برنامه یاد بعضی نفرات
 
پس از انتشار قطعه «مذاکرات»، در گفتگو با سایت «موسیقی ما» عنوان شد؛
سمیر زند: این اثر اصلا سیاسی نیست
موسیقی ما – خواننده آلبوم «رینوزیت» و قطعه «محکوم» پس از انتشار قطعه جدیدش توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش «موسیقی ما»، سمیر زند که از خواننده های قدیمی پاپ در کشور به شمار می رود و آلبوم «رینوزیت» با صدای این خواننده منتشر شده است، قطعه جدیدش با عنوان «مذاکرات» را پس از اخذ همه مجوزهای لازم در فضای مجازی منتشر کرد.

این خواننده در توضیح داستان شکل گیری این اثر به «موسیقی ما» گفت: «ابتدای امسال و پس از انتشار اخبار توافقات اولیه در بحث های هسته ای در کشور، موج شادی و نشاط ویژه ای در کشور به راه افتاد و همین باعث شد انرژی مثبت زیادی در جامعه ایرانی حکمفرما شود. این انرژی مثبت باعث شد من هم حال خوبی داشته باشم و به فکر انتشار قطعه ای شاد و ریتمیک باشم و در این بین و در اوج موج های مختلفی که درباره مذاکرات هسته ای و توافقات اولیه در کشور و شبکه های اجتماعی به پا بود، اس ام اس جالبی در فضای مجازی منتشر شد که به شدت مورد توجه قرار گرفت: «آمریکا و ایران بعد این همه سال و با وجود مشکلات زیاد همه این سالها، به توافق رسیدن. چرا من و تو نرسیم؟!». این جملات از همان ابتدا ذهن من را درگیر خود کرد و همین باعث تولد قطعه «مذاکرات» شد.»

زند درباره ماهیت این قطعه هم گفت: «کار روایتی عاشقانه است که با استفاده از کلید واژه هایی جالب، باعث شده نمک و جذابیت و موضوعیت خاصی به خود بگیرد و به قول معروف با استفاده از این کلید واژه ها بتواند حرفش را بزند. به هیچ وجه این کار سیاسی نیست و سعی کرده ایم با استفاده از این عبارات و برخی کلیدواژه های مهم، جذابیت این اثر را بیشتر و بیشتر کنیم.»

«سمیر زند» در ادامه درباره فعالیت های جدیدش نیز گفت: « انتشار آلبوم در ایران و همه جای دنیا دیگر منسوخ شده است. همه مخاطبان موسیقی در فضای مجازی اند و به روز ترین آثار را دنبال می کنند و می شنوند. مارکت موسیقی در دنیا هم به سمت انتشار تک آهنگ رفته و ساخت ویدئوهایی جذاب برای قطعاتی که همه گیر می شوند و در بین مردم شنیده می شوند. به خاطر همین انتشار آلبوم توجیه درستی ندارد و من هم با همین شیوه در حال فعالیت هستم.»

این خواننده که پیش از این قطعه «محکوم» را به صورت دو صدائه با «حبیب محبیان» منتشر کرده بود، درباره سرنوشت فعالیت های «حبیب» در ایران نیز گفت: «دورادور از احوال هم با خبریم و گه گدار هم حالی از ایشان به پاس احترامی که برایشان قائل هستم، می پرسم. ولی هیچ اطلاعی از فعالیت های کاری ایشان ندارم.»

در ادامه می توانید قطعه «مذاکرات» را با صدای «سمیر زند» از تماشاخانه سایت «موسیقی ما» بشنوید و دانلود کنید؛
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : شنبه 6 تیر 1394 - 18:00

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود سمیر زند: این اثر اصلا سیاسی نیست | موسیقی ما