برنامه یاد بعضی نفرات
 
ستاره پاپ با یک سخنرانی مفصل برای همدردی با فاجعه پاریس کنسرت خود را برگزار کرد
مدونا: آنها می‌خواهند ما را ساکت کنند
موسیقی ما - مدونا (Madonna)، ستاره 57 ساله‌ی موسیقی پاپ، روز شنبه در پی توقف تورش (Rebel Heart tour) در استکلهلم  نوشت: «اجرای امشب طاقت‌فرسا بود اما آنقدر عشق در فضای سالن موج می‌زد که احساس کردم ما داریم تاریکی را به نور تبدیل می‌کنیم».

این خواننده صاحب‌نام در واکنش به اتفاق جمعه شب در پاریس در بخشی از کنسرتش سخنرانی بسیار متاثر کننده‌ای کرد و بعد از آن  قطعه‌ی «مثل یک نیایش» را به شکل اکوستیک اجرا کرد.

«اجازه می‌خواهم برای لحظاتی از این تراژدی یاد کنم، از این کشتار تکان‌دهنده، ترور و عمل بی‌عاطفه‌ای که به زندگی ارزشمند عده‌ای از انسان‌ها پایان داد تراژدی‌ای که شب گذشته در پاریس رخ داد». او در بخشی از صحبت‌هایش گفت: «تمام این روزها ذهنم را مشغول کرده و خیلی سخت است، اجرای برنامه برایم واقعا سخت بود چون خودم هم احساس ویرانی داشتم. چون با خودم فکر می‌کردم من اینجا چه کار می‌کنم وقتی مردم دارند آنجا به خاطر از دست دادن عزیزانشان اشک می‌ریزند» و ادامه داد: «به هرحال این دقیقا همان چیزی است که این آدم‌ها می‌خواهند آنها می‌خواهند ما را ساکت کنند و ما به آن‌ها اجازه نخواهیم داد. هرگز اجازه نخواهیم داد. زیرا در وحدت قدرت فوق‌العاده‌ای وجود دارد و من باور دارم که هرچقدر آشفتگی، رنج، خشونت، بی‌عاطفگی و تروریسم نه فقط در پاریس بلکه در جهان وجود داشته باشد به همان اندازه مهربانی و خوبی هم وجود دارد و ما اینجا هستیم تا این ادعا را ثابت کنیم»

مدونا  بعد از سخنرانی‌اش در حالیکه اشک در چشمان‌اش جمع شده بود از مخاطبانش خواست تا به احترام قربانیان این حادثه و بازماندگان آن‌ها دقیقه‌ای سکوت کنند و بعد قطعه «مثل یک نیایش» را بخوانند. او گفت: «این کاری است که من می‌توانم انجام دهم و امیدوارم شما هم به من بپیوندید تا همه با هم این نیایش را بخوانیم».
منبع: 
EW

گردآوری و ترجمه:

تاریخ انتشار : سه شنبه 26 آبان 1394 - 09:41

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 26 آبان 1394 - 13:57

مدنا جان زدی توجال اما شما کار خودتون روبکنید

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود مدونا: آنها می‌خواهند ما را ساکت کنند | موسیقی ما