برنامه یاد بعضی نفرات
 
کیت ریچاردز آنچه هست را مدیون سلیقه موسیقایی مادرش می‌داند
ویوالدی،چاک بری، هنک ویلیامز و اِتا جیمز هنرمندان محبوب گیتاریست رولینگ استونز
موسیقی ما - کیت ریچارد به کرستی یانگ (Kirsty Young)، مجری برنامه «جزیره دورافتاده» گفت که گروه رولینگ استونز به تورهای خود ادامه خواهد داد زیرا اعضای گروه معتقدند هنوز هم در حال پیشرفت هستند.

کیت ریچاردز (Keith Richards) گیتاریست گروه  جاودانه رولینگ استونز موفقیت خودش در صنعت موسیقی را نتیجه سلیقه‌ی بی‌نقص مادرش دوریس می‌داند. به گفته او دوریس همیشه می‌دانست موسیقی درست برای گوش کردن از رادیو کدام است.

گروه رولینگ استونز که در سال 1962 شکل گرفت تا کنون به اجراهای زنده خود ادامه داده است، ریچادرز درباره ادامه پیدا کردن فعالیت گروه می‌گوید «ما فکر می‌کنیم که هنوز در حال پیشرفت هستیم، شاید خودمان را فریب می‌دهیم اما از واکنش مخاطبان‌مان و از احساسی که خودم دارم و از آنچه پسرها در گروه می‌نوازند برایم مشخص شده است که هنوز هم چیز بیشتری وجود دارد... چه کسی حاضر است از اتوبوسی که در حال حرکت است پایین بپرد؟ُ»

او همچنین درباره رابطه‌اش با میک جگر (Mick Jagger) خواننده گروه رولینگ استونز در این برنامه توضیحاتی داد و از زمانی گفت که برای اولین بار جگر را ملاقات کرده و از دانش او درباره موسیقی امریکایی حیرت‌زده شده است. او گفت: «من و میک رابطه‌ی فوق‌العاده‌ای داریم اگر هم این طور نباشد،  همه از آن باخبر می‌شوید. چیزی که من با میک دارم حس برادری است. کدام برادرها هستند که هر از گاهی با هم مشاجره نکنند؟ ما همیشه به دلیل درستی دعوا می‌کنیم فقط هر کدام فکر می‌کنیم نگاه خودمان از دیگری صحیح تر است.»

از جمله آثاری که ریچاردز در این برنامه به عنوان قطعات محبوبش انتخاب کرد شامل آثاری از هانک ویلیامز (Hank Williams) و چاک بری (Chuck Berry) بود. او همچنین قطعه کلاسیک «بهار» از «چهار فصل» ویوالدی و قطعه «Sugar On The Floor» از اتا جمیز را نیز انتخاب کرد.

کتابی که ریچاردز برای سرکردن در جزیره انتخاب کرد کتاب «Doctor Dogbody’s Leg» اثر جیمز نورمن هال بود. او همچنین کبریت را به عنوان یک وسیله لوکس برای بردن به جزیره انتخاب کرد تا بتواند برای خود سرپناهی بسازد و آتش درست کند.
برنامه «دیسک‌های جزیره دورافتاده» (Desert Island Discs) یک برنامه رادیویی است و کرستی یانگ مجری آن است. در این برنامه هر بار مهمانی دعوت می‌شود و از او پرسیده می‌شود اگر قرار باشد به یک جزیره دورافتاده برود و تنها بتواند هشت اثر موسیقایی با خود همراه ببرد آن هشت قطعه کدام ها هستند.
منبع: 
موسیقی ما

گردآوری و ترجمه:

تاریخ انتشار : یکشنبه 3 آبان 1394 - 12:02

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود ویوالدی،چاک بری، هنک ویلیامز و اِتا جیمز هنرمندان محبوب گیتاریست رولینگ استونز | موسیقی ما