برنامه یاد بعضی نفرات
 
با جلب رضایت خانواده مرحوم بیات؛
اهورا ایمان آهنگی از بابک بیات را اجرا می‌کند
موسیقی ما - لی‌لا رضایی: یکی از اولین آهنگ‌هایی که محصول همکاری مرحوم بابک بیات و اهورا ایمان است به تازگی توسط این ترانه سرا اجرا شده است. اهورا ایمان در گفت و گو با موسیقی ما درباره قطعه مشترک خود و مرحوم بابک بیات، گفت: آهنگی که به تازگی اجازه اجرای آن را از خانواده استاد بیات گرفته‌ام، حاصل همکاری من و ایشان در سالهای 77 تا 79 است که ترانه آن توسط سروده شده است و آهنگسازی آن را استاد بیات انجام داده‌اند. تنظیم ان نیز توسط بامداد بیات صورت گرفته است.

وی افزود: استاد بیات که بر روی ساخت این آهنگ خیلی وسواس داشتند و برای اجرای آن خواننده های مختلفی تست دادند که مورد رضایت ایشان واقع نشد. بعداز فوت ایشان، از آنجایی که دوست داشتم یکی از آثار وی در آلبومم باشد؛ این کار را با رضایت خانواده بیات اجرا کردم.

وی با تاکید بر این که آثار استاد بیات پرهزینه هستند، گفت: به دلیلی که می‌خواستم زمانی باشد که بتوانم هزینه کار راشخصا بپردازم تا به نحو احسن اجرا شود، به امسال موکول شد. دوست داشتم با نوازنده های خوب و در استودیوی خوب آن را ضبط کنم. بالاخره امسال این اتفاق افتاد و اواخر آبان ماه موفق شدم اجازه اجرای آن را بگیرم و آن را ضبط و اجرا کنم.

این ترانه سرا که اولین بار است خوانندگی را تجربه می‌کند در ادامه خاطر نشان کرد: فکر می‌کنم اجرای این آهنگ اتفاق خیلی خوبی است چون یکی از آهنگهای خوب اشتاد بیات است که خیلی از خواننده‌ها دوست داشتند آن را بخوانند و شاید خیلی از خواننده های ایشان این کار را از حفظ باشند.

ایمان در پایان گفت: همه سازهای این آهنگ گرفته شده و وکال نهایی آن مانده است. به محض آماده شدن آن را برای علاقه مندان در اختیار سایت موسیقی ما قرارمی دهم.

جزییات آن را نیز متعاقبا اعلام خواهم کرد.
منبع: 
اختصاصي سایت موسيقي ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 10 آذر 1392 - 03:38

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

یکشنبه 10 آذر 1392 - 20:17

برای اهوراایمان عزیزارزوی موفقیت میکنم من به شخصه همه جوره ایشونوقبول دارم

دوشنبه 11 آذر 1392 - 02:20

این یک اتفاق بزرگ است برای اهورا ایمان.امیدوارم قدر این ترانه را بداند و به بهترین شکلی اجرا کند.من صدای اهورا ایمان را از گله دارم در گوش دارم.صدایی فوق العاده خاص و گرفته و در عین حال قوی و پر از تحریر.تنظیمهای بامداد بیات همیشه جزو بهترینهاست.این بهترین خبر برای طرفداران موسیقی فاخر است.دم اهورا ایمان و بامداد بیات گرم و روح استاد بابک بیات شاد و در آرامش.فقط امیدوارم الکترونیک نباشد تنظیم !

دوشنبه 11 آذر 1392 - 20:07

ولی اگه استاد بیات زنده بود،به اهورا ایمان نمیدادش!
چون اگه قرار بود به ایشون بدنش که دیگه از خواننده ها تست نمیگرفت.

چهارشنبه 13 آذر 1392 - 02:18
شهریار جوانفکر

اینطوری هم نیست که شما میگین.اهورا به جرات از خیلی از خواننده ها بهتر میخونه.اینو با تک تراک گله دارم اثبات کرده.ضمن اینکه بابک بیات بزرگ به اهورا گفته بود :«اگر ترانه سرای به این خوبی نبودی ، حتما برات کار میساختم»اینو اهورا در مصاحبۀ نوروزیش با ترانۀ ماه گفته.در ضمن چرا شما فکر میکنی استاد بیات از خواننده ها تست گرفتن؟شاید خواننده ها خوب نمیخوندن یا پولشو نداشتن!همه مون میدونیم که استاد بیات گرونترین بود در آهنگسازی.

2.178.128.45
سه شنبه 12 آذر 1392 - 13:26

امیدوارم کار خوبی از آب در بیاد.

سه شنبه 12 آذر 1392 - 17:47

حتما کار زیبایی خواهد بود. کسی که ترانه رو گفته مسلما بیشترین احساس رو به کلمات ترانه خواهد داشت. کما اینکه اجرای اهورا در قطعه ی گله دارم، نشون از صدای گرم و خسته ی ایشون داره.

چهارشنبه 13 آذر 1392 - 02:22

عاشقانه ترانه های اهورا ایمان و شخصیت کاراشو و خودشو دوست دارم.از روزی که گله دارم رو با صداشنیدم یه روز هم نبوده که بهش گوش ندم.شدیدا منتظر کار مشترک دو استاد مسلم ترانه و آهنگ هستم.بابک بیات موندنی و اهورا ایمان خوندنی

پنجشنبه 14 آذر 1392 - 03:24

شاهکار میشه....!!!
من این تیمو بهترین تیم بعد از انقلاب میدونم.بابک بیات-اهورا ایمان
حیف که استاد رفتن و نیستن
امیدوارم فقط قدرت اجرای اهورا ایمان اندازۀ ترانه هاشون باشه.اینطوری دیگه نور علی نوره!

پنجشنبه 14 آذر 1392 - 12:18

منتظر شنیدن این هنرنمایی بزگ هستم . ترکیب هنیر فوق العاده ای خواهد بود . بامداد عزیزم برات بهترین ها رو آرزو داشتم و دارم .هنرت مثه یه ریشه عمیق به احساس قشنگت پرو بال میده . اهورای عزیز .ترانه هاتو دوس دارم و موفقیت این ترانه رو پیش بینی می کنم

جمعه 15 آذر 1392 - 03:36

چه کسی بهتر از شما . شمایی که زیباترین و جاودانه ترین ترانه هاتون رو استاد بیات بزرگ با ملودیهاشون جاودانه تر کرد. واقعا خوش به سعادت هنرمندانی که ردی از این بزرگ مرد موسیقی ایران در مسیر آثارشون پیداست مردی که هرگز در موسیقی پاپ ما تکرار نمی شه و با آثارش هر لحظه زنده است موفق باشید

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود اهورا ایمان آهنگی از بابک بیات را اجرا می‌کند | موسیقی ما