برنامه یاد بعضی نفرات
 
از سوی تهیه کننده این دو خواننده موسیقی پاپ اعلام شد؛
فروش پنجاه هزار تومانی آلبوم‌های «محسن چاوشی» و «سعید عرب» به نفع انجمن خیریه حمایت از کودکان بی سرپرست
موسیقی ما – جشن انجمن خیریه حمایت از کودکان بی سرپرست و بد سرپرست خاص برگزار شد.

روز جمعه 18 مهرماه جمعی از اعضای این انجمن و افراد عادی در سالن «مولانا» مرکز همایش های صدا و سیما گرد هم آمدند. هدف از برگزاری این برنامه آشنایی بیشتر مردم با اهداف و روند فعالیت های این انجمن و تداوم ارتباط اعضا با بود. در جریان برنامه فوق دو تن از خوانندگان سرشناس موسیقی پاپ هم کمک های خود را به شکل متفاوتی به این خیریه ارائه کردند. کمک هایی که عواید آن کاملا به کودکان تحت پوشش انجمن اختصاص داشت و به شکل متفاوتی انجام شد.

در ابتدای برنامه «مینا دهقان»، رییس انجمن حمایت از کودکان بی سرپرست و بد سرپرست خاص، پشت تریبون حاضر شد و در بخشی از صحبت های خود گفت:«حدود شش سال قبل چند جوان عاشق بودیم که اهداف بزرگی داشتیم و به فکر تاسیس یک انجمن خیریه بودیم. با وجود تمام مشکلات این راه به هدف خود رسیدیم و امروز دهها کودک تحت پوشش انجمن خیریه حمایت از کودکان بی سرپرست و بدسرپرست خاص هستند. از محل کمک های انجمن فقط درصدی از هزینه های مربوط به مسکن، ارزاق و دارو این کودکان تامین می شود. مشکل اصلی اجاره خانه این کودکان است و شما با تحت پوشش قراردادن این کودکان بخشی از دغدغه های مالی این کودکان را برطرف کنید.» او همچنین از حاضرین دعوت کرد تا برای آشنایی بیشتر با کودکان تحت پوشش انجمن آلبوم های حاوی عکس و مشخصات آنها را مطالعه نمایند. البته این نکته هم اعلام شد که عکس و نام برخی از این کودکان به دلیل پاره ای از ملاحظات ثبت نشده است.

اما پارت دوم برنامه به هنرمندان موسیقی پاپ اختصاص داشت.

«سعید عرب» خواننده آلبوم های «مهربونم» و «دریا» قطعاتی را برای حاضرین اجرا کرد. او گلچینی از شادترین قطعات خود نظیر «مهربونم»، «ماه قشنگم»، «آروم آروم» و «دریا» را انتخاب کرده بود.

حضور پرانرژی او روی استیج انرژی سالن را بالا برد و تمامی حاضرین با او همخوانی و همراهی داشتند. در ادامه «مسعود دهقان» که تهیه کننده «محسن چاوشی» و سعید عرب است به روی صحنه آمد.

او که یکی از بانیان برگزاری این جشن هم بود گفت:«شغل اصلی سعید عرب خوانندگی نیست و این کار را اصطلاحا دلی انجام می دهند و در برنامه های خیریه همیشه حضور دارند.»

دهقان در ادامه افزود:«در اینجا اعلام می کنم که محسن چاوشی و سعید عرب هم به انجمن خیریه حمایت از کودکان بی سرپرست و بد سرپرست خاص کمک خواهند کرد. من تعداد 50 عدد از آلبوم «پاروی بی قایق» با امضای محسن چاوشی و 50 عدد از آلبوم سعید عرب با امضای ایشان و از طرف این دو هنرمند را به انجمن تقدیم می کنم. هر کدام از این سی دی ها با قیمت پایه پانصد هزار ریال به فروش خواهد رفت و دلیل انتخاب چنین قیمتی هم این است که تمامی عواید حاصل از فروش آلبوم ها به کودکان تحت پوشش انجمن تعلق می گیرد.»

کمک پنجاه میلیون ریالی خواننده های موسیقی پاپ در نوع خود حائز اهمیت و جالب بود که با استقبال ویژه حاضرین رو به رو شد.

در ادامه می توانید عکس های «ایمان آشتیانی» از این برنامه را ببینید:
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : شنبه 26 مهر 1393 - 00:54

دیدگاه‌ها

p13
شنبه 26 مهر 1393 - 13:47

محسن چاوشی و دیگر هیچ ...

شنبه 26 مهر 1393 - 19:47

عشقی به خدامحسن....عشق

شنبه 26 مهر 1393 - 22:20

مثل البوم محسن چاوشي ديگر ساخته نميشه ...
پاروي بي قايق عالي بود

یکشنبه 27 مهر 1393 - 14:21

مرسی اقای خاص....همین
تو هوای توکه باشم صاحب کل زمینم......

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود فروش پنجاه هزار تومانی آلبوم‌های «محسن چاوشی» و «سعید عرب» به نفع انجمن خیریه حمایت از کودکان بی سرپرست | موسیقی ما