این برنامه‌ها به اعضای گروه کمک کنند و شاید جک وایت یکی از آن‌ها باشد. عده‌ای از طرفداران گروه هم معتقدند که جک وایت می‌تواند یکی از تهیه‌کنندگان آلبوم تازه‌ای از گروه «رولینگ استونز» باشد اما فعلا هیچ تصمیم قطعی‌ای دربارهٔ همکاری جک وایت با گروه گرفته نشده است.

منبع: رولینگ استون

تاریخ انتشار : دوشنبه 5 تیر 1391 - 00:00

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود کیت ریچاردز علاقه‌مند به همکاری با جک وایت | موسیقی ما