برنامه یاد بعضی نفرات
 
خواننده آلبوم «پرتگاه» در گفتگو با «موسیقی ما» عنوان کرد:
سامان جلیلی: آلبوم جدیدم بعد از عید منتشر می‌شود
موسیقی ما – خواننده آلبوم «پرتگاه» چند هفته پس از انتشار قطعه جدیدش «وای دلم» در گفتگویی جالب، درباره موضوعاتی چون آلبوم های منتشر شده در بازار، لغو کنسرت خرم آباد، تاثیر پذیری از شادمهر عقیلی و ... سخن گفت.

به گزارش «موسیقی ما»، سامان جلیلی که مدت هاست در حال تولید دومین آلبوم رسمی خود است، چند هفته قبل قطعه «وای دلم» را در فضای مجازی منتشر کرد که باخوردهای متفاوتی را نیز به خود دید. انتشار همین قطعه بهترین بهانه ای بود که سراغش برویم و با او درباره موضوعات مختلف گپ بزنیم:

* زمان زیادی از فعالیت های موسیقی تو می گذرد و بالاخره سال گذشته آلبوم نخستت هم در بازار موسیقی منتشر شد. فکر می کنی الان به جایی رسیده ای که بتوانی درباره فضا و فرم آثارت کمی محکم تر حرف بزنی؟ اینکه تا کی قرار است تحت تاثیر چهره ها و آدم های قبل از خودت باشی و بالاخره مهر و امضای شخصی آثارت چه زمانی قرار است نمود پیدا کند؟ 

من هنوزهم با اینکه در چند گفتگوی دیگر هم بارها گفته ام که تحت تاثیر شادمهر بوده و هستم، هنوز هم از گفتن آن ابایی ندارم. سعی کرده ام همیشه با اینکه صدا و لحنم شبیه شادمهر است ولی در انتشار آثارم سعی کنم آرام آرام به سبک و سیاق خودم برسم. من قطعاتم را در فضاهای مختلف منتشر می کنم و مثلا ابتدا یک اثر آرام را پخش می کنم و به فاصله کمی مثلا یک قطعه شش و هشت دارم. همه سعی من این است که آرام آرام خودم را کشف کنم و به مرور به این مهر و امضایی که شما می گوئید برسم. ولی متاسفانه افرادی هستند که حتی اگر من مداحی هم بکنم، می گویند داری شبیه شادمهر می خوانی.

* انتقادی هم که از تو می شود، این است که تو تیم ثابتی داری و شاید یکی از دلایلی که برخی اعتقاد داشته باشند فضای آثارت به یکنواختی رسیده، همین باشد. درباره این موضوع چه نظری داری؟

من بارها با آدم های دیگر هم کار کردم ولی باز هم گفتند این افراد چه کسانی بودند که با آنها همکاری کرده ای؟ این صحبت ها همیشه هست. مثلا بعد از اینکه من با «معین راهبر» کار کردم خیلی ها گفتند چرا تنظیم این قطعه را به خود حامد برادران نداده ای؟ این در حالی بود که واقعا معین راهبر چهره شناخته شده و سرشناسی ست و خیلی ها به کارش اعتقاد دارند. این صحبت ها همیشه هست و نمی توان از آنها نتیجه درستی گرفت.

* ولی تو به هر حال باید به مخاطب ات مسیر بدهی و سعی کنی مخاطبان جدید به برای آثارت به دست بیاوری.

بله این کاملا درست است و من همیشه سعی کرده ام سلیقه مخاطبانم را ارتقا بدهم. بخاطر همین است که آثار من در چند وقت اخیر همیشه شاهد تغییر و تحولات زیادی بوده که این به نظر خودم واقعا باعث شده ذائقه مخاطبانم هم عوض شودو هر روز انتظار فضایی جدید را از من داشته باشند.

* خودت آثاری را که از تو پیش از مجوز گرفتن منتشر شده بود را بیشتر دوست داری یا آثار کنونی ات را؟

قطعا در انتخاب ترانه و موسیقی بهتر شده ام. وقت و انرژی زیادی برای این موضوع صرف کردم و حالا تجربه کافی را هم به دست آورده ام. من 36 قطعه کلا منتشر کرده ام و با همین تعداد آثار توانستم کنسرت تهران را برگزار کنم. خیلی ها هستند که 5 آلبوم مجاز دارند ولی هنوز نتوانسته ان در تهران به اجرای زنده بپردازند. خدا را شکر می کنم و امیدوارم بتوانم در ادامه مسیر هم رویه درستی را سپری کنم.

* تو کنسرت های زیادی را در شهرستان ها برگزار کرده ای. اجراهای شهرستان چه فرقی با اجراهای تهران دارند؟

کنسرت های شهرستان دو دسته اند. برخی شهرها واقعا انرژی بالایی دارند و سالن را روی سرشان می گذارند و همین باعث می شود خواننده و گروه هم حال خوبی داشته باشند و بتوانند اجرایی قوی داشته باشند. ولی برخی شهرستان ها اصلا انرژی خوبی در سالن نیست و انگار مردم آمده اند فیلم ببینند. بخاطر همین کنسرت پر انرژی ای نمی شود و همین باعث می شود هم گروه و خواننده و هم مردم حاضر در سالن به اندازه کافی لذت نبرند. اما کنسرتهای تهران همیشه پر انرژی و اکتیو است. این موضوع بارها به من ثابت شده است.

* کنسرت خرم آباد تو خبرساز شد و لغو شدن آن باعث شد برخی رسانه ها شیطنت کنند. دلیل لغو این برنامه واقعا چه بود؟

واقعا ارشاد و اماکن و انجمن موسیقی خرم آباد با ما همکاری خوبی داشتند. دلیل اصلی مشکل قرارداد با تهیه کننده کنسرت بود که در آخرین مراحل نشد که به توافق برسیم و ما هم همان موقع لغوش کردیم. ولی داستان جوری شد که ایشان ماجرا را تا روز آخر ادامه دادند تا اوضاع به گونه ای که دیدیم شود. ولی من احتمالا همین ماه در خرم آباد کنسرتم را برگزار خواهم کرد و از مسئولان این شهر هم که با من نهایت همکاری را کردند، ممنونم.

* قطعه «وای دلم» آخرین قطعه ای بود که از تو منتشر شد. چه بازخورد هایی داشتی؟

خودم این قطعه را خیلی دوست دارم. این قطعه قطعه «کنسرت» ای بود و به نظرم در کنسرت هایم می توانم به خوبی از آن برای ایجاد انرژی در سالن استفاده کنم. واکنش های خوبی هم درباره این اثر داشتم و به نظرم مخاطب هایم توانسته اند به خوبی با آن ارتباط بگیرند.

* به عنوان صحبت پایانی درباره آلبوم هایی که در بازار موسیقی این روزها منتشر شده کمی حرف بزن. آلبوم مهدی یراحی، محسن یگانه و بنیامین در هفته های گذشته در بازار موسیقی کشورمنتشر شده است. تو به عنوان کسی که در این حوزه فعالیت می کنی، درباره این آلبوم ها چه نظری داری؟

درباره آلبوم «محسن یگانه» بگویم که به نظرم قابل مقایسه با دو اثر قبلی این خواننده یعنی «رگ خواب» و «حباب» نبود و آنچنان انتظارها را بر آورده نکرد. آلبوم آقای یراحی در بخش ملودی و تنظیم خوب بود. آلبوم آقای فریدون هم آلبوم خوبی بود که من واقعا دوستش داشتم ولی آلبوم آقای بنیامین را هنوز به صورت کامل گوش نکرده ام.

* ظاهرا پروسه تولید آلبوم دوم ات هم استارت خورده و شروع کرده ای. به چه مرحله ای رسیدی؟

در مرحله انتخاب ترانه هستیم و معمولا من بیست اثر برای آلبوم می سازم و از بین آنها ده یا دوازده قطعه را انتخاب می کنیم.

* اسم قطعی اش همان «سقوط» است؟

هنوز به آن قطعیت تمام نرسیده ایم. ولی فعلا بله اسم آلبوم «سقوط» است.

* بعد از «پرتگاه» رسیده ای به «سقوط».

بله محتوای ترانه های آلبوم به این شکل است. در آلبوم قبلی که قطعه «پرتگاه» را نتوانستیم داشته باشیم. به خاطر یکی از بیت های اصلی ترانه که حذف شد و من هم تصمیم گرفتم کار را در آلبوم منتشر نکنیم. ولی به خود قطعه «سقوط» خیلی اعتقاد دارم. ترانه زیبایی دارد و من خیلی دوستش دارم.

* زمان بندی خاصی را برای آن در نظر گرفته ای؟

حدود دو الی سه ماه دیگر پروسه آهنگسازی تمام می شود و وارد مرحله تنظیم می شویم. فکر می کنم بعد از عید کار توزیع شود.
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 مرداد 1394 - 17:54

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

چهارشنبه 28 مرداد 1394 - 11:17

به نظر من جزو 10خواننده برترکشور هست وبا این روندی که پیش گرفته حتما به زودی جزو برترین خواننده های کشور میشه صداشم که خوبه امید وارم آلبومشم موفق باشه من قطعه ی(حس آرامش )رو خیلی دوست دارم

چهارشنبه 28 مرداد 1394 - 13:44
حمید ناظری(هواداران سامان جلیلی)

و البته این راه موفقیت برای خیلیا سنگین تموم شده
چشم دیدن ندارن

217.86.244.109
چهارشنبه 28 مرداد 1394 - 11:44

صدای خوبی داره به نظرم اگه حرفه ای تر کار کنه و با حرفه ای ها خیلی میتونه موفق تر باشه و نظر هوادارای یگانه و پاشایی و عقیلی و.... رو جلب کنه و بکشونه سمت خودش... متاسفانه ترانه سراهای سامان جلیلی ترانه هاشون اکثرا سطحی و ضعیف هست. حامد برادران هم به نظرم پیشرفت داشته و پخته تر شده کمی کارهاش اما بازم تنظم کننده خوبی برای این حجم همکاری نیست.و بهتر میشه اگه همکاری با ایشونو کمتر کنن و با تنظیم کننده های دیگه بیشتر کار کنن...
در مورد یگانه هم درست گفتن
نگاه من خیلی سطحی و برای یگانه ضعیف بود مثل آلبوم قبلیش...
حباب با همه انتقادات بازم چنتا ملودی خوب یا خیلی خوب توش میدیدی اما نگاه من همونا رو هم نداره! و بازم یگانه مارو حیرت زده کرد با این همه پسرفت!!!
استارت این سقوط تدریجی رو با قلب یخی زد....به نظر من یگانه قبل قلب یخی با بعدش دو خواننده متفاوتن.. نمیشه با هم مقایسه شون کرد انتظاری به برگشتنش به قبلو ندارم به چندین و چند دلیل..........

چهارشنبه 28 مرداد 1394 - 16:02
امیر ( just yeganeh ) طرفدار محسن یگانه و محسن چاووشی

میشه جوک نگی!!! دیوار سطحی!!!! جاده سطحی!!!!! ملودیم که دیگه!!!!!
لطف مطالب خنده دار نزار

62.68.206.224
چهارشنبه 28 مرداد 1394 - 16:35
یک کاربر سایت موسیقی ما

میشه با ذکر دلیل بگی دقیقا کدوم ترک نگاه من ضعیف بود؟
لابد ملودی دلسرد،ترانه ی دیوار وجاده،تنظیم درکم کن و دنبالش میرم و توفکر میرم....اینا ضعیف هستن!
باشه تو راست میگی محسن یگانه پسرفت کرده!اگه پسرفت کرده بود همین اقای جلیلی ازش کپی نمیکرد!
درمورد حباب...تو واقعا به بخند،بیت اخر،کی جای من اومد،نمیشه،حباب،تنهایی و...میگی ضعیف؟اصلن معلوم نیس تو برای تخریب اومدیا!اصلن!!!!

66.104.168.231
پنجشنبه 17 دی 1394 - 00:11
3ogol-ka

آقا یا خانوم یک کاربر شایت موسیقی ما
مطالعه بفرمایید لطفا
سلام به همه
دوستان عزیزی که میگن سامان کپی کاره و کاور میکنه و این حرفا...دوتا سوال ازتون داشتم.حتما این کامنت رو بخونید.با تمووووووووووووووووم مشغله هایی که دارم حتما میام و جوابتونم میدم.برام
خیلی مهمه که از شخصی که میدونم این حرکات بعضیا در شانش نیست دفاع کنم.
اول اینکه خدا نمیاد چهار پنج تا صدا بذاره جلوی شما بگه انتخاب کن!خودش میدونه و خودش!پس اگه صدای سامان شبیه محسن یگانه و شادمهره آیا دلیلی میشه که بهش بی احترامی کنید و طرفدارا و خودشو به رگبار فحش ببندید؟
آیا این دلیلی میشه که سامان که خیلیا واقعا دوسش دارن خوانندگی رو ببوسه و بذاره کنار؟
شرمنده که میگم....پس محسن یگانه و حامدمحضرنیا و علیرضا روزگار و مازیار فلاحی و حامد زمانی و حمید عسکری و مرتضی پاشایی(که همه ی این اسامی برام قابل احترامن و بعضیاشونم در حد مرگ دوست دارم)و ..... باید خوانندگی رو بذارن کنار که!یه شادمهر داریم بسه!(گرچه صدای همشون زمین تا آسمون با شادمهر فرق داره!ولی من کسایی رو مثال زدم که خیلیا گفتن مثل شادمهر میخونن.)
صدای یه فرد دست خودش نیست!درست!اما وقتی یه خواننده واقعا سعی میکنه سبکشو نسبت به اونا تغییر بده و شبانه روز تلاش میکنه تا آهنگای واقعا خوبی ارایه بده و خب کسایی که طرفدارشن خیلی هم راضی هستن پس دیگه چرا هی گیر میدید به صدای بنده خدا!
درسته که تو خیلی از آهنگاش این شباهت به جایی میرسه که شاید نشه اونا رو از هم تشخیص داد(من دیگه بدترین شرایطو گفتم درحالی که صدای محسن یگانه و سامانو اگه دقیق گوش بدید متوجه میشید شباهت خاصی ندارن!) اما باز باید به این قضیه اشاره کرد که صدا دست خداست!این از این!
دوم اینکه اگه شما به سامان میگید کسی که کپی میکنه و کاور میکنه و دزده و این حرفا!
به سوال من جواب بدید حتما
سامان به جز آهنگ شعله دار،کدوم آهنگش کپیه؟کدوم آهنگش کاوره!؟؟؟(البته شعله دار هم داستان داره و کپی نبود و افسوس که سامان صداقت به خرج داد و خودشو تو دردسر انداخت!این آهنگ به هیچ وجه کپی نیست!)
اگه به آهنگ هوای خونه میگید کاورِ آهنگ گمت کردم شادمهر،پس به آهنگ سه دنگ سه دنگ فریدون آسرایی که رسما کپی پیست آهنگ فری تیل الکساندر ریباک بود چی میگید؟(حتما برید گوش بدید تا ببینید وقتی میگیم کپی پیست ینی کپی پیست!!!!!)
به اقای لهراسبی که آهنگ "اینا" رو ورداشت کپی کرد و بعد پیست کرد روش خوند چی میگید؟؟؟؟
خیلی خواننده های دیگه هم هستن و شما هم میدونید!!!اما همه کلید کردن رو سامان!!!!
اگه آهنگ هوای خونه کاور و کپیه،اونا واقعا چین؟؟؟احتمالا همکاری آقای لهراسبی و "اینا"!!!!("اینا" اسم خوانندس راستی!!!!!)
من به عنوان آدمی که هم طرفدار دو آتیشه شادمهرم،هم طرفدار خیلی قدیمی محسن یگانه و هم طرفدار چندآتیشه ی سامان جلیلی،واقعا حرصم میگیره وقتی به خاطر دلایل مسخره میان و فحش میدن و میرن!
لطفا دلیلی برای تقلید و کپی بیارید!!!!ممنون!

5.202.242.196
چهارشنبه 28 مرداد 1394 - 11:45

آلبوم اول ... پرتگاه
آلبوم دوم ... سقوط
آلبوم سوم ... دره
آلبوم چهارم ... صخره
آلبوم پنجم ... ارتفاع

چهارشنبه 28 مرداد 1394 - 13:46
حمید ناظری(هواداران سامان جلیلی)

کسی که دنبال بهونه باشه بالاخره گیر میاره
حتی شده از اسم آلبوم!

50.212.168.31
دوشنبه 24 اسفند 1394 - 19:45
متین

ادم کوته نظر و حسود همین جوره، چش نداره ببینه پیشرفت بقیه رو و با حرف های بیهوده سعی میکنه تخریب کنه ولی آقای جلیلی ب این حرفا توجه نکن و محکم تر از قبل ب کارت ادامه بده
روز ب روز کارت زیبا تر میشه ، خسته نباشی و دمت گرم
با تشکر و با آرزوی موفقیت روز افزون شما

5.75.57.51
چهارشنبه 28 مرداد 1394 - 11:49

یاشاسین سامان.به شدت منتظر آلبومت هستیم

چهارشنبه 28 مرداد 1394 - 11:56

اقای جلیلی
اولا شما درحدی نیستی که بخای بگی البوم محسن انتظاراتو براورده نکرد!
دوما خودت داری از همین محسن تقلید میکنی!بعد میای درباره ی نگاه نظر میدی؟:))))

چهارشنبه 28 مرداد 1394 - 13:49
حمید ناظری(هواداران سامان جلیلی)

هوادار یگانه هستی و صدا و سبک این دوتارو با هم تشخیص نمیدی ؟
باز خدا پدر موسیقی مارو بیامرزه که اشاره کرده به شادمهر !

دقیقا ادم باید در چه حدی باشه تا از سوالی که ازش شده جواب بده ؟
هر کی بگه البوم خوب بوده میشه خوب و استاد و هر کی انتقاد کنه میشه در حد نبودن ؟

243.18.173.224
چهارشنبه 28 مرداد 1394 - 14:48
ناشناس

عزیزم یگانه خودش اولین کپی شادمهر در ایرانه
خوانندتون کم در مورد شادمهر و علیه ش مصاحبه نکرده !یه جا گفته شادمهر کپی کس دیگری بود (منظورش سیاوش شمس بوده احتمالا!!!) اما من نخواستم مثل شادمهر باشم! و بیش از ده مورد دیگه مصاحبه و اظهار نظر از ایشون بر ضد شادمهر موجود هست

45.129.213.5
چهارشنبه 28 مرداد 1394 - 19:59
amirsa

حمید ناظری
من خداشاهده اولین بار که اهنگای سامانو گوش کردم فک میکردم محسن داره میخونه!واقعا جدی میگم نه برای تخریب و اینجور مسخره بازیا!حالا ایشون میتونس جور بهتری صحبت کنه مثلا بگه من البوم نگاهو دوست نداشتم!اینجوری مطمئنا این دعواهاهم راه نمی افتاد اینجا!ولی ایشون گفته انتظاراتو براورده نکرد!خب وقتی یکی اینجوری میگه ینی داره میگه هیچکس راضی نبود!حرف من اینه که ایشون میتونستن بهتر صحبت کنن!
اقای ناشناس
محسن کی علیه شادمهر مصاحبه کرده؟تا جایی که میدونم محسن همیشه میگفت که من بخاطر شادمهر خواننده شدم!واینکه تو فالویینگ های اینستاگرامش شادمهرهم هست!پس بیخود شایعه درست نکن!

114.82.93.177
چهارشنبه 28 مرداد 1394 - 21:47
mahsa just samani

ببخشيدا اما بهتره شما نه تنها حرفى بزنيد بلکه توهينى کنيد...سامان هم مثل بقيه خواننده ها هستن هر کى هم نظرى داره. اگه من الان بگم آقاى يگانه صداشون بده شما طرفدارا ناراحت نمى شين؟پس بهتره حرفى نزنين ک ب ما طرفدارا بر بخوره و دعوا شه

166.211.131.195
چهارشنبه 28 مرداد 1394 - 23:49
حمید ناظری(هواداران سامان جلیلی)

سامان جلیلی نظر شخصی خودش رو داده
از طرف کسی حرفی نزده
وقتی میگه انتظارها براورده نشده یعنی به نظرش فکر میکرد خیلی بهتر از این میتونست باشه

44.249.196.30
پنجشنبه 29 مرداد 1394 - 01:22
Pesare Ariyaei (سامان جلیلی)

آخه محسن یگانه کیه که بخواد ازش تقلید کنه؟
با اون ترانه های کلیشه ای و بی وزن. الکی یوانه رو بزرگ نکنید. بدترین آلبومش بود.

155.205.32.116
پنجشنبه 29 مرداد 1394 - 01:30
Pesare Ariyaei (سامان جلیلی)

بله کاملا درست گفته، اصلا ا انتظارات رو برآورده نکرد.
محسن یگانه خودش استاد تقلیده. ملودی که همش کاور آهنگای ترکی و ترانه های پیش پا افتاده و بدون وزن.
بازم دم سامان گرم جرات داشت گفت نه مثل بعضیا تقلید میکنن و دو قورت و نیمشون باقیه.

104.250.139.49
پنجشنبه 29 مرداد 1394 - 11:11
scond to none

عزیز من سامان جلیلی درسته سبک صداش شبیه خیلیاس ولی مگه چند ساله که فعالیت می کنه . سامان یه چیزی بین شادمهر و محسنه . اینو میشه از شعله دار و تلافی به راحتی حس کرد . شما لحن بدی رو انتخاب کردی سامان به عنوان مخاطب محسن حق داره هرجور که دلش می خواد و برداشت کرده نظر بده . از جهتی انتخاب ملودی حق با سامانه محسن یا خوب انتخاب نکرده یا خوب پیاده نکرده البته قطعه های خوبم کم نداشت . توی آلبوم خود سامان ملودی خوب بود ولی اسم هایی که برای قطعات انتخاب کرده بود کلی تر از محتوای ترانه هاش بود . پس نمیشه گفت این بی ایراده و اون پر ایراد . هر کدوم سبک و سلیقه ی خودشونو دارن .
برای هر دو شون آرزوی موفقیت می کنم

185.43.10.181
پنجشنبه 29 مرداد 1394 - 13:49
Reza A

عزیزم بهتره بدونی اهنگای محسن کاور اهنگای ترکی نیست و در اصل اونا کار های محسن رو کاور می کنن.
اینم جملات خنده دارت "آخه محسن یگانه کیه؟!!!!!" ، "ترانه های محسن پیش پا افتادس!!!!"...
محسن که 4 تا البوم با ترانه های خودش داده و همه ترانه هاشم خوب بوده میگی بد؟ تک آهنگا رو هم حساب کن
اونوقت ترانه "تکرار" خیلی خوبه؟؟؟؟ به اون ترانه میگن پیش پا افتاده نه ترانه های محسن یگانه
خواننده ی مورد علاقتون که این همه با تعصب و غیر منطقی در موردش حرف می زنید ، فقط تو یکی از کارای خودش ترانه و تنظیم داشته. پس نباید با محسن یگانه مقایسه بشه. اما نظر شخصیشو میتونه بگه.

127.123.97.104
پنجشنبه 29 مرداد 1394 - 20:22
طرفدار سامان جلیلی

آقای amirsa
اولا آقای بابازاده (نویسنده مصاحبه) خودشون اسم محسن یگانه رو آوردن و نظر خواستن!!
دوما کسی که میگه سامان جلیلی تقلید میکنه فقط از حسودیشه :) چون چشم دیدن پیشرفتشو نداره
سوما شما از نحوه ی گفتن سامان ناراحتی که میگی میتونست بهتر بگه!
اما نظر اولتون برخلاف این حرفتون فقط توهینه!!
بعدم اگه فقط یکم توجه کنید متوجه میشید که سامان نگفت من دوست نداشتم! گفت قابل مقایسه با رگ خواب و حباب نبود و آنچنان انتظارها را بر آورده نکرد. یعنی چی؟؟
یعنی اینکه رگ خواب و حباب بهتر از نگاه بود!! یعنی چی؟؟
یعنی اینکه چون قبلیا خوب بودن انتظار داشتیم که نگاه بهتر از اونا باشن!
اینجا فقط مقایسه محسن با خودش بوده!!
بعدم شما چجوری حرفای سامان رو اینجوری معنی کردی که هیچکس راضی نبود از نگاه؟؟؟؟!!!
لطفا اینقدر متعصبانه نظر ندید!
موسیقی ما لطفا تایید

91.156.174.161
دوشنبه 2 شهریور 1394 - 12:40
محمد

واقعادر حدی نیست که راجب البوم محسن بخواد نطر بده
خوده سامان جلیلی اوایل که اومده بود از یگانه تقلید میکرد اصلا به خاطر همینم بود که مخاطب جمع کرد حالاهم اومده سمت شادمهر میگه الگوی من شادمهره
آخه یکی نیست بگه محسن یگانه 20سال سن داشت همه ی ترانه ها وآهنگ وتنطیماشو خودش انجام میداد آخه جنابعالی کدوم کاراتو هم ترانه هم آهنگ هم تنطیم ازخودت بوده هااااا
درضمن یگانه اول که اومده بود بانفسهای بی هدف ورگ خواب ترکوند-تویی که میگی نگاه خوب نبود همین نگاه صد می ارزید به البوم درپیت پرتگاه--

19.217.124.24
پنجشنبه 17 دی 1394 - 00:14
یک کاربر سایت موسیقی ما

جناب محمد اگه یه کم بیشتر به آهنگاش سامان دقت کنید
حتما به جواب سوالتون میرسید... که تنظیم و ترانه و آهنگ با خودش بوده
دقیقا وقتی بیست-بیست و یک سالش بوده
باشد که آگاه بشوید اندکی
[حالم بده،تکرار،تپش و.......]

5.202.242.196
چهارشنبه 28 مرداد 1394 - 12:04

باز دمش گرم ک میگه الگوش کیه.. بغضیا ک ب روشون نمیارن
خیلی با استعداده.. دمش گرم

چهارشنبه 28 مرداد 1394 - 13:50
حمید ناظری(هواداران سامان جلیلی)

والا به خدا
گناه نکرده که جنس صداش اینجوریه

45.48.111.44
چهارشنبه 28 مرداد 1394 - 12:10

آلبوم یگانه انتظارها را بر آورده نکرد
همه دارن یکی یکی میگن نگاه ضعیف بوده بازم هوادارا نمیخوان دست از تعصب مرگبار بردارن!
علیرضا بدیع کارشناس ترانه وقتی میگه یگانه ترانه سرا نیست و ترانه هاش مضحک هست دیگه ما چرا انرژی حروم کنیم برای اثبات این موضوع به یگانه؟؟؟؟
طرف (یگانه) دوست داره بره به قهقرا ما چرا بی خود حرص و جوش بزنیم؟!

چهارشنبه 28 مرداد 1394 - 16:42
یک کاربر سایت موسیقی ما

عزیزم اقای بی تعصب
شما بگو ببینم کدوم ترانه ی البوم نگاه مضحکه؟البته اگه خوذت قدرت قضاوت داری!!!
ترانه ی دیوار ،پرنده،جاده،خاطره بازی...اینا همه مضحکن؟
خوبه یکی یه حرفی واسه خنده زده همتونم دارین همینارو تکرار میکنین بدون اینکه واسش دلیل محکمی داشته باشین!علیرضا بدیع کیه من میتونم بهت بگم علی بحرینی و پرام کشتکار این البومو تایید کردن!

71.250.59.163
چهارشنبه 28 مرداد 1394 - 18:22
میریاشار سعادت

بازم میگم با دلیل حرف بزنین
علیرضا بدیع چنین حرفی رو در مورد یگانه نگفته . ایشون فقط خواست از آب گل آلود ماهی بگیره و ماجرا رو به تلویزیون کشید.
لطفا دست از تخریب بیهوده بردارید.

104.93.253.15
چهارشنبه 28 مرداد 1394 - 18:46
امیر باران زهی

خب حرص و جوش نخور از البوم خوشت نمیاد گوش نکن مجبورت که نکردن ...

202.81.31.110
چهارشنبه 28 مرداد 1394 - 18:48
سعید فلاحی

وقت کردی برو ترانه دیوار و جاده رو بخون تا بفهمی ترانه خوب به چی میگن, بگذریم از بیت اخر و سکوت و ...
علیرضا بدیع به اصطلاح کارشناس ترانه خودش تا حالا چند تا ترانه ماندگار داشته؟!!!!!!!!

20.69.253.57
پنجشنبه 29 مرداد 1394 - 11:53
امین عصار

علی بحرینی :
"پیش از ظهر امروز گوش دادن به آلبوم جدید محسن یگانه ( نگاه ) را شروع کردم ، به قطعه ی سوم که رسیدم گرفتار شدم ؛ از آن گرفتاری های خوب که هر مخاطبی آرزویش را دارد !
قطعه ی "دیوار" که با پنج و نیم دقیقه یکی از طولانی ترین آهنگ های سالیان اخیر است ، همان گمشده ای بود که ماه ها دنبالش می گشتم .
با محسن یگانه نه همکاری کرده ام ، نه قرار است همکاری کنم و نه تا امروز دیدار و گفتگویی بین ما شکل گرفته اما بسیار پیش آمده که تحسینش کنم و بگویم میان خواننده هایی که برای خودشان ترانه می نویسند ، بهترین قلم را دارد .
امروز را روزِ یگانه می دانم و متن "دیوار"ش را با افتخار به شما تقدیم می کنم . ممنون محسن !
ما بی تفاوت زندگی کردیم ، این زندگی کردن خودش جنگه
ما کوه بودیم روبروی هم ، خاطره مون از هم یه مُش سنگه
از اون همه احساس بین ما ، حسی به جز عادت نمی مونه
ما داغ بودیم و نفهمیدیم ، چیزی از این حالت نمی مونه
توو این اتاق تنگ و دلگیرم ، تا باقیِ عمرم یه جور سَر شه
من از خودم فـاصله می گیرم ، دیوار هِی نزدیک تر می شه
می خنـدم و دردامو می شمارم ، تلخه ولی شاید دلم وا شه
وقتی برای غصه هام جا نیست ، دیوار و هُل می دم غمام جا شه
از بس که احوالم پریشونه ، دیوار با من همزبون می شه
اما سرِ هر چیزِ بی مورد ، با هم دوباره حرفمون می شه
وقتی یه آدم پایِ احسـاسش ، هر چیزیو که داره می بازه
تنهایی از اون آدم عاشق ، یه کوهِ بی احساس می سازه
:: یک ترانه غمناک حال آدم را خوب می کند. این جادوی موسیقی است ::"

140.221.168.115
پنجشنبه 29 مرداد 1394 - 18:58
Ahmad Reza

چنان میگی علیرضا بدیع انگار کیه ایشون !!
این اقای جلیلی اگه میتونست بعد از ملودی های دهه پنجاهی البومش ، دو تا تک تراک خوب میداد..
اصن من نمیدونم چی شده ... هر کی از راه میرسه میخواد محسن یگانه رو تخریب کنه!
این یعنی محسن یگانه انقده کارش خوب بوده که میخوان موفقیتش رو نبینن...
شما اگه رفتی امریکا 100 نفر اومدن کنسرتت بیا در مورد محسن یگانه صحبت کن!!
حالا خوبه صداش کپ محسن یگانه س الانم که داره معروف میشه خودشو میچسبونه به شادمهر
هه...
عزیزم با اسم البومات معلومه چیزی نمیشی ... هه...

208.75.206.34
جمعه 30 مرداد 1394 - 10:43
مهدی

افا احمد رصای گل شمایی که عقیده دارین همه قصد داشتن افای یگانه ی عزیز رو تخریب میکنن
من اصلا دراین باره چیزی نمیگم چون به منم مربوط نیست و خودم نه تنها همچین قصدی ندارم بلکه از طرفداراشون هستم و معتقدم که البوم ایشون خوب بود اما خب ما طرفدارای پروپاقرص هم از خواننده محبوبمون بعد چندتا البوم انتطار یه نمه پیشرفت هم داریم دوما شما از سبک این بنده خدا خوشت نیومده چرا حرس میخوری گلم برو بچسب به موردعلاقه هات و در مورد شباهت صداش هیچم به اونایی که گفتید شبیه نیست شاید به گفته خودشون مقداری شبیه استاد عقیلی باشه اونم هم به خاطر اینه که ایشون اول راهن و کلی وقت برای پیشرفت دارن الان هم کم پیشرفت نکردن همش یه البوم بیرون دادن و به قول خودشون باید خودشون رو کشف کنن....تمام حرف من اینه که این حرفای شما فقط موجب ناامیدی و یاس اون بنده خدا میشه و از همون یه ذره پیشرفت میمونه که من معتقدم اصلا هم یه ذره نبوده چرا دوس ندارین به یه خواننده تازه نفس و خوش صدا فرصت بدین خودشو به شما نشون بده....شادمهر مگه یه شبه به اینجا رسید؟؟ منی که شبا با صدای اون خوابم میبره...‌...خواهشن اگه دوس ندارین قصاوت عجولانه هم نکنین.....به خدا من حاطرم قسم بخورم اقای جلیلی عزیز که اول راه اینجوری بودن عالی تر هم میشن...‌‌‌یا علی

41.15.54.65
جمعه 30 مرداد 1394 - 23:37
Ahmad Reza

عقده ای خودتی!!!
این سایت موسیقی ما هم فقط برا من خط قرمز داره ... !!!
ولی توهین به مخاطب تایید میشه!!
موسیقی ما ببینم تایید میکنی !!

105.50.127.3
چهارشنبه 28 مرداد 1394 - 12:16

ببخشید ولی فکر نکنم ایشون در سطحی باشند که بخوان درباره ی یگانه وبنیامین ویراحی نظر بدن!!ایشون خودشون در حال کپی کردن هستند!!
مثل این میمونه که تتلو درباره ی بابک بیات نظر بده:)

چهارشنبه 28 مرداد 1394 - 13:54
حمید ناظری(هواداران سامان جلیلی)

باز خدارو شکر این بنده خدا قبول داره که الگو داره
دیگه صداش شبیه ، نیومده مثله بعضیا رو اهنگ خالیه شادمهر بخونه که :))
اونی که رو اهنگ خالیه شادمهر میخونده سطحش بالاس بعد اونی که جنس صداش شبیه شادمهر هست سطحش میشه پایین ؟
یه خورده سطح فکر رو افزایش بدین لطفا!

174.102.8.197
چهارشنبه 28 مرداد 1394 - 14:33
ناشناس

مثل این میمونه یگانه در مورد شادمهر یا چاوشی نظر بده :)

129.113.78.126
پنجشنبه 29 مرداد 1394 - 01:32
Pesare Ariyaei (سامان جلیلی)

ا نتونه نظر بده؟ همه میتونن نظر بدن. منم میتونم نظر بدم.
حالا که نظرش خوب نبود همه حمله کردید؟ جنبه انتقاد هم ندارید.
درضمن ایشون یه شخص حرفه‌ای در موسیقی هستن و میتونن درباره همه نظر بدن.

62.190.13.170
پنجشنبه 29 مرداد 1394 - 01:50
حسین مخمدی

الان چاوشی در سطح شادمهر یعنی؟؟؟ که یگانه در سطحش نیست؟؟

199.181.166.245
پنجشنبه 29 مرداد 1394 - 11:38
امین عصار

آقای حمید ناظری من منظور شما رو از این که میگین رو آهنگ خالی شادمهر خونده درک نمیکنم!!! کدوم آهنگ خالی؟؟؟؟ یگانه در دورانی که غیر رسمی فعالیت داشت فقط 2 تا آهنگ خیالی نیست و آسمونی رو بازخوانی کرد همین!!! جنس صدای جلیلی به یگانه خیلی شبیه تره تا شادمهر! که آقای جلیلی در دوران فعالیت رسمیش در آلبوم رسمیش آهنگ عادت شادمهر رو کاور کرد! تازه ویلونش رو هم اشتباه زدن:)
همه میتونن درباره ی همه نظر بدن؟؟؟؟؟ الان یعنی اشکال نداره امید جهان درباره ی پینک فلوید نظر بده؟:)

245.129.122.95
پنجشنبه 29 مرداد 1394 - 18:50
حمید ناظری(هواداران سامان جلیلی)

آقای Modern Talking
نبایدم منظور منو متوجه بشید چون منفعت تو متوجه شدن نیست
شادمهر عقیلی تو بعضی از آلبوم ها موزیک خالی یه سری از اهنگاشو میذاشت
بعد محسن یگانه هم روی همین موزیک خالی ها میخوند
اون کار خوب بود و اشکالی نداشت ولی حالا که سامان یه اهنگ از ملودی شادمهر استفاده کرده این حرکت خیلی زشته ؟ نه ؟ اونم برای اینکه بگه الگوی من شادمهر هست!

شما هنوز فرق کاور و استفاده از قسمت هایی از ملودی رو متوجه نشدین که میگین "تازه ویلونش رو هم اشتباه زدن:) "
مگه رو اهنگ خالی شادمهر خونده که نت به نت درست اجرا کنه ؟
از ملودی این اهنگ در بخش هایی استفاده کرده و با ملودی خودش تلفیق کرده

46.162.205.148
پنجشنبه 29 مرداد 1394 - 20:04
طرفدار سامان جلیلی

جناب Modern Talking
به سوالی که در مصاحبه از سامان جلیلی پرسیدن خوب توجه کن
« * به عنوان صحبت پایانی درباره آلبوم هایی که در بازار موسیقی این روزها منتشر شده کمی حرف بزن. آلبوم مهدی یراحی، محسن یگانه و بنیامین در هفته های گذشته در بازار موسیقی کشورمنتشر شده است. تــو بــه عــنــوان کــســی کــه در ایـــن حـــوزه فـــعــالـــیـــت مــی کــنــی، دربـــاره ایــن آلـــبــوم هــا چــه نـــظـــری داری؟ »
اولا آقای بابازاده (نویسنده مصاحبه) خودشون اسم خوانده ها رو آوردن و نظر خواستن!
دوما کسی که میگه سامان جلیلی کپی میکنه فقط از حسودیشه :) چون چشم دیدن پیشرفتشو نداره
سوما هرکسی حتی اگه خواننده هم نباشه میتونه راجع به آلبومی "نظر" بده
چهارما اونکه میگی تتلو درباره ی بابک بیات نظر بده معلومه که واقعا قصد تخریب داری!
معلومه که تتلو و بابک بیات قبل مقایسه نیستن!
اما فاصله ی سامان جلیلی با محسن یگانه فقط تو سن و تجربه ی کاریشه.
من خودم طرفدار یگانه بودم اما از وقتی سامان جلیلی رو شناختم نظرم عوض شده.
مطمئن باش وقتی سامان اندازه محسن تجربه کنه خیلی بهتر از اون میشه.

بعدم وقتی میگید اشکال نداره x راجع به y نظر بده؟
جوابش اینه که اشکال نداره! چون نظر با نقد فرق داره هرکسی بدون اطلاعات هم حق نظر دادن داره
اما کسی میتونه نقد کنه که علم و اطلاعات لازم رو داشته باشه!
و مطمئنا سامان جلیلی اونقدر حرفه ای شده که میتونه راجع به آلبوم ها نقد هم بکنه :)

159.166.66.39
جمعه 30 مرداد 1394 - 01:59
كاربر هستم

حميد ناظرى اسم اون آهنگ خالى!! رو بگو ببينيم، آره خب…خيالى نيست رو كه واسه تمرين خونده بود خالى بوده لابد!! يعنى پر نبوده! يعنى شعرشو شادمهر نخونده بوده محسن بعدا اضافه كرده!!!!!
:)

31.170.117.210
جمعه 30 مرداد 1394 - 06:07
امین عصار

آقای حمید ناظری ممنون میشم اگر اسم اون آهنگ خالی شادمهر و که میگین یگانه روش خونده رو بگین تا ما هم بدونیم!!! تا اونجایی که من میدونم یگانه در دورانی که غیر رسمی فعالیت میکرد ومجاز نبود خیالی نیست وآسمونی رو بازخوانی کرد وخبری از این آهنگ خالی من ندارم!!!!محسن یگانه توسط آهنگایی مثل نشکن دلمو وآخه دل من وسکوت و.... شناخته شد که هیچ ربطی به شادمهر ندارن! عمرا اگر سامان جلیلی بتونه یک آهنگ در حد اینا بخونه

186.3.210.197
چهارشنبه 28 مرداد 1394 - 12:19

ترانه سرا وآهنگساز: محسن یگانه/خواننده:رامین بیباک(ترانه سقوط)

وقتی از اول قصه اون نگاهام سرد و بی حسه

اون نگاهی که ازت سیره باز داره از زندگیت میره

باز داره میره که تنها شی که زندونی غم باشی

من پشیمونم ولی بازم با اون تنهایی میسازم

انگاری حس پشیمونی که ازش هیچی نمیدونی

واسه ی تو تازگی داره واسه ی من عاقبته کاره

باید عادت کنم با حال و روزم من این روزارو آسون سر نکردم

میدونم این جدایی اشتباهه پشیمونم ولی برنمیگردم

باید عادت کنم با حال و روزم من این روزها رو آسون سر نکردم

میدونم این جدایی اشتباهه پشیمونم ولی برنمیگردم

من اگه میگم که دارم می رم آخه از دست تو دلگیرم

زندگیم مثل زندونه پس دگه حرفی نمی مونه

تو همون کوچه بن بستی که می گفتی تا تهش هستی

تو"" سقوطو ""یاد من دادی که الان از چشام افتادی

انگاری حس پشیمونی که ازش هیچی نمیدونی

واسه ی تو تازگی داره واسه ی من عاقبته کاره

باید عادت کنم با حال و روزم من این روزه رو آسون سر نکردم

میدونم این جدایی اشتباهه پشیمونم ولی برنمیگردم

باید عادت کنم با حال و روزم من این روزه رو آسون سر نکردم

میدونم این جدایی اشتباهه پشیمونم ولی برنمیگردم

چهارشنبه 28 مرداد 1394 - 12:27

بهار من عقیلی > نگاه من یگانه
رگ خواب عقیلی > رگ خواب یگانه
جالبه مگه نه :)))

چهارشنبه 28 مرداد 1394 - 13:23
یک کاربر سایت موسیقی ما

میشه نظراتتومنرو واسه خودتون نگه دارین اسم این آلبوم به خاطر دخترشون قرار بود نگاه باشه کهارشاد مجوز نداد و شد نگاه من

134.245.31.91
چهارشنبه 28 مرداد 1394 - 13:55
حمید ناظری(هواداران سامان جلیلی)

بازم خوبه سامان شهامتشو داره و میگه
ولی بعضیا :))

153.96.210.50
چهارشنبه 28 مرداد 1394 - 18:24
میریاشار سعادت

که چی خب؟
برای شما جالب باشه فقط فکرکنم

209.217.99.58
چهارشنبه 28 مرداد 1394 - 18:54
Arash 1364

واقعا خنده داره در مورد چیزی که اطلاع کافی نداری نظر بدی
شما اصلا خبر نداری که آلبوم رگ خواب در ابتدا اسمش "تابوت" بود و به خاطر ندادن مجوز از طرف وزارت ارشاد یگانه مجبور شد یه اسم دیگه انتخاب کنه
آلبوم "نگاه من" هم اسمش "نگاه" بود که بازم بخاطر همون مجوز نگرفتن بالاجبار به "نگاه من" تغییر کرد...

یگانه ایی که 4 تا آلبوم شعر سروده و کلی تک تراک از شعرای خودش تو بازار موسیقی خودنمایی میکنن احتیاج به تقلید از شادمهر..اونم برای انتخاب اسم نداره دوستِ من

120.237.210.28
چهارشنبه 28 مرداد 1394 - 12:33

آلبوم پرتگاه کاور آهنگ های شادمهر بود.اینو همه هم میدونند پس هوادارهای اندکی که داره این رو انکار نکنند

چهارشنبه 28 مرداد 1394 - 13:58
حمید ناظری(هواداران سامان جلیلی)

شما که با سوادی شما که علم به همه چی داری
به غیر از ترک 2 یعنی شعله دار دقیقا کدوم آهنگ کاور بوده ؟
به نظر خودتون میشه کاری کرد که افرادی مثله شما از خواب بیدار بشن ؟

230.242.206.121
چهارشنبه 28 مرداد 1394 - 12:38

خخخخ! از سامان جلیلی انتظار حسادت نداشتم! من صداشو دوست دارم ولی واقعا ! ...... ولش کن !

چهارشنبه 28 مرداد 1394 - 14:01
حمید ناظری(هواداران سامان جلیلی)

آخه چرا فکر میکنید کسی که نظر میده حسوده ؟
ازش سوال شده نظرت در مورد اخرین البوم های منتشر شده چیه اونم نظر داده
خب چی کار کنه ؟ بیاد اینجوری بگه خوبه
بگه که
به نام خدا
البوم محسن یگانه عای بود
البوم بنیامین عالی بود
البوم مهدی یراحی عالی بود
البوم مرتضی پاشایی عالی بود

خب سوال شده نظر داده هر کی مثلا از یه البوم نقدی داشته باشه میه حسود ؟

75.252.99.232
پنجشنبه 29 مرداد 1394 - 00:59
امیر ( just yeganeh ) طرفدار محسن یگانه و محسن چاووشی

اگه میگفت خوشم نیومد چیز بدی نبود! ولی ایشون گفتن انتظارات رو بر آورده نکرده! یعنی ایشون خودش رو جای تمام شنونده ها و کارشناسان قرار داده و جای اونها تصمیم گرفته!
ایشون با چه معیاری اعلام کرده انتظارات رو برآورده نکرده! سایت های بزرگی مثل رادیو جوان و فارس کیدس رو برو نگاه کن! بیشترین لایک و بازدید کننده رو در بین آلبوم های ایرانی داشته! این یعنی مقبولیت عام رو داشته ! این سایتم که فعلا یا اول یا دوم !
جاستی ها هم بالای 95 در صد راضی هستن !
حالا فهمیدی چرا میگم حسادت! بازم میگم اگه میگفت دوست ندارم هیچ چیز بدی نبووووود

25.39.31.24
پنجشنبه 29 مرداد 1394 - 01:23
Pesare Ariyaei (سامان جلیلی)

عزیزم حسادت نیست که. نظرش0و گفت. مگه هرکسی نظرم و بگه حسادته؟ ؟
نظر خیلیا هم همینه.

32.122.76.42
پنجشنبه 29 مرداد 1394 - 20:42
طرفدار سامان جلیلی

آقای امیر ( just yeganeh ) طرفدار محسن یگانه و محسن چاووشی
واقعا کجای حرفش حسادته؟؟؟؟؟!!!!
آخه چرا از خودتون حرف درمیارید؟؟!! هرکی نظر بده که انتظارات برآورده نشده یعنی خودشو جای همه گذاشته؟؟؟!!!! واقعا عجیبه این حرف!!!
اگه فقط یکم توجه کنید متوجه میشید که سامان گفت قابل مقایسه با رگ خواب و حباب نبود و آنچنان انتظارها را بر آورده نکرد. خب یعنی چی؟؟
یعنی اینکه رگ خواب و حباب بهتر از نگاه بود!! یعنی چی؟؟
یعنی اینکه چون قبلیا خوب بودن انتظار داشتیم که نگاه بهتر از اونا باشن!
اینجا فقط مقایسه محسن با خودش بوده!! نه حسادت!
بعدم مقبولیت عام داشتن یا نداشتن یه طرف. مقایسه یه نفر با آثار قبلی خودش یه طرف.
یعنی واقعا مقبولیت نگاه از رگ خواب بیشتره؟؟؟؟؟
مطمئنا اگه سامان میگفت دوست نداشتم که خونش رو حلال میکردید!!!!!

177.69.46.64
چهارشنبه 28 مرداد 1394 - 12:57

ممنونم از مصاحبه خوبتون، دقیقا همه‌ی سوال هارو پرسیدید و چیزی جا نذاشتید
زنده باشید

چهارشنبه 28 مرداد 1394 - 14:07

مرسی مویسقی ما به خاطر مصاحبه
ما که از شاهزاده کار بد نشنیدیم و مطمئنیم آلبوم سقوط میترکونه
سامان مثل بعضی از خواننده ها نیست که الکی چند تا چیز بخونه و بعد به عنوان آلبوم منتشر کنه و با احسسات هواداراش بازی کنه که همین باعث عشق ما پرتگاهی ها به سامانه
سامان جلیلی عشقه

چهارشنبه 28 مرداد 1394 - 14:13

آخه ساملان جلیلی درحدیه که بیاد درمورد مسن یگانه نظربده؟کی گفته آلبوم نگاه خوب نیست؟اصلا اگه سامان جلیلی بتونه محسن یگانه رو از نزدیک ببینه براش افتخاره.چش برسه که بیاد نظر بده درموردش.مثل اینکه سالارعقیلی بیاد درمورد شجریان نظربده

چهارشنبه 28 مرداد 1394 - 20:42
حمید ناظری(هواداران سامان جلیلی)

خوبی تو ؟
ازش پرسیده شده که نظرت در مورد البوم های اخر چیه
اونم نظرش رو گفته
حالا چون گفته نسبت به دو البوم گذشته ضیف تر بوده ادم بدی شد ؟
حتما باید تعریف میکرد ؟

211.42.124.66
جمعه 30 مرداد 1394 - 01:17
طرفدار سامان جلیلی

حسود هرگز نیاسود :)))
اگه سامان جلیلی کسی نیست پس چرا اصلا مصاحبه شو میخونید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

6.33.118.234
چهارشنبه 28 مرداد 1394 - 14:17

یگانه هم خودش با شادمهر معروف شد با تقلید و کاور از شادمهر دوستانی که انتقاد میکنن چرا سامان از یگانه انتقاد کرده یه بار پرسیدن چرا یگانه به همه توهین میکنه حتی به شادمهر و چاوشی .......یا فرزین که با اینها معروف شده و اعتبار کسب کرده ؟؟
اونوقت با یه انتقاد منطقی اینطوری رگ تعصبشون باد میکنه و از مرز منطق و ادب عبور میکنین؟؟
کاش اخلاق و کارنامه یگانه رو یه نگاه گذرا بهش بندازین بعد از بقیه خواننده هامون ایراد بگیرید و شروع کنید به تخریب
یگانه یه دورانی که شادمهر هیچ مقلد و شبیه ای تو ایران نداشت خوب اسمشو جا انداخت و معروف شد و انصافا خوب هم بود و خوب شبیه سازی میکرد! اما الان اوضاع فرق کرده ..نه یگانه اون یگانست نه مشابه شادمهر کم!
مخاطب الان حق انتخاب داره من خیلیهارو میشناسم طرفدار یگانه بودن الان طرفدار سامان جلیلی یا مازیار فلاحی ان ،از مخاطبای این سایتم هست!ن

چهارشنبه 28 مرداد 1394 - 20:40
حمید ناظری(هواداران سامان جلیلی)

سامان جلیلی خودش داره میگه الگوی من شادمهر عقلی هست
نظرشم خیلی مودبانه داد
حالا چرا هوادارای یگانه بی ادبی میکنن معلوم نیست

77.148.46.84
پنجشنبه 29 مرداد 1394 - 08:25
هنرمند

دورانی ک مرتضی پاشایی میخوند میگفتن محسن یگانه اس ... تا یکم معروف شد اومد گفت از شادمهر الگو گرفته نه یگانه .
میتونید توی اپارات اهنگ محسن یگانه رو میخونده ببینید ...
بعد سامان جلیلی شروع کرد به خوندن کلا تقلید از تحریرای یگانه .
حالا ک مجوز گرفته میگه شادمهر ...
زیاد این قضیه ها واسم مهم نیست . چون طیف موسیقی کارها تا 2.3 قطعه میدن از خواننده های درجه یک کشور انتقاد میکنن . و فکر میکنن خیلی تاپ هستن. عدم جایگاه شناسایی مشکل بزرگ موسیقی کارهای کشورمونه ...

31.144.172.39
پنجشنبه 29 مرداد 1394 - 13:33
Reza A

آقای هنرمند لطفا مرتضی پاشایی رو با شادمهر عقیلی و محسن یگانه مقایسه نکن.
زیرا:درسته که مرتضی پاشایی یکی از اهنگ های شادمهر رو هم خونده اما خیلی زود سبک خودشو پیدا کرد و به امضای خودش تو موسیقی رسید (اول ملودی بعد ترانه). پس سبک مرتضی پاشایی فرق می کنه و حالا خیلی ها هستن که دارن از سبک مرتضی تقلید می کنن.

27.64.113.65
پنجشنبه 29 مرداد 1394 - 18:46
حمید ناظری(هواداران سامان جلیلی)

هنرمند
مشکل شما اینجاس که ازش سوال شده و گفته انتظارات براورده نشده
اگه میگفت آلبوم توپی بود الان اسطوره میشد

باشه ، اصلا تو خوبی
اونی که دو تا صدا و سبک به این متفاوتی رو نمیتونه تشخیص بده مشکل از خودش هست
شایدم صدای و سبک سامان جلیلی بیش از حد فشار آورده و احساس خطر می کنید

219.3.215.196
چهارشنبه 28 مرداد 1394 - 14:17

به نظر من صدای خوب و قویی داران ایشون.با این که سن کمی دارن اما بسیار با استعداد و منطقی هستن.از تعداد مصاحبه ها و حاشیه های کمی که دارن کاملا مشخص رو کارشون تمرکز دارن.به نظر من ایشون کم کم دارن استایل خودشون رو به دست میارن و مهر و امضای خودشون رو دارن و از گوش دادن تک آهنگهاشون میشه فهمید چقدر انرژی و ذوق پشت آثار هست.در مورد ترک آخر به اسم وای دلم واقعا برای کنسرت ساخته شده چون مردم راحت میتونن همراهی کنن و فریاد بزنن....

چهارشنبه 28 مرداد 1394 - 20:44
حمید ناظری(هواداران سامان جلیلی)

داداش اینجا نظر منطقی بدی و روی اصول صحبت کنی به خیلی ها برمیخوره

55.243.31.28
پنجشنبه 29 مرداد 1394 - 19:01
Ahmad Reza

بعله جناب منطق اومدن وسط :))) ... هه..
ایشون میره برا کنسرت اهنگ میسازه :))))
وای خدا مگه میشه ؟ :)))
هه...

144.168.132.40
چهارشنبه 28 مرداد 1394 - 14:19

اینو راس میگه : سامان اگه مداحی هم کنه ی عده ای میان میگن داره از شادمهر و یگانه تقلید میکنه ... خاک تو سر اون ی عده... موسیقی ما بی زحمت تایید کن ...

جمعه 30 مرداد 1394 - 10:57
مهدی

داداش تایید....افرین تایید

151.3.198.247
چهارشنبه 28 مرداد 1394 - 14:20

لطفا گزارشی هم از کنسرت مهر احسان خواجه امیری در تالار وزارت کشور تهیه کنید

چهارشنبه 28 مرداد 1394 - 14:33

مصاحبه خوبی بود
یه حرف خیلی خوبی که زد اینه که با هرکی کار کنی مردم میگن چرا این؟ چرا با اون نه؟!
دمش گرم اگه از شادمهر تاثیر پذیرفته این مساله رو قبول میکنه مثل خیلیا نیست که کپی میکنن بعدم میگن نه آقا من دارم راه خودمو میرم!!
سامان خواننده آینده داری هستش. آلبوم قبلش فوق العاده بود آلبوم بعدی هم بدون شک عالی میشه

چهارشنبه 28 مرداد 1394 - 20:46
حمید ناظری(هواداران سامان جلیلی)

هوادارای علی اصحابی همیشه مودب و منطقی نظر دادن
برعکس کسایی که تا نقد میشن هرچی دلشون میخواد میگن!

189.246.221.150
چهارشنبه 28 مرداد 1394 - 14:33

چرا هی میگی الگوی من شادمهره ما میدونیم تو هیچ ترس و ابایی نداری ولی لازم نیس این همه یاداورکنی و به ضرر خودت کار کنی

چهارشنبه 28 مرداد 1394 - 14:39

نظر خودمو با دو تا انتقاد از موسیقی ما شروع میکنم

1- موسیقی ما ، شما پست میرنید و قسمت نظرات هر پست هم فعال ، این یعنی چی ؟ یعنی در مورد این مطلب نظر بدهید! پس چرا بین نظرات انقدر فرق میزارید ؟
رفتم نظرمو در مورد البوم مرتضی پاشایی دادم بیشتر از 30 خط نوشتم بعد خیلی راحت حذف کردی؟
بعد یکی دیگه بدون این که حتی برای اکانتش اسم داشته باشه به همه گفت هیس هیس هیس هیس همه رو تایید کردی؟ خب این چه جور قسمت نظراتی هست ؟ اگه قراره تایید نکنید بالای پست بنویسید فقط نظرات موافق تایید میشود! همین پست سامان هنوز نذاشته این همه بی احترامی شده و خیلی راحت تایید کردی ! این یعنی انتقاد فقط برای بعضی از خواننده ها وارده دیگه ؟

2- چرا حالا که مصاحبه شده به بحث های کلیشه ای بی اساس دامن میزنید ؟
والا همه یه شادمهر دستتون گرفتین هر سری هر دقیقه این شده سوالات همه شادمهر شادمهر شادمهر
این بنده خدا یک اهنگ اونم برای اینکه بگه الگوی من شادمهر عقیلی هست از ملودی شادمهر استفاده کرد و با ملودی خودش یه کار ترکیبی ساخت ! وگرنه دیگه کدوم اهنگش شبیه شادمهر بوده ؟
یعنی همین یک اهنگ مهمه ؟ 13 تا ترک دیده نشده گیر البوم الان همین یه اهنگ شده ؟
شادمهر عقیلی کجا اهنگ هایی تو سبک تردید ، سر به هوا ، چی میشه ، حبس ابد ، بهونه ، تکرار ، تمومش کن ، تورو دوست دارم ، حواست نیست ، مجازات ، بازیچه و .. داره ؟ این سوال من این نیست که شادمهر بده ما خوبیم ، میگم سبک ها فرق داره با هم!
کلا 30-40 تا اهنگ خونده کدوماش شبیه شادمهر خونده؟ یک اهنگ از ملودی شادمهر کاور کرد همه سوال ها شده
آخه این چه سوالی هست که میپرسید سامان جلیلی که در مورد مهر و امضا پرسیده میشه ؟
الان اهنگ بهونه مهر و امضا نیست ، حرف دلم چی؟ تردید چی ؟ اصلا شادمهر چنین سبک های داشته تا حالا ؟

در مورد کلیت مصاحبه ممنون که به جون ترها هم بها میدین ، سامان جلیلی پارتی نداره ولی هوادار داره
خیلی از خواننده ها وابستگی شدیدی به پارتی دارن ولی سامان کاملا مستقل هست
خیلی از خواننده ها مثلا تو کل ایران کنسرت میزارن حالا متن روی بنر کنسرتشون چیه ؟
اینه :
کنسرت اقای X همراه با گروه مرتضی پاشایی همراه با نوازنده های مرتضی پاشایی همراه با اجرای اهنگ های پاشایی
که از یک کنسرت 1 ساعته 40 دقیقه به بهانه یادبود از مرتضی پاشایی میخونه و بعد هم کلی عکس و تعریف و تمجید و بعد هم خواننده حسابی معروف مشه و میگه خودم تلاش کردم! نمیگه که از مرگ کسی برای خودش پل ساخته -- کاری که سامان جلیلی هرگز نکرد و هیچ وقت اعتقاد به این نداشت که از مرگ کسی برای خودش پل موفقیت بزنه
همیشه اجرای زنده فوق العاده داشته برعکس خواننده های امروزی که 50 سانس کنسرت میزاره حتی یک اهنگ هم مثل کار استودیوییش نمیتونه اجرا کنه ! رمز موفقیت سامان جلیلی اجرای زنده فوق العاده خوبش هست

در مورد قسمت سوالتون که پرسیده شده : نظرت در مورد البوم های اخیر چیه ؟
به خیلی ها برخورد ولی نظرش رو گفته ، چی کار کنه ؟بیاد اینجوری بگه خوبه
بگه که
به نام خدا
البوم محسن یگانه عای بود
البوم بنیامین عالی بود
البوم مهدی یراحی عالی بود
البوم مرتضی پاشایی عالی بود
خب سوال شده نظر داده هر کی مثلا از یه البوم نقدی داشته باشه میشه حسود ؟
حالا چون تعریف نکرده شده بد؟ شده تقلیدی ؟ الان میگفت همه خوبن دیگه بهش نمیگفتین حسود،نه؟

سامان جلیلی عزیز (بدون هزارتا پسوند که خواننده ها رو خودشون میزارن)
انشاالا البوم دومت هم همانند البوم اول خیلی خوب و عالی از اب در میاد و هوادارات رو بیشتر از پیش راضی نگه داری

باز هم تشکر از موسیقی ما بابت مصاحبه

چهارشنبه 28 مرداد 1394 - 15:02

با تقلید از محسن به اینجا رسیده حالا میگه نگاه خوب نبود!!!!!!!!!
تا دیروز همه میگفتن حباب اله حباب بله حالا شد بهترین آلبوم محسن :)))))))))))))))
البته همین که آلبومشو گوش دادی و یه تقلید دیگه از کارای محسن بزنی خودش همه چیو میرسونه

چهارشنبه 28 مرداد 1394 - 20:52
حمید ناظری(هواداران سامان جلیلی)

حالا خوبه همه میدونن الگوی سامان جلیلی شادمهر هست
موضوعی که از مطرح کردنش ترسی نداره
ساان گناه نکرده که صداش شبیه شادمهر هست
شماها یادتون نمیاد ولی دهه هشتاد یه سری رو اهنگ خالی شادمهر خوندن و معروف شدن!
اطش سوال کردن نظرشو گفت ، چون تعریف نکرده ادم بدی شد حالا ؟

158.200.236.191
پنجشنبه 29 مرداد 1394 - 02:00
كاربر هستم

اگه كسى يادش نمياد دهه هشتاد چى شده لابد اون يه سرى اصن معروف نشدن يا اگه معروف شدن دليلش اين نبوده وگرنه همه يادشون بود
يا اينكه كلا چنين اتفاقى نيفتاده
:)

207.9.67.80
پنجشنبه 29 مرداد 1394 - 15:47
میلاد میلاد

جناب حمید ناظری که دهه هشتاد رو خوب یادته :))))))))
آره منم یادمه روی آهنگ اگه آفتاب تو چشات خونه کنه اومد خوند اما اونموقع هیچکس محسن رو نمیشناخت دقیقا هیچکس ولی بعدش چی!!؟؟؟؟
شادمهر کی یه ترک مثه نفس های بی هدف یا بار و بندیل داشت محسن یه کار از کارای خوده شادمهر خوند نه اینکه بیاد کاور کنه و از همون اولین آلبوم رسمی که نه از اولین آلبوم غیر رسمیش راهشو جدا کرد نه مثه بعضیا تو اوج معروفیتشون بیان از سیروان و شادمهر و یگانه کاور بزنن
خیلی شادین شماها

174.181.205.254
چهارشنبه 28 مرداد 1394 - 15:05

سامان جان ایشالا همیشه سلامت و موفق باشی...

...منتظر آلبومِ دومِت هم هستم...

چهارشنبه 28 مرداد 1394 - 15:22

سلام خسته نباشید میخوام یک کلمه بگم چشم دیدن پیشرفت سامان جلیلی ندارین واقعا که من خودم خواننده هستم سبک سامان میخونم
www.Djporya.miyanali.com

چهارشنبه 28 مرداد 1394 - 15:34

http://gramusic.ir/?p=12297
نتیجه نظرسنجی بهترین تیتراژ ماه رمضان در چند سال اخیر

چهارشنبه 28 مرداد 1394 - 15:47

ای کاش سامان درمورد آلبوم محسن این طوری نمی گفت چون محبوب شده این آلبوم بین مردم،،،ولی میدونم با آلبوم سقوط همه به تمجید کردن از سامان لب میگشایند...

چهارشنبه 28 مرداد 1394 - 20:54
حمید ناظری(هواداران سامان جلیلی)

کسی نمیگه محسن یگانه بده
خیلی هم خوبه
سامان فقط نظرش رو گفت ، بالاخره هر البومی موافقین و مخالفینی داره

179.168.55.103
چهارشنبه 28 مرداد 1394 - 16:37

سلام بنظرم سامان میتونه کاراش خیلی جذابتر باشه به شرط همکاری تنظیم کننده های مطرح مثلن گروه پازل خیلی خوبه امیدوارم تو البوم سقوط شاهد این جور تغییرات باشیم

چهارشنبه 28 مرداد 1394 - 17:02

بارها گفته ام تحت تاثیر شادمهرم.............
فاتحتو بخون توی موسیقی اقای جلیلی.....عمرا موفق شی.....
افراد مشهور موسیقی پاپ امروز هیچ کدوم تحت تاثیر کسی نبودند اگر هم بوده خیلی کم نه اینکه همش ادای ی نفرو دربیاری استاد!!!

چهارشنبه 28 مرداد 1394 - 20:57
حمید ناظری(هواداران سامان جلیلی)

افراد مشهور موسیقی هم همگی تحت تاثیر خواننده های دیگه هستن
سامان جلیلی ادای کسی رو در نیاورده
پیشنهاد میکنم تک اهنگ های بعد البوم را یک بار گوش بفرمایید

145.93.83.184
چهارشنبه 28 مرداد 1394 - 22:04
Reza (پرتگاهی)

تو فقط گیر دادی به همین یه جمله. چشماتو واکن ببین بعدش چی گفت. والا

92.249.32.29
پنجشنبه 29 مرداد 1394 - 16:24
mohsen 5678

حمید ناظری
احسان خواجه امیری یا محسن چاوشی یا محسن یگانه اینا الان تحت تاثی کی هستن؟؟؟؟؟
خواجه امیری و چاوشی و یگانه از همون اول سبک جدید ارائه دادن و الان هم موفق ترین هستن......
اما اقا رضا
چشمای من بازه تعصب بیجای شما روی ایشون بیشتر چشماتونو بسته تا من......
این اقا اگه نگه من تحت تاثیر شادمهرم همه میدونن......از الان فقط کپی کپی و کپی.....خوده شادمهر هست دیگه نیازی به کپیش نداریم.....

227.178.92.245
یکشنبه 1 شهریور 1394 - 19:02
طرفدار سامان جلیلی

mohsen 5678
واسه موفق شدن تو هر زمینه ای نیاز به الگو هست.
اگه خود شادمهر هست پس چرا آهنگ های
حس آرامش - خیال - احساس آواره - تشویش - حرف دلم - حبس ابد - کلنجار - مرد - قسم - ستاره - تمومش کن - وای دلم و ...
و حتی خیلی آهنگ های دیگه که هنوز پخش نشدن و فقط دمو هاشونو شنیدیم
از طرف شادمهر نیومد؟؟؟
اگه به نظرت خود شادمهر هست و نیاز به کپیش نداری پس دیگه نه آهنگای سامان رو گوش بده نه مصاحبه شو بخون نه نظر بذار!!!
کسی اجبارت کرده که بیای اینجا؟؟؟؟!!!!

218.120.54.213
چهارشنبه 28 مرداد 1394 - 17:16

هنوز بچه ای درباره ی محسن نظر بدی

چهارشنبه 28 مرداد 1394 - 21:01
حمید ناظری(هواداران سامان جلیلی)

پدربزرگ موسیقی ایران
ابداع کننده سبک پاپ
شما خوبی بقیه بد
اینجوری خوبه ؟

49.204.88.57
چهارشنبه 28 مرداد 1394 - 18:06

اقاي سامان جليلي در حدي نيستي كه البوم استاد يگانه كه خودت يكي از مقلدهاي بي چون و چراشي رو نقد كني

چهارشنبه 28 مرداد 1394 - 21:04
حمید ناظری(هواداران سامان جلیلی)

واقعا چه طرض تفکر بچگانه ای دارن بعضی از هواداران محسن یگانه
اگه محسن یگانه استاد هست
پس میشه توضیح بدین محمدرضا شجریان رو چی باید صدا بزنیم ؟

سامان جلیلی شهامتش رو داره بگه الگوی من شادمهر هست!

214.68.124.13
چهارشنبه 28 مرداد 1394 - 18:42

به قول یکی از عزیزان موسقی کشورمون : اگه خوانندگی به تقلید کردنه ، الان حسن ریوندی نفر اول موسیقی ما هست...
آقای جلیلی شادمهرو بیخیال شو لطفا. مردم از تکرار خوششون نمیاد.
به امید روزی که امضای خودتو توی کارات پیدا کنی.

چهارشنبه 28 مرداد 1394 - 18:50

خوشم میاد برای معروف شدن از استاد یگانه انتقاد میکنند.
آقای یگانه بدون پیشرفت چشمگیره که دشمنات چشمگیر زیاد شدن . البته شما آقای جلیلی نه. شما راحت باش.
محسن فقط یگانه

چهارشنبه 28 مرداد 1394 - 21:05
حمید ناظری(هواداران سامان جلیلی)

استاد ؟؟
آهنگ خالی شادمهر عقیلی بدم خدمتتون ؟

90.175.145.129
چهارشنبه 28 مرداد 1394 - 19:13

سامان از شادمهر تقلید نمی کنه فقط گفت که الگوش شادمهره تا یه عده نیان بگن که از محسن یگانه تقلید می کنه اونایی که میگید از محسن یگانه تقلید می کنه مگه نمی دونید که محسن یگانه استاد تقلید از شادمهره محسن یگانه اگه خوانندگی بلد بود که آلبوم نگاه رو به اون افتضاحی بیرون نمی داد طرفدارای محسن یگانه بهتره به فکر خواننده ی خودشون باشن که زمان اوجش به سر رسیده. نمی خوام این بحث رو اینجا پیش بکشم ولی متاسفانه این ها همون ملتی هستن که وقتی مرتضی پاشایی خدا بیامرز آلبومش رو بیرون داد شروع کردن به گفتن چرندیاتی مثل تقلید و اینا حالا تا مرد عزیزش کردن حالا اگه خدای نکرده اتفاقی واسه سامان بیافته عزیزش می کنید کاش یاد بگیریم تا وقتی هنرمندامون زندن قدرشون رو بدونیم.

چهارشنبه 28 مرداد 1394 - 21:07
حمید ناظری(هواداران سامان جلیلی)

اصلا بزار بگن کل ایران از ما تقلید میکنه

189.206.254.5
چهارشنبه 28 مرداد 1394 - 19:18

سامان از شادمهر تقلید نمی کنه فقط گفت که الگوش شادمهره تا یه عده نیان بگن که از محسن یگانه تقلید می کنه اونایی که میگید از محسن یگانه تقلید می کنه مگه نمی دونید که محسن یگانه استاد تقلید از شادمهره محسن یگانه اگه خوانندگی بلد بود که آلبوم نگاه رو به اون افتضاحی بیرون نمی داد طرفدارای محسن یگانه بهتره به فکر خواننده ی خودشون باشن که زمان اوجش به سر رسیده. نمی خوام این بحث رو اینجا پیش بکشم ولی متاسفانه این ها همون ملتی هستن که وقتی مرتضی پاشایی خدا بیامرز آلبومش رو بیرون داد شروع کردن به گفتن چرندیاتی مثل تقلید و اینا حالا تا مرد عزیزش کردن حالا اگه خدای نکرده اتفاقی واسه سامان بیافته عزیزش می کنید کاش یاد بگیریم تا وقتی هنرمندامون زندن قدرشون رو بدونیم.

چهارشنبه 28 مرداد 1394 - 19:41

خدا رحمت کنه مرتضی پاشایی یه گزارش ازش خونده بودم گفته بود اوایل مردم به من می گفتند از محسن یگانه تقلید می کنی ولی الان من هم سطح یگانه یا بالاتر از محسن هستم. تقلید تو موسیقی بی معنی هستش اگه سامان از محسن تقلید می کنه پس حتما محسن هم از شادمهر تقلید کرده حتی میلاد ترابی این موضوع تقلید از یگانه گفته هیچ کس از یگانه تقلید نمی کنه طرفدار های اقای یگانه کدوم البوموشون بهترین البوم انتخاب می کنند صد در صد (رگ خواب) واقعا البوم نگاه در حد محسن یگانه نبود ولی البوم مهدی یراحی واقعا تنظیم های عالی داشت برید گوش کنید یه نفر پیدا شده حقیقت گفته باید تخریبش کنیم البته سامان 24ساله محسن حدود30 شادمهر 45سال پس هنوز فرصت برای رشد داره فقط صبر کنید تا البوم سقوط بیاد

پنجشنبه 29 مرداد 1394 - 18:40
حمید ناظری(هواداران سامان جلیلی)

این که هوادارای یگانه اصرار دارن سامان جلیلی رو هم صدا با محسن یگانه بدونن و بگن داره از یگانه تقلید میکنه عجیبه
یعنی البوم نگاه محسن یگانه و پرتگاه سامان جلیلی شبیه هم هستن
صدا؟ ملودی ؟ ترانه ؟ تحریرها ؟
کجاش شبیه بگید ما هم متوجه بشیم!

127.197.194.155
چهارشنبه 28 مرداد 1394 - 20:06

شماهایی ک انتقاد میکنین.. وقتی دیدین مصاحبه سامان جلیلیه اصن واسه چی خوندینش؟؟؟انقد بدتون میاد و بهش میگین تقلیدکار اومدین مصاحبشو مو ب مو خوندین؟؟؟با این حرفا چیزی از سامان کم نمیشه طرفداراشم همیشه باهاشن خواستین نظر بدین برین تو پستای خواننده مورد علاقه خودتون . واسه چی مصاحبه ی خواننده ب قول خودتون تقلید کارو میخونین

چهارشنبه 28 مرداد 1394 - 20:13

ملت همچين ميگن يگانه كه تقليد ميكرد انگار اصلا نشكن دلمو و آخه دل من رو يادشون نمياد! اولين آهنگا…همين مدل شعر و ملودى تو كجاى كارنامه ى كارى شادمهر يا هر كس ديگه اى بود؟ كل آلبوم سال كبيسه ( اولين آلبوم غير مجاز) رو بشينين گوش كنين، تو كجاى كارنامه كارى شادمهر كارى مثل بيت آخر، نه و هوايى شدى پيدا ميشه؟ بعضيا ميخوان خودشونو تبرئه كنن وگرنه آقاى جليلى حداقل يه آهنگ شاخص كه به اسم خودش هم معروف شده باشه تو اين هفت هشت سال ميخوند! يه چيزى مثل سكوت واسه يگانه…

ترانه ى ديوار به تنهايى يه اتفاق زيباس، شعر متفاوت و زيبا…بماند كه شاهكارى مثل تو فكر ميرم، شيش و هشت شيرينى مثل دركم كن و آهنگ آرامش بخشى مثل خاطره بازى و چقدر دير و دلكم هم تو اين آلبومن

يه جورى يه سريا دارن به يگانه حمله ميكنن كه مگه ترانه سراس؟؟ انگار همون آهنگاى به قول خودشون دوران طلايى رو كسى غير از يگانه نوشته! يگانه به تنهايى يه اتفاقى رو رقم زد كه موندنى شد و تو اين ده سال نزديك سى تا كار هيت و موفق داره، چند نفر از نسل جديد به اين مرحله رسيدن؟ بريد يقه شونو بگيريد كه چرا هستن اصلا!

چهارشنبه 28 مرداد 1394 - 23:43
حمید ناظری(هواداران سامان جلیلی)

کی به یگانه حمله کرد ؟؟
این هوادارای یگانه بودن که بالا حمله کردن و استاد استاد راه انداختن!
سامان جلیلی هم اهنگ هیت کم نداره
حس ارامش ، بهونه ، کاری به کارم نداری و عشق من ..

25.112.226.95
پنجشنبه 29 مرداد 1394 - 04:08
كاربر هستم

هيت؟ شوخى؟

250.5.87.77
پنجشنبه 29 مرداد 1394 - 18:38
حمید ناظری(هواداران سامان جلیلی)

واقعا آماتور بحث می کنید
خب منم بشینم صبح تا شب یگانه گوش بدم تو ذهنم همه اهنگاش هیت هستن و خواننده های دیگه اصلا صداشونم نمیشنوم چه برسه به کارای هیتشون

شما روی یگانه تعصب داری!

184.13.14.99
جمعه 30 مرداد 1394 - 01:56
كاربر هستم

تعصب؟ آره خب…الان من اومدم اينجا جواب عالم و آدمو ميدم آخه!!!!

156.159.55.69
پنجشنبه 5 شهریور 1394 - 14:01
محمد

کاملا موافقم
محسن اول که اومده بود
توموسیقی زیرزمینی توهمون سن کم باکارای فوق العادش همچین ترکوندکه عالم وآدم راجب کاراش صحبت میکردن
محسن یگانه بایه گیتار آهنگ میخوند(گیرم بازم-وقتی نیستی-چی بگم-غریبه و....)هنوزکه هنوز بعدسال ها مردم این آهنگارو میخونن میزارن توآپارت من خودم هنوز گوش میکنم
بعد اومد با نفسهای بی هدف ترکوند جوری که دوسال بهترین البوم کشور انتخاب شد
بعد بارگ خواب اومد که هنوز که هنوزه راجبش صحبت میشه
بعدم حباب که به کوری چشم بعضی ها عالی بود یه عده از رو حسادت زدن نقدش کردن ولی بازم کار هیت توش کم نبود(هوایی شدی-بخند-دوست دارم-کی جای من اومده-توحتی-بیت آخر)
امسالم که با نگاه اومد که عالییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی بود
خب آقا سامان تاریخچه ی کاری محسن اینه-شماچی داری
توعرصه ی زیرزمینی باتقلید ازیگانه کارات شنیده شد که تنها کاری هم که هیت شد اهنگ بهونه بود
ولی بازمحسن دوتا البوم اولش واسه خودش انقلابی بود توموسیقی شما که البوم اولت این باشه که بعد ازدوماه تاریخ مصرفش تموم شه وای به حال البوما بعدی

19.182.230.253
چهارشنبه 28 مرداد 1394 - 20:33

ما به امید آغوش هم پرتگاه را به سقوط می کشانیم...

چهارشنبه 28 مرداد 1394 - 20:43

سامان بهترینه ولی بعضیا چشم ندارن ببینن :)
همینو بس

چهارشنبه 28 مرداد 1394 - 22:22

با تشکر از سایت موسیقی ما.
شماها فقط یاد گرفتید بگید تقلید از این تقلید از اون همین محسن یگانه به حرفای امثال شما توجه نکرد که شد محسن یگانه!
شما برو صدای محمدرضا احمدی رو با احسان خواجه امیری مقایسه کن ببین میفهمی کدومه؟
چرا طرفدارای خواجه امیری هیچ کدومشون نیومدن بگن تقلید و اینا ها؟! چون شخصیت دارن و خودشونو خار نمیکنن!
جمع کنید این مسخره بازیهاتونو!
حالا میبینیم سامان جلیلی به کجاها میرسه ما همیشه دعای خیرمون پشت سرش هست.
فقط وایسید و تماشا کنید که به کجاها میرسه!
لطفا تایید.

چهارشنبه 28 مرداد 1394 - 22:25

جاست ییگانه...جاست نگاه

Mmd
چهارشنبه 28 مرداد 1394 - 23:59

شادمهر برای بار اول این مدل از آهنگ پاپ رو خوند و به شدت مورد توجه مردم قرار گرفت و اون قدر خواننده ها از روش تقلید کردن که الان دیگه به یه جور سبک واسه خودش تبدیل شده...
حالا دیگه نباید گفت تقلید چون خیلی از خواننده های پاپ به این سبک می خونن...
سامان داره بسار عالی کار میکنه هم از نظر کمی و هم کیفی و اون قدر به سرعت پیشرفت کرده که به سطحی برسه که بتونه در مورد آهنگ های دیگه نظر بده...
دوستان طرفدار دو آتیشه باشید ولی نه غیر منطقی و تعصب الکی!

پنجشنبه 29 مرداد 1394 - 01:55

طبق معمول یه مصاحبه شد همه نظر های سطحی و مخرب موسیقی شروع شد!!
سامان جلیلی خوبه که میگه دنباله رو شادمهر اما باید از این پوسته رها شه و موسیقی ما دیگه فضایی برای پیروی از سبک شادمهر نداره اونچه باید ارائه میشد شد. نکته ی بعدی صدای جلیلی صدای خوبیه ولی باید رو خوندنش خیلی کار کنه اجرای زندش پر از فالشیه . ولی میتونه یه بازار بکر و ناب و برای خودش ایجاد کنه چون از خواننده های هم سطحش و هم نسلش یه سرو گردن بالاتره.
در مورد محسن یگانه و البوم نگاه تا حالا نظر ندادم همه اونایی که میگن این البوم بد بود همونایی هستن که گفتن حباب و حتی رگ خواب بد بود......نگاه در یه سری ترک ها ضعف ترانه داشت در بعضی ضعف ترانه که اگه پافشاریه یگانه از ملودی سازی برداشته میشد حباب در ظاهر تکراری نبود و نگاه میتونست بهتر از اینا باشه.....

پنجشنبه 29 مرداد 1394 - 05:47

خب بین این همه درگیری بین طرفدارهای یگانه و جلیلی چیزی که توجه منو جلب کرد این بود که هر دو خواننده یک الگو داشتن و اون هم شادمهر هست...
یگانه به عشق شادمهر خوانندگی رو شروع کرد ولی تونست خیلی خوب خودشو از زیر سایه اش بیرون بکشه...
امیدوارم سامان جلیلی هم اینطور بشه...
اما اومجا که البوم ها را نقد کرده...خیلی کلی نظر داده...گفته یگانه در حد انتظار نبود...امیدوارم اقای جلیلی یک روزی به سطح یگانه برسه و بتونه یک مدت ده ساله رو. جز بهترین های باشه تا بعد ببینیم چ میکنه...
در مورد البوم یراحی هم گفته ملودی و تنظیم خوب بود!!!خب الان بقیه اش چی؟! اون ترانه های شاهکارش بوق بود؟!صدای خود مهدی چی؟!!

پنجشنبه 29 مرداد 1394 - 09:52

خدا رو شکر که حداقل شادمهر باعث شد که بیشتر خواننده های اینجا به نون و نوایی برسن
مثلا :
علی لهراسبی
محسن یگانه
که حالا هم سامان جلیلی اضافه شد

شادمهر برگرده میترکونه

پنجشنبه 29 مرداد 1394 - 13:53
امین عصار

شادمهر اگر میخواست کاری کنه از همونجا میکرد فعلا که داره حس خوبیه وگمت کردم و معروفو میخونه:) تعداد کاوراش داره خیلی میشه ها:)

193.91.43.222
پنجشنبه 29 مرداد 1394 - 18:30
محمد محولاتی

دوست عزیز شادمهر اگر کاور هم بخونه از نسخه اصلی بهتر درمیارش...
در ضمن نسبت به خیلی ها کاوراش کمتره.

42.139.1.126
شنبه 31 مرداد 1394 - 10:51
مهران

مدرتالکینگ جان واسه من و شما زوده بخوایم شادمهرو نقد کنیم..
شما همون آثار فاخر(!) غربیو گوش کنی سنگینتره : ))

شادمهر حداقل ده سال از بقیه جلوتره پس خواهشا احساسی نظر نده ملت بهت بخندن !
کسی که سالی یه ترک هیت داره دیگه اصلا نیازی به نقد امقال شما نداره/

خیالی نیست...

175.178.214.245
پنجشنبه 29 مرداد 1394 - 10:21

آقای جلیلی میشه بگین آلبوم نگاه انتظارات کی رو برآورده نکرده؟ طرفدارای محسن از این آلبوم راضی هستن و برای شما هم خیلی زوده که کارای محسن رو نقد کنید.

پنجشنبه 29 مرداد 1394 - 11:29

به نظر من سامان باید روی تک آهنگ ها و آلبوم تمرکز داشته باشه و در ترانه و تنظیم از افراد مختلفی استفاده کنه من خودم طرفدارش هستم ولی نباید در مورد آلبوم نگاه نظری میداد چون یگانه نابغه موسیقی پاپ هست.

پنجشنبه 29 مرداد 1394 - 12:09

اوضاع موسیقی ایران فقط در حد تقلید و کاوره!! همینطوری ادامه بدین تا موسیقی ایران پیشرفت کنه(!) ومثلا یک ملودی در حد Nothing Else Matter بسازه:)
موسیقی غربی خیلی زیباتر از موسیقی که شما گوش میکنید
وقتی من تو سایتای موسیقی بیکلام که والا موزیک میرم افرادی رو پیدا میکنم که از نظر دانش موسیقی فوق العاده هستند وبه سبکایی از موسیقی گوش میکنن که کسی اینجا حتی اسمشونم نشنیده!! مثل :آپلیفتینگ وداب استپ و نیو ایج و .........
موسیقی بیکلام فاخرترین نوع موسیقیه که بزرگانی مثل:آرمین ون بورن(ترنس) ویانی و ونجلیس( نیو ایج) و هزاران بزرگ دیگه که حال تایپ کردنشو ندارم توش فعالیت دارن
اما اینجا که میام با یک عده نوجوان رو به رو میشم که فقط بلدن یکی رو تخریب کنن تا یکی دیگه رو بالا برن!
تو موسیقی سبک پاپ هم عمرا کسی به مدرن تاکینگ برسه

پنجشنبه 29 مرداد 1394 - 18:36
حمید ناظری(هواداران سامان جلیلی)

شما هنوز تشخیص نمیدی که داریم در مورد موسیقی داخلی صحبت میکنیم ؟
اگه قرار باشه مثل اونا باشیم که دیگه اسم این سبک پاپ ایرانی نمیشه!

24.236.37.27
یکشنبه 1 شهریور 1394 - 19:46
طرفدار سامان جلیلی

جناب Modern Talking
حالا اومدی تو صفحه مصاحبه سامان جلیلی اینا رو میگی که چی؟؟؟
یا مثلا متن یه آهنگی رو مینویسی که چی؟؟ دیواری کوتاه تر از سامان پیدا نکردی؟؟
اگه همه مثل شما فکر کنن که دیگه خواننده ای تو ایران پیشرفت نمیکنه!
اصلا هدفت چیه؟؟ اینکه اینجا کسی از موسیقی حالیش نمیشه و شما فقط زیادی بلدی؟!!!
شما اگه سایتای بهتری میشناسی پس چرا باز میای اینجا؟ بین یه عده نوجوان!
شما اگه مادرن تاکینگ میشناختی که حداقل فرق بین تلفظ فارسی و انگلیسی کلمه ی Modern رو بلد بودی و نمی نوشتی مدرن تاکینگ!!!!!
وقتی ما CD های اورجینال مادرن تاکینگ و یانی و مدونا و ... رو داشتیم، شما اون موقع چی گوش میدادی؟؟! اون موقع اصلا دستگاه سی دی داشتی؟؟
راستی از بین دو تا پسر Modern Talking کدوم رو بیشتر دوست داشتی؟؟؟ اونی که همیشه رژ صورتی میزد؟؟ :))))))
تو این صفحه 4تا نظر گذاشتی 3تاش بی ربط به مصاحبه بود! اون یکی هم توهین و مسخره کردن!!!

موسیقی ما خیلی بی انصافی اگه نظرمو تایید نکنی

14.227.131.166
پنجشنبه 29 مرداد 1394 - 12:20

برین آهنگای اینا رو گوش کنین ببینین موسیقی یعنی چی:
Hardwell/Armin Van Buuren/ATB/Deadmau5/Skrillex/Jean Michael Jarre
Yani/Vangelis/Secret Garden/kitaro/
Scooter/Modern Talking
شما موسیقی فاخر نشنیدین بد نیست در باره ی افرادی که اسمشونو نوشتم فقط یکم تحقیق کنیدتازه اسم خیلیا رو مثل دیوید گرت واتمار لیبرت و رایان فریش و...... حال نداشتم بنویسم:)

جمعه 30 مرداد 1394 - 19:02
bxdhvcc hvdthbv

توایران خودمون هم داریم که عبارت اند از:محسن چاوشی-مهدی یراحی-فریدون آسرایی-سیروان خسروی-اوج صدای ایران محمد اصفهانی که اوج صداش تو آهنگ ماهیا فوق العادست-رضایزدانی -شادمهر که خارج از کشوره میثم ابراهیمی اگه قدر خودشو بدونه در سطح بالایی میمونه مانی رهنما -حمید حامی اگه آهنگای فاخرشونم بخوای نام میبرم و در آخر موسیقی خارج رو با ایران‌مقایسه نکن موسیقی پاپ ایران تازه اول راهه تو ایران موسیقی رو تو مدرسه یاد آدم نمیدن مثل خارج اینام هست دیگه

142.134.54.184
پنجشنبه 29 مرداد 1394 - 13:06

سامان عزیز !
خوده شما بیشتر دارید از نوع تحریر ها ی محسن یگانه در کارهاتون استفاده می کنید !
جنس صداتون هم خیلی بیشتر گرایش به محسن یگانه داره تا شادمهر عقیلی !
حتی یک آهنگ دارید به اسم " زمـــونه " که دیگ کاملا و ذاتا رفتید توی جلد محسن یگانه !

خوشبختانه مردم ما انقدر آگاه از موسیقی شدن که بتونن خوب رو از بد تشخیص بدن ...

انشالله که همیشه موفق باشید و سعی کنید کمی با جسارت تر مصاحبه کنید و کاملا حقایق رو عنوان کنید حقایقی که خیلی ها می دونن و نیاز به کتمان ندارند ...

پنجشنبه 29 مرداد 1394 - 18:34
حمید ناظری(هواداران سامان جلیلی)

نرود میخ آهنگی بر سنگ
خب اگه علاقه دارین به صدای سامان جلیلی طرفدارش باشین دیگه کسی کاری باهاتون نداره
که انقدر اصرار دارید که سامان شبیه یگانه میخونه و تحریرش شبیه و ..

آخه من فکر میکنم شما یکبارم محسن یگانه گوش نکردین که این حرفهارو میزنید
یک بار البوم نگاه محسن یگانه رو گوش کنید و یک بار هم پرتگاه سامان جلیلی
کدوم تحریرها شبیه به هم هست ؟ کدوم اهنگ ها ؟ کدوم سبک ها ؟ واقعا قابل تشخیص نیست

من فکر میکنم شما علاقه شدیدی به صدای سامان جلیلی داری ولی از روی تعصب محسن یگانه اصرار داری که اینو به اون ربط بدی

همه عالم و ادم میگن شادمهر خودش میگه شادمهر کسی که سوال میپرسه میگه شادمهر
فقط هوادارای یگانه میگن شادمهر نه ، یگانه

107.224.67.186
پنجشنبه 5 شهریور 1394 - 13:34
محمد

آقای حمیدناطری سامان اولش که اومده بود دقیقا کپی محسن یگانه بود مثل این که شما آهنگ های تلافی-زمونه-کاری به کارم نداری-بی قرار-چرا-کارمن نیست-کارچشمات و... رواصلا گوش نکردین ولی تا دید داره مجاز میشه رفت خودشو پشت تحریرای شادمهری پنهون کرد درسته تو پرتگاه فقط داشت ازشادمهر تقلید میکرد خخخ ولی دوباره تواین ترک جدیدش وای دلم تحریرای محسنو میزد--میگیری که کدوم تحریرارو میگم

164.27.98.224
پنجشنبه 29 مرداد 1394 - 13:29

حالا انگار خود ایشون کی هستن که میخوان درباره محسن یگانه صحبت کنن
شما وقتی 4 تا البوم موفق داشتی بیا درباره محسن یگانه صحبت کن عزیزم :)
انگار بابای من چقد دیر و دیوار و خاطره بازی جاده و تو فکر میرم و دلکم و دلسرد رو گفته
هه...

پنجشنبه 29 مرداد 1394 - 14:11

هوادارهای جلیلی این قدر از خواننده محبوبتون دفاع نکنید چون حقیقت تغییر نمیکنه و جلیلی فقط از شادمهر کاور میکنه به خصوص آلبوم پرنگاه

جمعه 30 مرداد 1394 - 01:06
Alireza shahbazi(علیرضا==پرتگاه)

ا سلام نوید تخریب کجا بودی ,,,دلم واسه تخریبات تنگ شده.

حالا خوبه سامان صداش شبیه افتخار موسیقی پاپ شادمهره

مث بعضیا از سیاوش قمیشی تقلید نمیکنه.

تایید لطفا...مرسی

168.22.63.53
جمعه 30 مرداد 1394 - 11:27
حمید ناظری(هواداران سامان جلیلی)

جز اهنگ شعله دار دیگه کدوم آهنگ کاور بود ؟

28.54.53.15
پنجشنبه 29 مرداد 1394 - 16:10

هی دیوار دیوار نکنید مثل دیوار خیلی داریم که چه از لحاظ ترانه بهترن و هم آهنگ سازی برای مثال ترانه حراج از مهدی یراحی-باهم نبودیم از مهدی یراحی- مثل مجسمه از مهدی یراحی داستان اجتماعی رو در قالب عاشقانه خوندن بجز فریدون آسرایی -محسن چاوشی-رضا یزدانی و محمد اصفهانی ۷۰درصد خواننده ها فعلا تحت تاثیر مهدی یراحی هستند واین چیز بدی نیست

جمعه 30 مرداد 1394 - 00:32
Ahmad Reza

اگه دیوار موفق نبود انقده حرص نمیخوردی
چنان میگه یراحی انگار همه اهنگاش هیت شده...
ایشون فقط با تیتراژ میخواد به جایی برسه ...
طرفدارای یراحی از چاووشی ها و طرفدارای علیخانی هستن...وگرنه یراحی اگه بی تیتراژ میومد مث خیلیا الان از موسیقی رفتع بود..
اگه یه تراک بدون تیتراژ داره که هیت شده اونو بگین ما هم اگاه بشیم ...
فعلن که سه تا البوم یکی از یکی بدتر داده این اقای یراحی :))

100.20.156.16
پنجشنبه 29 مرداد 1394 - 16:45

طرفدارای محسن یواش تر من نگرانتون شدم ....میترسم بلایی سرت بیاد عزیزم..
عزیزی که رگ غیرتت باد کرده.... بهتر نیست غیرتتو یه جا دیگه نشون بدی؟

پس بشنوید هم طرفدارای محسن ...هم موسیقی ما ...آهای موسیقی ما اگه به عدالت سایت خودت ایمان داری بدون پاک کردن یه کلمه از حرفام تایید کن ....چون هیچ توهینی نمیکنم ..ولی شاید حرفایی بزنم که بهتون بربخوره.....

1-طرفدارای عزیز محسن شما خودتون میدونید ...رگ خواب....حباب ....فوق العاده بودن اما نگاه من آهنگ هایی که مخاطبین موسیقی رو به خودش جذب کنه توش نداشت ....این انتقادات بعد انتشار آلبوم بارها و بارها توسط مخاطبین وکارشناسان به این آلبوم وارد شد...حالا که سامان گفته شد ظهر عاشورا....
بعدشم سامان همونیه که اولین آلبوم مجازش رکورد تعداد نظرات رو تو همین سایت زد که تا قبل از اون دست محسن عزیز بود.
شمایی که میگی سامان جلیلی در حدی نیست که درباره محسن نظر بده....خخخخ...عزیزم توام در حدی نیستی که درباره سامان جلیلی نظر بدی.

2-اما سایت موسیقی ما:
سایتی که متاسفانه درگیر پارتی بازی شده....آره پارتی بازی ..چرا؟
واسه اینکه این سایت گزارشی از کنسرت 7 خرداد سامان جلیلی نرفت..
اما برای کنسرت بعضیا که با اسم مرتضی دارن برا خودشون طرفدار جمع میکنن سنگ تموم میزاره ...
واسه تهییه کننده هایی سنگ تموم میزاره که با اسم مرتضی معروف شد و الان تهییه کننده 5 تا خوانندس.
اما سامان بدون سو استفاده و پارتی بازی جز 5 خواننده کشوره که بیشترین هوادار رو داره و داره روز به روز بیشتر میشه...از خودم حرف نمیزنم اکثر نظر سنجی های مردمی نشون میده...

میان منت میزارن سر ما هوادارا که مصاحبه کردیم ....اما موضوعات مصاحبه رو ببینین...تقلید از شادمهر....نظرت درباره آلبوم آقای X ...این سوال از کدوم خواننده پرسیدین؟
از امروز موسقیی ما...نه بهتره بگم سایت موسیقی افراد خاص رفت تو لیست تحریم خیلیا
امیدوارم تایید شه بدون کم و کاست..

پنجشنبه 29 مرداد 1394 - 20:52

آهنگای قبل از آلبوم پرتگاه رو خیلی دوس داشتم ولی سامان با آلبوم پرتگاه و تک آهنگایی که تا به امروز پخش کرده زد توو ذوقم کلا نظرم درموردش عوض شد و از چشمم افتاد. سامان با این ملودی ها و تنظیم های تکراری هر روز داره پسرفت میکنه بهتره بیشتره آهنگاشو بسپاره به آهنگسازان خوب و باتنظیم کننده های حرفه ای کار کنه نه اینکه همه ی کاراشو بده به حامد برادران.

در مورد محسن یگانه هم شما هنوز در اون حد نیستی که بیای به مرد خلاق موسیقی ایران بگی که انتظاراتتو براورد نکرده شما برو به اون مسیر تکراری ملودی هات ادامه بده.

پنجشنبه 29 مرداد 1394 - 22:24

خدایی من موندم اینهمه موسیقیدان اینهمه ترانه سرا اینهمه فیلسوف یجا اینجا چیکار میکنن بابا برو هدستو بزن اهنگتو گوش بده تورو چ به نقد کردن متاسفم برا اونایی ک چشم دیدن پیشرفت هیشکیو ندارن نیازی ب گفتن نیست سامان جای پیشرفت داره و پیشرفتم میکنه اینو تا الان ثابت کرده کسی هم نمیتونه جلوشو بگیره
هوادارات همیشه پشت سرت هستن
سرتو بالا بگیر مثل قلبت مرد باش...

جمعه 30 مرداد 1394 - 01:35

اقای جلیلی پس دیگه علی عبدالمالکی چی بگه که بدون دادن البوم بار ها و بارها کنسرت های دو سانسی برگزار کرد

جمعه 30 مرداد 1394 - 13:37

واقعا متاسفم برای کسایی که میگن آلبوم محسن یگانه انتظارات رو برآورده نکرد . من عاشق سامان جلیلی ام ولی ازش انتظار نداشتم همچین نظری رو در مورد آلبوم محسن بده . واقعا ترانه دیوار - خاطره بازی - تو فکر میرم - دلسر - جاده چه قدر دیر بد بودن .....
محسن اگه یه ذره بیشتر روی تنظیم جاده کار میکرد این اهنگ از سکوت هم بهتر میشد......
در مورد تنظیم های محسن یگانه هم حرفی واسه گفتم ندارم ......
سامان هام خواننده عالیه ولی هر موقع تونست همه ترانه و آهنگسازی آلبومشو به همراه 5 تا ترکو خودش با این کیفیت تنظیم کنه بعدا بیاد راجبه آلبوم محسن حرف بزنه ....
سامان خودشو کشت ترانه ترک تکرار رو گفت که آدم گوش میداد خندش میگرفت ......
خود آلبوم پرتگاه هم خیلی فضای یک نواختی داشت یکی از دلایلشم تنظیم های بی کیفیت حامد برادران بود ......

جمعه 30 مرداد 1394 - 14:11

سامان جلیلی به دو بخش تقسیم میشه:قبل از جدا شدن از مهدی احمدوند و بعد از جدا شدن از مهدی احمدوند
قبل از جدا شدن به دلیل این که مهدی احمدوند یکی از بهترین آهنگسازها و تنظیم کننده های ایران هست جلیلی خوب پیشرفت کرد و به چشم اومد
ولی بعد از جدا شدن کارش فقط کاور و تقلید شده به ویژه آلبوم پرتگاه و داره پس رفت میکنه
باید از مهدی احمدوند یاد بگیره
با مهدی احمدوند با هم موسیقی رو شروع کردند ولی الان جلیلی کجا و مهدی احمدوند کجا
مهدی احمدوند که بدون کاور کردن آهنگ های کسانی مثل شادمهر در 23 سالگی جز بهترین های موسیقی ایران هست و بهش لقب شاهزاده رو دادند
مهدی احمدوندی که با افراد بزرگی مثل مهرزاد امیر خانی و پازل باند و میلاد ترابی کار میکنه ولی جلیلی فقط چسبیده به حامد برادران
مهدی احمدوندی که یک کنسرت در تهران میذاره همه سایت ها پوشش میدند ولی کنسرت جلیلی رو نه
هوادارهای جلیلی باید به خوانندشون ضعف هاش رو بگند نه این که بگند هیچ ضعفی نداره و بهترینه و از این جور حرف های خنده دار تا شاید از این وضع بیرون بیاد
والسلام

یکشنبه 1 شهریور 1394 - 19:54

به امید موفقیت های بیشتر واسه سامان عزیز
منتظر آهنگ هوای خونه باشید ...

هوای خونه دلگیره ... تو که نیستی پریشونم
ببین بعد تو یک روزم ... تو این خونه نمی مونم
تو این خونه نمی مونم ...
ترانه سرا: سید شهرام جلیلی

یکشنبه 1 شهریور 1394 - 23:47

من همیشه غاشق سامان جلیلی بوده و هستم با صداش عشق میکنم ولی بارها گفتم کاش یه کم از شعرهای شکست عشقی کمتر میخوند کاش یه خورده شعرای عشقولانه هم میخوند . مثلا چقدر این آهنگ دوست دارم قشنگه واقغا زیباست. آخه همه که شکست غسقی نخوردن. امیدوارم به گوش سامان جون برسه عاشقتم سامان

دوشنبه 2 شهریور 1394 - 00:13

سلام به همگی، بچه ها چرا اوقاتتونو تلخ میکنید، به نظر من سامان جلیلی خواننده خوبیه، علی عبدالمالکیم در حد اونه، مهدی یراحی یکم پایینتره، مهدی احمد وند هم تا حدودی مثل ایناس، در کل حدود هفت هشت خواننده خوب داریم تو کشورمون که سطحشون تا حدودی مثل همه، اما میرسیم به محسن یگانه، محسن یگانه آلبوم اولشو در سال 84 به صورت غیر مجاز منتشر کرد آهنگایی که وارد بازار کرد موسیقی پاپ شوکه شد و جهش خورد، فقط یه آهنگ سال کبیسه در حد یک آلبوم موفق حال حاضر موسیقی ایران بود، ما چرا فراموش میکنیم همه چیو، حافظه های بلند مدتمون واقعا نیاز به تعمیر داره، سه آلبوم بی نظیر قبل از نفس های بی هدف داشت، فقط دارم مثال میزنم، آهنگ نفس های بی هدف کافیه که یه خواننده رو به سطح عالی شهرت ، تو آلبوم رگ خواب محسن یگانه افسانه ای و دست نیافتنی شد، حباب با اینکه یک شاهکار بزرگ بود اما در مقایسه با آلبوم افسانه ای رگ خواب کمتر دیده شد، باز هم میگم ما فراموشکاریم فراموشکار، برای سامان جلیلی عزیز و خوش صدا ارزوی پیشرفت و موفقیت بیشتر میکنم، برای همه آرزوی سلامتی و موفقیت دارم، خدانگهدار.

دوشنبه 2 شهریور 1394 - 20:08

به نظر من آقای یگانه خواننده برتر کشورمونن؛ولی آلبوم جدیدشون زیاد در سطح خودشون نبود...ایشون خیلی بهتر از این حرفان...
آقای جلیلی هم از برترینان؛خیلی هم زحمت میکشن و صداشونم عالیه...به شخصه کارای هردوشون رو میپسندم...
شادمهر هم که جای خود!!!!

سه شنبه 3 شهریور 1394 - 01:24

سلام به همگی، بچه ها چرا اوقاتتونو تلخ میکنید، به نظر من سامان جلیلی خواننده خوبیه، علی عبدالمالکیم در حد اونه، مهدی یراحی یکم پایینتره، مهدی احمد وند هم تا حدودی مثل ایناس، در کل حدود هفت هشت خواننده خوب داریم تو کشورمون که سطحشون تا حدودی مثل همه، اما میرسیم به محسن یگانه، محسن یگانه آلبوم اولشو در سال 84 به صورت غیر مجاز منتشر کرد آهنگایی که وارد بازار کرد موسیقی پاپ شوکه شد و جهش خورد، فقط یه آهنگ سال کبیسه در حد یک آلبوم موفق حال حاضر موسیقی ایران بود، ما چرا فراموش میکنیم همه چیو، حافظه های بلند مدتمون واقعا نیاز به تعمیر داره، سه آلبوم بی نظیر قبل از نفس های بی هدف داشت، فقط دارم مثال میزنم، آهنگ نفس های بی هدف کافیه که یه خواننده رو به سطح عالی شهرت برسونه ، تو آلبوم رگ خواب محسن یگانه افسانه ای و دست نیافتنی شد، حباب با اینکه یک شاهکار بزرگ بود اما در مقایسه با آلبوم افسانه ای رگ خواب کمتر دیده شد، باز هم میگم ما فراموشکاریم فراموشکار، برای سامان جلیلی عزیز و خوش صدا ارزوی پیشرفت و موفقیت بیشتر میکنم، برای همه آرزوی سلامتی و موفقیت دارم، خدانگهدار.

دوشنبه 16 شهریور 1394 - 22:11

سلاممممممممم من که عاشق ترانه های سامان جلیلی ام خیلی هم خوشحالم که الگوش شادمهرعقیلی هستش صداشون ب هم شباهت داره ولی سبکشون نه هردوشون کارشون عالیه ان شاعلله موفق باشن.

دوشنبه 24 اسفند 1394 - 02:41

من عاشق سامان جلیلی هستم..بی نهایت متن اهنگا و به خصوص صدای خاصش زیبا هستن..پر از انرژی و قوی

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود سامان جلیلی: آلبوم جدیدم بعد از عید منتشر می‌شود | موسیقی ما