برنامه یاد بعضی نفرات
 
ماریا کری ستاره‌دار می‌شود
راه رفتن در کنار مشاهیر هالیوود
موسیقی ما - ماریا کری (Mariah Carey) خواننده و ستاره سرشناس موسیقی پاپ هفته آینده در پیاده‌روی مشاهیر هالیوود (Hollywood Walk of Fame) ستاره دریافت خواهد کرد. اتاق بازرگانی هالیوود نهادی که مدیریت این مکان را برعهده دارد روز دوشنبه اعلام کرد کری دو هزار و پانصد و پنجاه و ششمین ستاره را روز 5 اگوست 2015 دریافت ‌می‌کند.

از جمله مهمانانی که در این مراسم سخنرانی خواهند کرد لی دنیلز (Lee Daniels) و برت راتنر (Brett Ratner)، دو کارگردان هالیوودی هستند.

ماریا کری یکی از موفق‌ترین هنرمندان عرصه موسیقی پاپ است او هجده هیت در صد جدول بیلبورد هات 100 داشته و میلیون‌ها نسخه از آلبوم‌هایش در سراسر جهان به فروش رفته‌است. همچنین جایزه‌های بسیاری دریافت کرده که از آن جمله می‌توان به 5 جایزه گرمی اشاره کرد.

با اینحال داشتن ستاره‌ای در پیاده‌روی مشاهیر هالیوود برایش افتخار کمی محسوب نمی‌شود. این پیاده‌رو در هالیوود، شهر لس‌آنجلس در ایالت کالیفرنیا میان بلوار هالیوود و خیابان وین واقع است و در آن 2555 ستاره برای هنرمندانی در رشته‌های مختلف سینما و موسیقی نصب شده‌است. بسیاری از کارگردانان، بازیگران، موزیسین‌ها و حتی بعضی شخصیت‌های تخیلی در این پیاده‌رو ستاره‌ای به نام خود دارند. از جمله موزیسین‌های هم‌طراز ماریا کری که قبلا ستاره‌ای به نامشان در این پیاده رو نصب شده است می‌توان به کریستینا اگیلرا، بریتنی اسپیرز و استینگ اشاره کرد.

این پیاده‌رو هر ساله بیش از ده میلیون نفر بازدیدکننده دارد.
منبع: 
بیلبورد

گردآوری و ترجمه:

تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 مرداد 1394 - 08:58

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود راه رفتن در کنار مشاهیر هالیوود | موسیقی ما