برنامه یاد بعضی نفرات
 
همكاري دكتر محمدسرير و سامان احتشامي
دکتر محمد سریر در گفت‌وگو با سایت موسیقی ما خبر داد:
همکاری‌ام با سامان احتشامی در قالب آلبوم منتشر می‌شود
موسیقی ما - لی‌لا رضایی: دکتر محمدسریر از انتشار آلبوم خود با همکاری سامان احتشامی خبر داد و اعلام کرد این آلبوم پیش از عید راهی بازار موسیقی کشور خواهد شد. دکتر محمد سریر ضمن اعلام خبر انتشار آلبوم مشترک خود با سامان احتشامی در گفت و گو با موسیقی ما گفت: مجموعه ای را با سامان احتشامی در دست انتشار دارم که تولید و ساخت آن در همین هفته به پایان رسید و انشالله تا پیش از عید سال آینده روانه بازار موسیقی خواهد شد.

این آهنگ‌ساز و موسیقی‌دان در ادامه با بیان این که بخش پایانی این آلبوم به پایان رسید و وارد مرحله جدیدتری از تولید خود شد، گفت: تمامی قطعات موجود در این آلبوم از ساخته های قدیمی من هستند که توسط سامان اختشامی بازسازی، بازتنظیم و بازاجرا شده است.

وی افزود: این آلبوم شامل هشت قطعه است که همگی با پیانو و سازهای کوبه‌ای تجدید اجرا شده‌اند. این ساخته های من قطعاتی ماندگاراست که برای مردم نوستالوژی دارد و آن‌ها را زمزمه می‌کنند. چهار قطعه از میان قطعات قدیمی و چهار قطعه دیگر، قطعاتی جدید هستند که به تازگی آن‌ها را ساخته‌ام.

وی با اشاره به اینکه این آثار در گذشته به صورت ارکسترال اجرا و ضبط شده بودند، تاکید کرد: در آلبوم جدید این قطعات همراه با پیانو وسازهای کوبه‌ای اجرا شده‌اند که نوازندگی تمامی سازهای کوبه‌ای را سامان احتشامی به عهده داشته است.
محمد سریر در ادامه خاطر نشان کرد: سامان احتشامی بر روی این آلبوم خیلی زحمت کشیده است. موسیقی آن نیز شاد و پرانژزی است و اجراهای جالبی را از سوی سامان احتشامی در آن شاهد خواهیم بود.

محمد سریر، تا کنون آهنگسازی هفت آلبوم موسیقی و تصنیف بیش از یکصد اثر آوازی و موسیقی متن فیلم و سریال‌های تلویزیونی را بر عهده داشته‌است. او همچنین یک کتاب با عنوان اوپک و دیدگاه‌های آینده تألیف کرده‌است.
منبع: 
اختصاصي سایت موسيقي ما
تاریخ انتشار : شنبه 9 آذر 1392 - 08:17

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود همکاری‌ام با سامان احتشامی در قالب آلبوم منتشر می‌شود | موسیقی ما