برنامه یاد بعضی نفرات
 
dylan
11 سپتامبر منتشر می‌شود؛
نام آلبوم تازه‌ٔ باب دیلن، «توفان» است

موسیقی ما - جواد رهبر: بعد از ماه‌ها حرف و حدیث دربارهٔ انتشار آلبوم تازه‌ای از باب دیلن، دست آخر کمپانی کلمبیا رکوردز اعلام کرد که تازه‌ترین آلبوم استودیویی خوانندهٔ فولک آمریکا روز 11 سپتامبر 2012 به بازار خواهد آمد.

نام این آلبوم «توفان» (Tempest) است و تهیه‌کنندهٔ آن شخص باب دیلن است که با نام مستعار جک فراست این کار را انجام داده است. آلبوم 10 ترانهٔ اریژینال دارد ولی هنوز مشخص نیست که نام آلبوم به چه اشاره دارد. تا اطلاع ثانوی می‌دانیم که «توفان» (The Tempest) اسم آخرین نمایشنامه‌ای است که ویلیام شکسیپر نوشته است.

دیوید هیدالگو، که در سال 2009 در آلبوم «Together Through Life» برای دیلن گیتار زد، در ضبط این آلبوم هم با او همکاری داشته. کار ضبط آلبوم در ماه مارس 2012 در استودیوی جکسون براون در کالیفرنیا انجام شده. هیدالگو دربارهٔ تجربهٔ همکاری مجدد با دیلن می‌گوید:‌ «تجربهٔ‌ شگفت‌انگیزی بود. باید بگویم تجربهٔ متفاوتی هم بود. هر بار کار با دیلن تجربهٔ تازه‌ای است که با به‌کارگیری شیوه‌های جدید به سرانجام می‌رسد. نکتهٔ شگفت‌انگیز کار دیلن این است که همین‌طور خلاقانه به کارش ادامه می‌دهد. اگر از من بپرسید واقعا نمی‌دانم چطور می‌تواند این کار را انجام بدهد.»

تاریخ انتشار : یکشنبه 1 مرداد 1391 - 00:00

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود نام آلبوم تازه‌ٔ باب دیلن، «توفان» است | موسیقی ما