برنامه یاد بعضی نفرات
 
بعد از تجربه موفقت‌آمیز قبلی صورت می‌گیرد؛
همکاری مجدد «سیاوش امامی» و «کالین بیس» پس از پایان تور گروه کمل
موسیقی ما - پس از پایان تور جدید گروه محبوب «کمل»/Camel همکاری سیاوش امامی و کالین بیس(نوازنده گیتار بیس  این گروه) از سر گرفته خواهد شد. سیاوش امامی ، گیتاریست نام آشنایی کشورمان پیش از این  اثری با حضور این نوازنده مشهور منتشر کرده بود. این قطعه از ساخته های امامی است که کالین بیس گیتار بیس آن را نواخته بود.

حالا پس از این همکاری که از جانب کالین بیس موفقیت آمیز ارزیابی شده ،  قرار است این دو هنرمند در تولید قطعات مشترک دیگری همنوازی کنند.

کالین بیس در حال حاضر مشغول برگزاری تور «The Snow Goose»  با گروه «کمل» است و پس از پایان این تور ارتباط کاری این دو هنرمند وارد فاز جدیدی خواهد شد.

یکی از قطعات سیاوش امامی سال 2010 در سی دی ضمیمه مجله سانگ لاین(Songlines ) منتشر می شود و کالین بیس با شنیدن این قطعه علاقمند به همکاری با این نوازنده و آهنگساز ایرانی می شود. پس از برقراری ارتباط به شکل اینترنتی ماحصل  این همکاری قطعه ای است که پیش­تر در فضای مجازی منتشر شد.

البته این برای اولین بار نیست که کالین بیس به یک موسیقیدان شرقی همکاری می کند او تا کنون همکاری هایی با هنرمندانی از فلیپین، ژاپن و مالزی داشته است.

سیاوش امامی موسیقیدان پرکار ایرانی  از اواخر دهه 70 شمسی وارد عرصه موسیقی می شود و چندی بعد گروه میوت ایجنسی (Mute Agency) را تشکیل می دهد. گروهی که سعی در ارائه آثار در سبک «Trip-Hop» دارد. در واقع میوت ایجنسی از همان ابتدا سعی در ارائه کار در این ژانر موسیقی داشت که در آن زمان هنوز یک دهه هم از شکل گیری آن در انگلیس نگذشته بود.  سیاوش امامی البته تنها محدود به این گروه نبود در 10 سال گذشته  به عنوان نوازنده و تنظیم کننده حضوری فعال داشته است؛ همکاری دامنه دار او با امیر توسلی در زمینه موسیقی فیلم ، نوازندگی برای گروه های مختلف از جمله کنسرت موفق فرشاد فزونی که سال گذشته در تالار ایوان شمس برگزار شد ، تنظیم آلبوم «مرد خواب آلود» به خوانندگی علیرضا تهرانی و میکس و مستر آلبوم های «دگردیسی 1 و 2» از فرشاد رمضانی که این آلبوم ها اخیرا منتشر شده اند و فروش موفقی هم داشتند، همکاری در تولید آلبوم «کوچ نشین» ، همکاری با هومن جاوید و ... را در کارنامه کاری خود دارد.

کالین بیس از سال 1979 میلادی و با نوازندگی در آلبوم «می توانم خانه تو را از اینجا ببینم» به گروه کمل پیوست و تا کنون در 11 آلبوم استودیویی و اجرای زنده این گروه را همراهی کرده و یکی از 3 عضو اصلی  گروه محسوب می شود.  او علاوه بر نوازندگی گیتاربیس، خواننده برخی قطعات گروه هم هست.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 3 شهریور 1393 - 17:26

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود همکاری مجدد «سیاوش امامی» و «کالین بیس» پس از پایان تور گروه کمل | موسیقی ما