برنامه یاد بعضی نفرات
 
گزارش اتفاقات نمایشگاه مطبوعات
از مواجهه علی مرادخانی و «حامی» تا سر و صدای «امیر مهدی ژوله» در غرفه «موسیقی ما»
موسیقی ما - پنجمین روز از بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات، روز شلوغ غرفه سایت «موسیقی ما» بود.

در ساعات ابتدای صبح دیروز اتفاق ویژه غرفه سایت «موسیقی ما»، همزمانی حضور معاونت محترم هنری وزارت ارشاد «علی مرادخانی» و «حمید حامی» بود که باعث شد این دو چهره در گپ و گفتی جالب درباره اتفاقات ومسائل این روزهای موسیقی کشور سخن بگویند. عکسها و تصاویر جالبی از این مواجهه اتفاقی ثبت شد که در در گزارش تصویری این اتفاق می توانید آنرا مشاهده نمایید.

در ساعات بعد غرفه سایت «موسیقی ما» پذیرای چهره‌ها و هنرمندانی بود که باعث شد مقابل غرفه بواسطه حضور این هنرمندان شلوغ و غیرقابل تردد شود. یغما گلرویی، زهرا عاملی، پویا سرایی، اشکان خطیبی، امیر عظیمی، اعضای گروه دنگ شو،آرش سعیدی، آرون حسینی، بهزاد ابطحی، حامد برادران،مانی جعفرزاده، رضا مهدوی، شهریار مسرور، علیرضا میرآقا، کاوه آفاق، مسعود سعیدی، شاهین آرین، ایمان ابراهیمی، میثم دهقان، فرزند حاج صادق آهنگران و... از دیگر چهره هایی بودند که در ساعات آینده به غرفه «موسیقی ما» آمدند و حضور این چهره ها باعث بحث ها و گپ و گفت های مفصل و گاها داغی از سوی مخاطبان در و این هنرمندان شد.

در ساعات انتهایی کار نمایشگاه در روز پنجم که به دلیل استقبال قابل توجه بازدیدکنندگان یک ساعت دیگر نیز تمدید شده بود، «امیرمهدی ژوله» با حضور پر سر و صدا در غرفه «موسیقی ما» باعث شد تعداد زیادی از دوستداران این نویسنده و طنزپرداز در مقابل غرفه «موسیقی ما» تجمع و به بحث و گفتگو با این روزنامه نگار قدیمی بپردازند.

شدت شوخی ها و بحث ها با «امیرمهدی ژوله» به قدری داغ بود که این بحث‌ها و شوخی ها دقایق زیادی ادامه پیدا کرد و با چند عکس دسته جمعی با ژوله پایان یافت.

عصر امروز – پنجشنبه 21 آبان – تمام اعضای تحریریه سایت «موسیقی‌ما» در غرفه حضور خواهند یافت و علاقمندان و کاربران گزامی می توانند با حضور در نمایشگاه بین المللی سوالات و نکات خود را در گفتگو با تیم تحریریه و مدیریتی سایت عنوان نمایند.

همچنین تعداد زیادی از اهالی موسیقی امروز در ساعات مختلف به غرفه «موسیقی ما» سری بزنند که قطعا حضور کاربران و دوستداران موسیقی می تواند جذابیت این حضور را بیشتر و بیشتر کند.
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : پنجشنبه 21 آبان 1394 - 12:50

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود از مواجهه علی مرادخانی و «حامی» تا سر و صدای «امیر مهدی ژوله» در غرفه «موسیقی ما» | موسیقی ما