برنامه یاد بعضی نفرات
 
پس از عمل جراحی در بیمارستان «تهران»
شهریار نظری از بیمارستان مرخص شد
موسیقی ما - «شهریار نظری» - نوازنده‌ی دف- که بامداد روز شنبه، پس از بازگشت از کنسرت «ناگفته» با آهنگسازی «حافظ ناظری» و آواز استاد شهرام ناظری و حافظ در جاده‌ی قزوین به تهران دچار سانحه‌ی تصادف شده و از ناحیه‌ی دست آسیب دیده بود، پس از عمل جراحی در بیمارستان «تهران» روز گذشته از بیمارستان مرخص شد.

این نوازنده در جاده‌ی قزوین به تهران به همراه «پدرام فریوسفی» - نوازنده‌ی ویولون- ، «بابک غسالی» - نوازنده‌ی عود- و «نگار حسینی» - مشاور رسانه‌ای حافظ ناظری- با مانعی برخورد می‌کند که در نهایت منجر به چرخش ماشین شده و پس از اصابت به گاردریل، ماشین متوقف می‌شود. دیگر سرنشینانِ خودرو، آسیب‌ چندانی ندیده‌اند؛ اما «شهریار نظری» از ناحیه‌ی دست آسیب دیده و تاندون دست راستش پاره شده است.

 او صبح روز بعد در بیمارستان تهران بستری شده و تحت نظر دکتر شریعت‌زاده – برادر حریر شریعت زاده، نوازنده‌ی پیانو و دف- تحت عمل جراحی قرار می‌گیرد. دکتر شریعت‌زاده،‌ عمل جراحی او را رضایت‌بخش می‌داند؛ با این حال باید به مدت دو ماه، دستش در گچ باشد و بعد از آن فیزیوتراپی شود. اعضای تورناگفته، البته امیدوارند که او بتواند در ادامه‌ی این تور موسیقایی که بعد از ایام محرم و صفر انجام می‌شود، گروه را همراهی کند. «شهریار نظری» پیش از این در گفت‌وگو با خبرگزاری «مهر» در توضیح این ماجرا گفته بود:‌ »به خاطر کنسرت روز گذشته 17 مهرماه به قزوين رفته بوديم که امروز هنگام بازگشت در اتوبان قزوين – تهران من در حال رانندگي بودم که ماشين جلويي من يکدفعه به سمت راست تغيير مسير داد و من متوجه يک لاستيک تريلي وسط اتوبان شدم اما چون سرعت زياد بود و دير متوجه شدم نتوانستم تغيير مسير دهم. در لحظه تنها توانستم از کنار لاستيک عبور کنم اما به خاطر سرعت بالاماشين چند دور چرخيد و تنها با اصابت به گاردريل مچ دست من آسيب ديد و دوستان همه در سلامت کامل به سر مي برند. خوشبختانه به ماشين ديگري برخورد نکرديم تنها اتفاق تاسف باري که افتاد اين بود که ساز يکي از دوستانمان شکست

کنسرت موسيقي «ناگفته ها» به خوانندگي شهرام و حافظ ناظري 17 مهرماه در شهر قزوين برگزار شد
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 مهر 1394 - 12:38

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود شهریار نظری از بیمارستان مرخص شد | موسیقی ما