برنامه یاد بعضی نفرات
 
گروه کلدپلی هنگام حادثه پاریس اجرای خود را متوقف کرد
دنیای بدون جنگ را «تصور کن»
موسیقی ما - گروه بریتانیایی کلدپلی (Coldplay) جمعه شب سیزدهم نوامبر کاوری از قطعه «تصور کن» اثر جان لنون را برای ادای احترام به کسانی که در حمله تروریستی پاریس جانشان را از دست دادند اجرا کرد.

به گفته گزارشگران جمعه شب اجرای گروه کلدپلی در سالن بلاسکو در شهر لس‌آنجلس بعد از اینکه اعضای گروه خبر پاریس را شنیدند تغریبا کنسل شد. با این وجود اعضای گروه روی استیج بازگشتند و طبق برنامه کنسرت را ادامه دادند. آن‌ها با یک دقیقه سکوت شروع کردند و بعد «تصورکن» قطعهٔ معروف جان لنون در ستایش صلح را اجرا کردند.

ریچارد بیکن مجری تلویزیونی که در کنسرت کلدپلی حضور داشت چند دقیقه بعد توئیت کرد: «در اجرای کلدپلی مرکز شهر لس‌انجلس... اجرایی که چیزی نمانده بود کلا کنسل شود با یک دقیقه سکوت و بعد «تصور کن» آغاز شد»

این گروه بعدا بیانیه‌ای منتشر کردند و طی آن کنسرت روزهای ۱۴ و ۱۵ نوامبر را کنسل کردند آن‌ها در این بیانیه نوشتند: «اجرای زندهٔ امشب برای تایدال [قرار بود این اجرا به صورت اینترنتی از طریق سایت تایدال پخشِ زنده شود] به احترام از دست رفتگان حمله‌های پاریس عقب افتاده است. بلیت‌ها برای اجرای بعدی معتبرند و جزئیات به زودی در اختیار همه قرار می‌گیرد. ما برای کسانی که قبلا به محل اجرا رفته‌اند و آن‌هایی که در راه هستند مجموعهٔ کوتاهی از چند قطعه قدیمیمان را اجرا می‌کنیم تا وقتشان تلف نشده باش و برای مردم پاریس دعا می‌کنیم.»
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما

گردآوری و ترجمه:

تاریخ انتشار : دوشنبه 25 آبان 1394 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

دوشنبه 25 آبان 1394 - 21:41

یعنی میشه بدون جنگ تصورکرد میشه خدا کنه بشه

سه شنبه 26 آبان 1394 - 14:09

امکان نداره

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود دنیای بدون جنگ را «تصور کن» | موسیقی ما