برنامه یاد بعضی نفرات
 
با صدای «گرشا رضایی»
آلبوم «آبی» مجوز انتشار گرفت
موسیقی ما – همه مجوزهای لازم جهت انتشار یک آلبوم پاپ صادر شد.

به گزارش «موسیقی ما»، همه مجوزهای آلبوم «آبی» با صدای گرشا رضایی از سوی دفتر موسیقی وزارت ارشاد صادر گردید و این آلبوم به تهیه کنندگی «مرتضی دلیری» و از سوی پخش «دنیای هنر» به زودی روانه بازار موسیقی کشور خواهد شد.

گرشا رضایی در این آلبوم عمده آهنگسازی‌ها و تنظیم قطعات را بر عهده دارد و با تجه به واکنش هایی که پس از انتشار تک قطعات قبلی این خواننده در فضای مجازی دیده شد، پیش بینی می شود نخستین آلبوم مستقل این خواننده با استقبال خوبی در حوزه موسیقی کشور رو به رو شود.

این خواننده پیش از این در گفتگو با سایت «موسیقی ما» درباره انگیزه هایش از ورود به حوزه موسیقی کشور گفته بود: «من با آواز به دنيا آمدم و در اكثر ثانيه هاى زندگي ام با من بوده و بايد به اين نياز وجودم پاسخ مي دادم. هيچگاه حق و حقوق مادى و معنوى نوازندگان و آهنگسازان به صورت شايسته و منطقى ادا نمي شود و تمام لايه هاى اجتماع خواننده را مي بينند؛ حتى منتقدان و اصحاب قلم و تفكر. ضمنا و باز هم متاسفانه از نظر معنوى و فرهنگى تريبون موسيقى هم در اختيار خواننده هاست و براى اينكه بتوانى در زمينه موسيقى فرهنگ سازى كنى بايد خواننده باشى نه تئوريسين و آهنگسازو استاد و پير و با تجربه و صاحب نظر و...»

از گرشا رضایی پیش از این تک قطعاتی چون «دلم گرفته ای رفیق»، «دولت مخفی»، «خداحافظ» و ... منتشر شده بود.

تک قطعه جدید این خواننده «فانوس تنهایی» نام گرفته است که گرشا رضایی و فرزانه قنبری ترانه آنرا سروده اند، رضا پاکروان آهنگسازی این اثر را بر عهده داشته و تنظیم این اثر نیز به صورت مشترک از سوی گرشا رضایی و رضا پاکروان انجام شده است.

هم اکنون می توانید جدیدترین اثر این خواننده به نام «فانوس تنهایی» را به صورت اختصاصی از تماشاخانه سایت «موسیقی ما» گوش و دانلود کنید.
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : پنجشنبه 14 آبان 1394 - 18:55

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

دوشنبه 18 آبان 1394 - 16:33

استاد مثل همیشه بی نظیر هستید

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آلبوم «آبی» مجوز انتشار گرفت | موسیقی ما