برنامه یاد بعضی نفرات
 
elvis
در دست تولید است؛
فیلمی دربارهٔ زندگی الویس پریسلی
موسیقی ما - فیلمی سینمایی دربارهٔ زندگی «الویس پریسلی» در دست تولید است. کمپانی فیلمسازی‌ بایت سایز قرار است زندگی الویس پریسلی و رابطهٔ 17 ساله او با دیوید استنلی را در فیلمی سینمایی روایت کند.

این فیلم براساس کتابی به نام «گفت‌وگوهایی با سلطان» نوشته مشترک استنلی و دیوید گرودر به زودی کلید می‌خورد. استنلی در 4 سالگی به خانه پریسلی در گریسلند آمد و این خوانندهٔ معروف پس از چندی نقش پدر را برای او ایفا کرد. استنلی بعدها به کمکی قابل اعتماد برای پریسلی تبدیل شد و 17 سال از عمر خود را با او صرف کرد. راب کوهن نویسنده‌ای است که فیلمنامهٔ اقتباسی این فیلم سینمایی را به نگارش درمی‌آورد.

الویس آرون پریسلی (1977-1935) خواننده و هنرپیشهٔ آمریکایی و یکی از موفق‌ترین شخصیت‌ها در هنر معاصر و موسیقی آمریکای قرن بیستم است. او در دوران شکوفا شدن سبک راک اند رول به ویژه در نیمهٔ دوم دههٔ 1950 نقش داشت و به «سلطان راک اند رول» مشهور شد.

الویس پریسلی از سال 1956 به بعد با اجرای 45 ترانه که از هر کدام از آن‌ها بیش از یک میلیون نسخه به فروش رفت و یا بازی در 33 فیلم سینمایی و حضور در برنامه‌های تلویزیونی و کنسرت‌ها،‌ موفقیت‌ اقتصادی رکورد شکنی را کسب کرد.

منبع: ایسنا
تاریخ انتشار : جمعه 10 شهریور 1391 - 00:00

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود فیلمی دربارهٔ زندگی الویس پریسلی | موسیقی ما