برنامه یاد بعضی نفرات
 
رد انگشتان من
type: 
بی کلام
امتیاز: 
3.09091

امتیاز : 61.8/100
تعداد رأی: 11
( امتیاز : 61.8/100 - 11 رأی)
(11 رأی)

خواننده: 
بی کلام (اثری از علی جعفری پویان)
آهنگساز: 
فریدون شهبازیان، مجید انتظامی، ناصر چشم آذر، محمدرضا درویشی، کارن همایون فر، فردین خلعتبری، آریا عظیمی نژاد و...
نوازنده ها: 
علی جعفری پویان (تکنواز ویولن)

ژانر:

انتشارات: 
آوا خورشید
تعداد قطعات: 
51
فصل انتشار: 
بهار
ماه انتشار: 
فروردين
سال انتشار: 
1392
توضیحات: 
این آلبوم شامل اجرای آثاری از فریدون شهبازیان، مجید انتظامی، ناصر چشم آذر، محمدرضا درویشی، کارن همایون فر، فردین خلعتبری، آریا عظیمی نژاد و... است که علی جعفری پویان در آن به تکنوازی ویلن پرداخته است. 

«روز است »، «هیچ رنگی آبی نیست»، «کلاه پهلوی»، «ماهی کوچولوها دعا می خوانند»، «خداحافظ بچه»، «محاکمه در خیابان»،  «دوئل»، «زندگی خصوصی»، «آقا یوسف»، به همراه تعداد زیادی از موسیقی های فیلم و سریال در آلبوم «رد انگشتان من» گنجانده شده است.

جعفری پویان در یادداشتی برای این اثر نوشته است: «رد انگشتان من برگزیده ای است از قطعات کوتاه برای ویلن به همراهی گروه های مختلف سازی و مروری است بر تجربیاتی که در نوازندگی ویلن به دست آورده ام. باور، اعتماد و لطفی که دوستان و همکاران آهنگسازمان طی سال های فعالیت مشترک حرفه ای مان در زمینه اجرای آثارشان به من داشته اند باعث شکل گیری این مجموعه شد. به اینکه این آثار برای فیلم های سینمایی و سریال های تلویزیونی متفاوت تولید شده در هفت سال گذشته بود در یک مجموعه کنار هم شنیده می شوند، ایجاد یک فضای مشترک منطقی و حسی بین آثار لازم بوده است».
 
این نوازنده همچنین نوشته است: «مجموعه در دو سی دی و با دو نگاه متفاوت طراحی شده و از لحاظ فضاهای هارمونیک ، ملودیک و ریتمیک ، تلاش شده آثار ارائه شده در هر سی دی نزدیک به هم باشند. امیدوارم در این مورد درست عمل کرده باشم تا آثار آهنگسازان ارجمند بهتر دیده شده و بهتر شنیده شود... با توجه به حضور نوازندگان متبحر در ایران و جهان و گستره وسیع آثار منتشر شده برای ویلن انتشار چنین مجموعه ای تجربه ای جدید است، امید است این مجموعه بهانه ای برای آشنایی شنوندگان با موسیقی سازی باشد. انتظار دارم کاستی های اثر ارائه شده به حساب من منظور شود نه دوستان آهنگسازم».
مظالب مرتبط : 

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
3 + 7 =

Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.




دانلود رد انگشتان من | موسیقی ما