برنامه یاد بعضی نفرات
 
شکایت بیانسه جی زی و کانیا وست از شرکت پوشاک «الون پاریس»
سو استفاده از عکس‌های ستارگان
موسیقی ما - بیانسه (Beyonce)، جی زی (Jay Z)، کانیا وست (Kanye West)، فارل ویلیامز (Pharrell Williams) و ریهانا (Rihanna) کنار یکدیگر قرار گرفتند و با هم از یک بِرند خرده فروش پوشاک شکایت کردند. آنها مدعی هستند که این کمپانی یا برند محصولاتی نظیر تی‌شرت، کلاه، کوله پشتی، جلد موبایل و اقلام دیگری را با استفاده از عکس این هنرمندان بدون اجازه آنها به فروش می‌رساند.

طبق شکایتی که این هنرمندان در دادگاه فدرال نیویورک تنظیم کرده‌اند برند «الون پاریس» (ElevenParis) به هشدارهای این خوانندگان توجه نکرده و فروش این محصولات را ادامه داده. این محصولات از جمله در فروشگاهی در منهتن و همچنین در وب‌سایت این برند به فروش می‌رسد.

اتهاماتی که از جانب این هنرمندان به الون پاریس وارد شده تخلف عمدی و پیوسته از رعایت حقوق معنوی، غصب علائم تجاری و عدم رعایت قواعد کپی رایت ستارگان رده A  است. این شکایت روز سه شنبه مطرح شد و روز چهارشنبه الوین پاریس در بیانیه‌ای گفت این شرکت حدود یک سال است که با این ستارگان در حال رای زنی و مذاکره بوده است و این مذاکرات همچنان هم ادامه دارد. این کمپانی همچنین اعلام کرد که قطعا به دنبال رسیدن به توافقی عادلانه و مناسب با این هنرمندان و مشاوران آن‌هاست.

از جمله محصولاتی که موضوع این دعوی هستند عبارتند از لباس‌هایی که عکسی از چهره‌ی این ستارگان یا عبارت هایی مثل «کانیا هم‌خونه من است» و یا ترانه‌هایی از ریهانا و بیانسه رویشان چاپ شده است.

بر اساس متن این شکایت هر کدام از این ستارگان خط تولید پوشاک خودشان را دارند یا اینکه با شرکت‌های بزرگی در قرار داد هستند و سالانه از محل این قرار دادها و فروش محصولاتی که مربوط به آنهاست میلیون‌ها دلار درآمد نصیب بازار می‌کنند.
منبع: 
رویترز

گردآوری و ترجمه:

تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 مهر 1394 - 12:55

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود سو استفاده از عکس‌های ستارگان | موسیقی ما