برنامه یاد بعضی نفرات
 
aminimehi
تو کدومی
امتیاز: 
4.432145

امتیاز : 88.6/100
تعداد رأی: 14
( امتیاز : 88.6/100 - 14 رأی)
(14 رأی)

خواننده: 
مهدی امینی
ترانه سرا: 
شایا گراوند، فاطمه رمضان نیا، سپیده خیرخواه، هادی قدرت نما
آهنگساز: 
روزبه نعمت‌‌الهی، مهدی امینی، داریوش صالح پور
تنظیم کننده: 
داریوش صالح پور
نوازنده ها: 
داریوش صالح پور

ژانر:

فصل انتشار: 
تابستان
ماه انتشار: 
مرداد
سال انتشار: 
1388
توضیحات: 

<strong>وحید رضا صیرفیان:</strong> تو کدومی نام اولین آلبوم مهدی امینی است که با همکاری داریوش صالح پور ارائه کرده است. با توجه به علاقه تنظیم کننده به راک، فضای این آلبوم نیز کمی به این سبک متمایل شده است. هر چند اجراهای نا پخته خواننده، این مجموعه را تحت تاثیر قرار داده، ولی ملودی های خوب روزبه و داریوش و تنظیم های مناسب و ترانه های بعضا قابل قبول، توانسته تا حدودی آلبوم را نگه دارد.

مظالب مرتبط : 

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

واقعا خوشگل بود تبریک میگم به این جوون دست

صداش هم همچين بد نيست من كه خوشم اومد

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

من اهنگهاشو شنيدم 3 تا از كاراش محشره تبريك اقا مهدي

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

اهنگ هاي لاتينش خيلي شيك و تر تميز بود اتفاقا بر خلاف نظر -موسيقي ما- نه تنها اجراهانا پخته نبوده بلكه خيلي هم مسلط اجرا شده . داريوش و روزبه ومهدي اميني : خسته نباشيد

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

اولین آلبوم مهدی امینی به نام تو کدومی با سرمایه گذاری شخصی به بازار عرضه شد. شرکت پخش کننده این آلبوم مشخص نیست! این آلبوم فقط به صورت سی دی منتشر شده و با قیمت یک هزار تومان ارائه شده است. طرح آلبوم مشکی رنگ است و عکس های نا مفهومی از سه نفر که بالا را نگاه می کنند! در بین سیاهی ها دیده می شود! طرح های سیاه لبه یابی شده از نمای یک شهر و ساختمان های بلند، زمینه جلد آلبوم هستند. نام آلبوم و خواننده به درشتی و وضوح روی جلد نوشته شده است. در پشت جلد هم اطلاعات کامل قطعات و آلبوم چاپ شده است و اطلاعاتی از نوازندگان احتمالی وجود ندارد. در مجموع جمیل ابریشمی کار متوسطی را برای طراحی انجام داده که جذابیت های لازم را ندارد.
آلبوم 40 دقیقه ای تو کدومی دارای 8 قطعه با کلام و یک تراک ریمیکس و یک تراک بی کلام است. ترانه های آلبوم از شایا گراوند، فاطمه رمضان نیا، سپیده خیرخواه و هادی قدرت نما هستند. ملودی ها از مهدی امینی، روزبه نعمت الهی و داریوش صالح پور است. تنظیم کلیه قطعات آلبوم را داریوش صالح پور انجام داده است.
داریوش صالح پور نوازنده گیتار الکتریک است که تنظیم های خوبی هم انجام می دهد. تنظیم یکی از قطعات آلبوم عموزنجیرباف روزبه هم از داریوش صالح پور بود. بر این پایه، سبک کارهای این آلبوم کمی متمایل به راک است.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

1 قطعه اول ( توکدومی ) با ترانه شایا گراوند و آهنگ مهدی امینی. با صدای استارت ماشین آغاز می شود. خواننده همراه با ریتم و آهنگ کم سر و صدای زمینه، ترانه را اجرا می کند. پس از اجرای 4 بیت از شعر، فضای تراک شلوغ تر می شود. تنظیم دیجیتالی و البته خوب تراک و ملودی زیبای قطعه، ترانه زیبایی هم دارد. خواننده هم اجرای قابل قبول و ساده ای دارد. صدای ترمز و بوق و تیک آف و .... ماشین هم در بین آهنگ شنیده می شود!
2 قطعه دوم ( دیره ) با ترانه شایا گراوند و آهنگ مهدی امینی. فضای شبه تکنو با انرژی بیشتر نسبت به تراک قبلی و بک وکال های دیجیتالی شده در ابتدای قطعه. صدای خواننده کمی در این قطعه متفاوت می شود و مثل اینکه تحت تاثیر فیلتر قرار گرفته است. صدای نفس گرفتن خواننده خیلی بلند است که شاید عمدی و جزئی از اجرای او است! ملودی معمولی و ترانه ای که خیلی مورد توجه قرار نمی گیرد. هماهنگی عوامل مختلف در این قطعه از نکات قابل توجه تراک است.
3 قطعه سوم ( فاجعه ) با ترانه شایا گراوند و آهنگ روزبه نعمت الهی. آهنگ آرام ابتدایی که فضای دلنشینی بوجود آورده است. اجرای آرام و مناسب خواننده بر روی ملودی آرام که احساس زیادی هم در حین اجرا دارد، بعد از یک دقیقه انرژی می گیرد و همراه با سریع شدن ریتم، ترانه بسیار زیبایی را اجرا می کند. ملودی خوب این قطعه و تنظیم معمولی و البته شاید مناسب، در کنار ترانه و اجرای خواننده نقاط قوت قطعه هستند. این تراک یکی از کارهای خوب آلبوم است.
(رنگ بنفشه های عشق پژمرده تو نگاه شب
ساقه دل مرده اون جون می ده تو بستر تب
هراس لحظه هام شده زندگی بی حضور تو
تیشه به آرزوم زده لجاجت و غرور تو ... )
4 قطعه چهارم ( ابر ) با ترانه فاطمه رمضان نیا و آهنگ مهدی امینی. با صدای منقطع و دیجیتالی خواننده آغاز می شود و در ادامه ریتم سریعی می گیرد و خواننده ترانه خوبی را در زمینه موسیقی تکنو مانند و مطابق ریتم اجرا می کند. تنظیم قطعه در قسمت های بی کلام خوب انجام شده و باعث تنوع در قطعه شده است. اجرای خواننده ساده است و البته قابل قبول و نقطه قوت یا ضعف خاصی ندارد. فقط صدای بازدم و نفس گیری خواننده در بیشتر تراک ها بیش از حد شنیده می شود.
5 قطعه پنجم ( رنگ رویا ) با ترانه سپیده خیرخواه و آهنگ مهدی امینی. باز هم با صدای ماشین ها اغاز یم شود و القا کننده فردی است که رد کنار جاده ای ایستاده است. صدایی دکلمه مانند، چهار کلمه ابتدایی را می خواند و خواننده ادامه دهنده آن است. آهنگ قطعه متمایل به موسیقی اسپانیایی است و لحن خواننده هم در این قطعه تغییر کرده و سعی کرده مطابق آهنگ اجرا کند. ریتم سریع قطعه و تنظیم خوب و زیبای قطعه که فضای قابل قبولی بوجود آورده است. این قطعه نسبتا شاد، یکی دیگر از کارهای خوب آلبوم است.
6 قطعه ششم ( با تو ) با ترانه شایا گراوند و آهنگ محلی ایتالیایی. خواننده آغاز کننده تراک است:
( دنیا را می خوام دنیا را می خوام با تو ... )
آهنگ بسیرا معروف ایتالیایی که البته خیلی هم محلی نیست! والبته بسیار زیبا است. ترانه ای که فارغ از مضمون آن ، با زحمت زیادی به آهنگ خورانده شده است. تنظیم دیجیتالی که سعی کرده در قالب آهنگ قرار بگیرد و البته در نظر گرفتن این موضوع که بازخوانی یا روی قطعه خوانی هر چقدر هم که خوب و حرفه ای باشد باز هم خیلی به نظر نمی آید!
7 قطعه هفتم ( آهای ) با ترانه هادی قدرت نما و آهنگ داریوش صالح پور. باز هم ملودی متمایل به سبک اسپانیایی یا لاتین که البته ریتم کند و فضای آرام تری دارد. خواننده ترانه را با لحن متفاوت و ریتم سریع تری اجرا می کند. ترانه کار نسبتا خوب است و البته هماهنگی لازم را با ملودی ندارد. تنظیم قطعه خیلی ساده است و به خصوص تنظیم موسیقی زمینه اجرای خواننده هیچ نکته خاصی ندارد. تنظیم قسمت های بی کلام نیز در انتهای کار مطابقتی با آغاز تراک ندارد.
8 قطعه هشتم ( نیاز ) با ترانه سپیده خیرخواه و آهنگ داریوش صالح پور. تنظیمی دیجیتالی که آغاز آرام دارد و پس از 30 ثانیه قدرت می گیرد ولی ریتم بسیار آرام را ادامه می دهد. اجرای آرام خواننده و تنظیم نرم قطعه فضای دلنشینی به وجود می آورد. ترانه این قطعه دلنشین و احساسی است. گیتار الکتریک در قسمت های بی کلام به زیبایی کار کمک کرده است. این قطعه هم یکی دیگر از کارهای قابل قبول آلبوم است.
9و10 قطعه نهم ریمیکس است و قطعه دهم بی کلام است.
آلبوم تو کدومی در زمره کارهای متوسط بازار، مجموعه قابل قبولی است و به عنوان اولین مجموعه هنری مهدی امینی خوب کار شده است. صدای قابل قبول خواننده، ترانه های نسبتا خوب، اجراهای ساده خواننده، ملودی های نسبتا خوب و تنظیم های زیبای داریوش صالح پور، از موارد قابل ذکر آلبوم هستند. انتظار می رود در آینده از تیم کاری خواننده و تنظیم کننده بیشتر و بهتر بشنویم. آلبوم تو کدومی را می توانید با کیفیت و قیمت مناسب تهیه کنید. دانلود و کپی نکنید. با توجه به اینکه آلبوم بدون اسپانسر یا حمایت شرکت است، خرید آلبوم اصل به هنرمندان اثر به طور مستقیم کمک خواهد کرد.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

....... به این هنر که اینقدر به ابتذال کشیده شده با آن خواننده که داره تقلید می کنه

شنبه 23 شهریور 1392 - 16:17

با تشر فراوان از سايت خوب موزيك ما و كاربران گرامي اين آلبوم سال ٨٤ توليد و سال ٨٦ با بودجه خود مهدي اميني وارد بازار شد تعجب ميكنم كه بعد از اين همه سال مورد توجه قرار گرفته . تنظيم اكثر اين آثار در استوديو و با كيبورد انجام شده و عليرضا ميرآقا نوازندگي سازهاي بادي و كوبه اي را بر عهده داشتند . زحمت ميكس و مسترينگ هم بر عهده آرمين كارباف بوده است .
كلا يادش بخير

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
2 + 0 =

Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.




دانلود تو کدومی | موسیقی ما