برنامه یاد بعضی نفرات
 
با انتشار این آلبوم توسط هم‌آواز آهنگ و پخش باران؛
«سیروس سلیمی» با «صدای بی صدا» به عرصه موسیقی بازگشت
موسیقی ما - آلبوم «صدای بی صدا» با صدای «سیروس سلیمی» منتشر شد تا خواننده اولین ترانه فیلم پس از انقلاب، پس از مدت‌ها به عرصه بازگردد.
 
 این آلبوم حاوی هشت قطعه در فضاهای پاپ-راک و پاپ-کلاسیک است که یکی از آنها، بازخوانی یکی از مشهورترین ترانه های فرانک سیناترا و پل آنکا به نام My Way  است. آهنگساز و تنظیم‌کننده قطعات این آلبوم «پیمان براری» است و ترانه‌هایی از نسترن زندی، فرشید سنگ‌تراش، سیروس سلیمی و پل آنکا به موسیقی در آمده‌اند.
 
در بسته‌بندی این آلبوم که در دو نوع متفاوت عرضه شده، دست‌خطی از «مسعود کیمیایی» فیلمساز شهیر سینمای ایران نقش بسته که به سیروس سلیمی تقدیم شده است. کیمیایی در این یادداشت چنین نگاشته است: «در فیلم «تجارت»، سیروس سلیمی ترانه فیلم را خوب خواند و رفت. حالا باز خوب‌تر آمده است. یکی از همان استوارهاست که بیراه نرود، دچار بازار بد اندیشه‌های متدوال نشود، سربلند خواهد بود که سربلندی فیلم «تجارت» و من است. سیروس درس خوانده، نقاش و فهمیده است. آینده‌اش را موفق آرزو دارم».
 
در این مجموعه بسیاری از چهره‌های صاحب‌نام موسیقی هنرنمایی کرده‌اند که از آن جمله می‌توان زنده یاد «آندره آرزومانیان» را نام برد که پیانوی قطعه «غمِ وحشی» در آخرین روزهای فعالیتِ این نوازنده‌ی فقید و چیره‌دست ضبط و به این مجموعه اضافه شده است.
 
سیروس سلیمی یکی از قطعات این آلبوم به نام «کوچه» را از طریق «تماشاخانه» به مخاطبین موسیقی تقدیم کرده که می‌توانید آن را از «اینجا» بشنوید و دانلود کنید. ترانه‌ی قطعه «کوچه» را «فرشید سنگ تراش» سروده و «پیمان براری» آهنگسازی و تنظیم آن را بر عهده داشته است.
منبع: 
موسيقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 10 فروردین 1394 - 22:10

دیدگاه‌ها

پنجشنبه 25 تیر 1394 - 03:42

با درود.
گمان نمی‌‌کنم که " با صدای بی‌ صدا " که از د لِ کارِ من ( مردِ تنها : صدای بی‌ صدا - شهیار قنبری)بیرون آمده است- پشتِ قباله ی آقای کیمیا یی - سیروس سلیمی یا دیگر برادران باشد که این گونه بذل و بخشش می‌‌کنند . اگر قانونِ حمایت از مولفان هنوز به قوّتِ خویش باقی‌ ‌ست - از شما به خاطرِ سرقتِ این تکه از کارم شکایت می‌‌کنم.حالا که روزِ تازه یی آغاز شده است و قانونمندی و مسئولیت پذیری -سرمشقِ روز است ، باید برای این دله دزدی‌های هنری- ادبی‌ کاری کرد. پس از ۳ دهه ، دستبرد زدن به فکر و اندیشه و دار و ندارِ دیگران.- نو نفس و بیدار و هوشیار باشید.
شهیار قنبری

سه شنبه 13 مرداد 1394 - 16:37

چقدر دزدی و راهزنی برایمان راحت و علی السویه شده است!
و چقدر هرروز سخنرانانِ ناقابل تری می شویم!
آقای کیمیایی این روزها نشان داده اند که اصلاً حال مزاجیِ مناسبی ندارند -چون سی سال گذشته- و چون کاهن اعظم برای هرکس و ناکسی درجات دنیوی و اخروی تعیین می کنند!!
شرم بر آن کسی که این نام را برای این آلبوم انتخاب کرد و شرم بر او که خود را کارگردان "آوانگارد" ! می داند....

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «سیروس سلیمی» با «صدای بی صدا» به عرصه موسیقی بازگشت | موسیقی ما