برنامه یاد بعضی نفرات
 
رهبر ارکستر امریکایی در تویتر خود خبر داد
رِیدیوهد در استودیو سخت مشغول کار است
موسیقی ما - روز شنبه، 5 سپتامبر، رابرت زیگلر، رهبر ارکستر و آهنگساز فیلم و سریالِ آمریکایی ساکن انگلیس در حساب کاربری توییتر خود سه عکس با عنوان «جلسه ضبط دوست‌داشتنی» منتشر کرد. این عکس‌ها نشان می‌دهد که اعضای گروه نامدار و محبوب ریدیوهد در استودیو مشغول ضبط و کار روی آلبوم نهم خود هستند.
 
در این عکس‌ها تام یورک، جانی گرین‌وود، اِد اُبرایان و نایگل گادریچ در استودیو حضور دارند. در عکس دیگری یک ارکستر بزرگ زهی به رهبری زیگلر که قبلاً نیز در آخرین آلبوم ریدیوهد با آنها همکاری کرده بود، دیده می‌شود که خبر از حضور چنین ارکستری در آلبوم جدید دارد.
 
چند ماه پیش نیز فیلیپ سِل‌وِی، درامر ریدیوهد، در مصاحبه‌ای گفته بود که گروه در حال کار کردن روی آلبوم جدیدی است. او گفته بود که ریدیوهد پاییز مشغولی خواهد داشت زیرا سعی دارند کار ضبط را تا پایان پاییز تمام کنند.
 
آخرین آلبوم گروه ریدیوهد، شاه بره‌ها، در سال 2011 منتشر شد که مورد تحسین قرار گرفت و نامزد 5 جایزه‌ی گرمی شد، و ترانه‌ی «لاله‌ی مرداب» (یا گل لوتوس) با رقص خاص تام یورک شهرت زیادی پیدا کرد. پس از این آلبوم اعضای گروه به سراغ پروژه‌های شخصی خود رفتند. تام یورک و گادریج ابرگروهی به نام اتمز آو پیس (اتم‌های صلح) به‌همراه فلی، بیسیست رد هات چیلی پپرز و جویی وارونکر، درامر آر.ای.ام و بِک تشکیل دادند و در سال 2013 آلبومی به نام آموک منتشر کردند. همچنین تام یورک در سپتامبر 2014 آلبوم انفرادی دوم خود را به نام «جعبه‌های مدرن فردا» منتشر کرد و جانی گرین‌وود نیز مشغول ساخت موسیقی متن فیلم خباثت ذاتی (Inherent Vice) به کارگردانی پل تامس اندرسن بود.
 
با این حساب باید چند ماهی منتظر بود تا دید نتیجه‌ی تلاش‌های تام یورک و هم‌گروهی‌هایش در این مدت در استودیو چه خواهد بود.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما

گردآوری و ترجمه:

تاریخ انتشار : دوشنبه 16 شهریور 1394 - 17:24

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود رِیدیوهد در استودیو سخت مشغول کار است | موسیقی ما