برنامه یاد بعضی نفرات
 
در گفت و گو با «موسیقی ما» عنوان شد؛
«سعید عرب» برای تیم ملی از «عشق مردم» خواند
موسیقی ما - خواننده آلبومهای «مهربونم» و «دریا»، در گفت و گو با «موسیقی ما» از قرار گرفتن قطعه «عشق مردم» در لیست ده اثر برتر سالهای اخیر که برای تیم ملی ساخته شده اند به انتخاب مرکز موسیقی صدا و سیما خبر داد. «عشق مردم» عنوان قطعه ای است که با صدای «سعید عرب» اجرا شده و به عنوان تیتراژ برنامه «هر روز ورزش» همه روزه ساعت 12 ظهر از شبکه بین المللی خبر پخش می‌شود. این قطعه ریتمیک در مدت کوتاهی که از پخش آن می‌گذرد با استقبال مخاطبین روبرو شده و به دفعات از شبکه های خبر، اول و سوم سیما، در قالب برنامه های مختلف پخش گردید.
 
سعید عرب درباره تأثیر مراودات نزدیک کاری و خانوادگی با چهره های سرشناش فوتبال از جمله «امیر قلعه نویی» در تولید چنین قطعه ای اظهار کرد: «ما خانواده ای فوتبالی هستیم! از این رو خودم علاقه زیادی برای تولید قطعه ای برای تیم ملی داشتم و از وقتی که بحث انجام آن پیش آمد، با استقبال و تشویق خانواده و نزدیکانم روبرو شدم و این انگیزه ای شد تا با انرژی بالاتری کار روی این پروژه را دنبال کنیم. خدا را شکر نتیجه کار مرا راضی کرده و امیدوارم مردم هم این قطعه را دوست داشته باشند».
 
این خواننده درباره قطعه رسمی فدراسیون فوتبال برای جام جهانی که با صدای «احسان خواجه امیری» تولید و منتشر شده و واکنش‌های متفاوتی را در پی داشته تصریح کرد: «در اینکه «احسان خواجه امیری» خواننده خوب و توانمندی است هیچ شکی وجود ندارد و خود من هم طرفدار صدایش هستم. اما شخصاً توقعم بالاتر بود و از همان ابتدای انتشار قطعه «دروازه های دنیا»، احساس کردم احسان انتخاب چندان مناسبی نداشته است. صرف نظر از اینکه خواننده ی اثر کیست، به نظرم بهتر بود این قطعه حماسی تر و در تناسب بیشتری با سوژه باشد».
 
وی در پاسخ به این سوال که آیا دیدگاهش درباره قطعه «دروازه های دنیا» با صدای احسان خواجه امیری، انگیزه ی ساخت قطعه «عشق مردم» شده است یا نه، به «موسیقی ما» گفت: «خیر. از چند ماه پیش در فکر تولید یک اثر ملی در چنین قالبی بودم. نهایتاً بهمن ماه سال گذشته این قطعه آماده و تحویل مرکز موسیقی صدا و سیما شد. آن زمان من هیچ اطلاعی از اینکه چه کسی قرار است قطعه رسمی تیم ملی را بسازد و اینکه آن قطعه چگونه خواهد بود نداشتم».
 
خواننده قطعه پرطرفدار «مهربونم» درباره سایر فعالیتهایش گفت: «یک اثر ملی میهنی برای خاک ایران در دست انتشار دارم که مجوز آن را از صدا و سیما گرفته ایم. مسئولین صدا و سیما از این قطعه خیلی استقبال کردند و قرار شد کلیپی نیز برای آن تهیه و در زمان نزدیکی پخش شود». عرب افزود: «همچنین یک کنسرت خیریه در آستانه ماه رمضان برای ایتام نیازمند به من پیشنهاد شد که با کمال میل آن را پذیرفتم و هفته آینده برگزار خواهد شد و علاوه بر این هر کمک دیگری که بتوانم در این زمینه انجام خواهم داد».
 
وی درباره پیش بینی اش از نتایج تیم ملی ایران در جام جهانی اظهار کرد: «تیم ملی کار سختی در پیش دارد. اما امیدوارم بچه ها با توکل به خدا و تکیه بر غیرتشان، بازی‌های آبرومندانه ای ارائه دهند و بتوانیم از گروه خود صعود کنیم».
 
گفتنی است قطعه «عشق مردم» با ملودی و تنظیم «انوش تقوی» تولید شده است و به زودی نسخه صوتی اصلی آن از «موسیقی ما» منتشر می‌شود.
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 خرداد 1393 - 08:30

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

چهارشنبه 21 خرداد 1393 - 11:24

ترانه سراش کیه ؟؟؟؟؟؟
و مصاحبه با خشایار اعتمادی روزبه بمانی علیرضا افکاری سعید شهروز و مجید اخشابی وعلی لهراسبی (درباره البومش سوال کنید ک دقیقه نو اسمه البوم تغییر کرد و چرا محسن یگانه حضور نداشت و درسته قطعه من رو قرار بود اقای لهراسبی بخونه)

پنجشنبه 22 خرداد 1393 - 01:24
oo

روزبه بمانی !

91.133.252.76
چهارشنبه 21 خرداد 1393 - 14:14

صداش خوبه

چهارشنبه 21 خرداد 1393 - 14:35

با سعید موافقم

چهارشنبه 21 خرداد 1393 - 16:35

من که طرفدار خواجه امیری هم نیستم ولی این آهنگشو خیلی دوست داشتم اتفاقا ساز بندی هایی که انجام داده بود به فضای برزیل میخوره به نظرم قشنگ بود کار آقای خواجه امیری / کلا آهنگای آقای خواجه امیری با یک بار گوش دادن نباید نظر داد چند بار که اونو گوش میدی حالا میفهمی چقد قشنگ بوده

چهارشنبه 21 خرداد 1393 - 21:27

موسیقی ما داری سیرصادقشو زیاد میکنیا ، چنان از جام جهانی حرف میزنین انگار ایران بهترین تیم ملی رو داره و به 1چهارم نهایی میرسه یا قهرمان میشه و فقط فقط مردم دنیا میگن موسیقیشون به درد نمیخورد . تازه شم استقبال خارجی ها خیلی بیشتر از ایرانیها بوده (متاسفانه)

چهارشنبه 21 خرداد 1393 - 23:53

اینکه میجنگی برای من بسه ... 3>
مرسی موزیک ما :-)

پنجشنبه 22 خرداد 1393 - 11:52

حالا کم مونده بود ایشون بیاد از احسان موسیقی ما ایراد بگیر واقعانکه یکی به خودش چیزی باید بگه

پنجشنبه 22 خرداد 1393 - 13:08

دیگه شورشو درآوردین...یکی این کلمه حماسی رو گفت بقیه ام اومدن واسه اعلام وجود گفتن آره آره حماسی نیست.آخه کدوم یکی از سرودهای تیم ملی کشورهای دیگه حماسیه؟! بیخود انتقاد نکنین.تایید:@

پنجشنبه 22 خرداد 1393 - 13:31

موسیقی ما جان خودتو و مارو زیر سوال نبر عزیز!!!میرفتی از یکی نظر میخواستی که در حد انتقاد کردن از آهنگی باعظمت دروازه های دنیا اثری از بهترین خواننده پاپ حاضر احسان خواجه امیری باشه خب...تایید لطفا.

پنجشنبه 22 خرداد 1393 - 18:49

با اینکه تا به حال حتی یک اهنگ از کارهای سعید عرب رو گوش ندادم و فکر هم نکنم گوش بدم ولی در مورد اهنگ دروازه های دنیا حرف درست زده و این اهنگ خیلی اهنگ ضعیفیه!! روزبه بمانی هم بر خلاف همیشه که ترانه های بسیار خوبی رو میگفت این بار یکی از بدترین ترانه های خودش رو برای احسان خواج امیری سروده و در کنار بد اجرا کردن احسان و تنظیم و ملودی نسبتا بد این اهنگ شده یه اثر بسیار ضعیف

جمعه 23 خرداد 1393 - 14:11

واقعا پیش خودش چه فکری کرده که از دروازه های دنیا ایراد گرفته؟
با این حرف فقط خواسته یه ذره توجهاتو به خودش جلب کنه

جمعه 23 خرداد 1393 - 15:23

سعید عرب خواننده نجیبیه و نظرش رو هم در مورد کار احسان با نجابت گفته. یعنی این نظر دادن محترمانه هم کار بدیه؟؟؟؟؟
آهنگ عشق مردم هم به نظر کار زیباییه، هم صدای سعید عرب، هم ترانه و هم موسیقی کار قشنگ و دلنشینه و به فضای تیم ملی و جام جهانی هم میخوره.

ممنون از موسیقی ما. ای کاش یه خبر از آلبومش هم می گرفتید

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «سعید عرب» برای تیم ملی از «عشق مردم» خواند | موسیقی ما