برنامه یاد بعضی نفرات
 
کری آندروود در فیسبوک خبر انتشار آلبوم جدیدش را اعلام کرد؛
مادر بودن سخت است
موسیقی ما - کری آندروود (Carrie Underwood) که روز پنجشنبه 20 آگوست در صفحه فیسبوکش با هواداران خود یک گفتگو به صورت پرسش و پاسخ ترتیب داده بود، در پاسخ به یکی از سوالات درباره انتشار اثری جدید گفت که همین حالا در حال انتشار آلبوم جدیدش است.
 
آندروود همچنین خبر از انتشار تک‌آهنگ جدیدی به نام «وقفه‌ای برای دودکردن» (Smoke Break) داد. بعلاوه آلبوم جدید او که «قصه‌گو» (Storyteller) نام دارد قرار است روز 23 اکتبر منتشر شود. «قصه‌گو» پنجمین آلبوم استودیویی است که او منتشر می‌کند. آندروود اولین آلبوم استودیویی خود به نام «تا باد ببرد» (Blown Away)  را در سال 2012 منتشر کرده‌است.
 
آندروود در نوشتن ترانه‌های آلبوم «تا باد ببرد» که شامل شش قطعه است همکاری داشته. او قطعه‌ی «وقفه‌ای برای دودکردن» را با همکاری هیلاری لیندزی و کریس دستیفانو نوشته‌است. آندروود در پیام ویدئوییش درباره این تک‌آهنگ می‌گوید که این اثر دارای یک ترانه داستانی است که هر کسی می‌تواند با آن ارتباط برقرار کند و درباره این است که زندگی تا چه اندازه گیج‌کننده است و خیلی زیباست وقتی که -یا اگر که- آدم بتواند برای لحظه‌ای از آن فاصله بگیرد. ما همگی به زمانی برای خودمان نیاز داریم تا در این وقفه نفسی بکشیم.
 
این تک‌آهنگ از همین حالا روی iTunes قابل تهیه است.
 
تک‌آهنگ «وقفه‌ای برای دودکردن» یک قطعه کانتری محسوب می‌شود و اولین جمله آن برای مادران سروده شده؛ مخصوصا مادرانی که به تنهایی مسئولیت بزرگ کردن فرزندشان را به دوش می‌کشند؛ «وقتی هیچ کاری نمی‌کنی مگر آنکه می‌بخشی/ سخت است مادر خوبی باشی همسر خوبی باشی و مومن خوبی باشی»
و جمله آخر این ترانه داستان را به خوبی خلاصه می‌کند؛ «... وقتی همه کارها انجام شد/ وقتی آفتاب غروب کرد، وقتی که نیاز است همه چیز را فراموش کنی/ فنجان را بگیر و آن را پر کن/ آرام سربکش و بگذار همه چیز بگذرد»
منبع: 
بیلبورد

گردآوری و ترجمه:

تاریخ انتشار : شنبه 31 مرداد 1394 - 22:31

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

دوشنبه 2 شهریور 1394 - 16:01

من خیلی سخت با کارهای خارجی ارتباط برقرار میکنم
امیدوارم حالا که موسیقی ما خبرهای بیشتری رو از هنرمندان خارجی منتشر می کنه علاقه ای در من به وجود بیاد که پیگیر آثار این هنرمدان هم باشم

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود مادر بودن سخت است | موسیقی ما