برنامه یاد بعضی نفرات
 
کنسرت گروه دلنوازان آذربایجان برگزار شد
طنین تار مالک منصوراُف در برج میلاد پیچید
موسیقی ما - کنسرت گروه دلنوازان آذربایجان (کونول آنسامبلی) پنجشنبه شب در سالن همایش‌های برج میلاد با حضور و همراهی اساتید برجسته موسیقی جمهوری آذربایجان برگزار شد.

این کنسرت شامل دو بخش بود که در بخش اول قطعات در دستگاه چهارگاه اجرا شد. کنسرت گروه «دلنوازان آذربایجان» با رنگ درآمد آغاز شد. سپس ساز و آواز با شعر سید عظیم شیروانی و با نوازندگی مالک منصوراُف و خوانندگی فرامرز گرمرودی اجرا شد.

در ادامه تصنیف «ناز ایلمه» با خوانندگی فرامرز گرمرودی و اعضای گروه برای مخاطبان اجرا شد که شعر آن نیز توسط فرامرز گرمرودی سروده شده بود.

رنگ «بسته نگار» و آواز «مانند حصار» توسط مالک منصوراُف و فرامرز گرمرودی اجرا شد، سپس فرود رجز و تصنیف چهارگاه توسط اعضای گروه اجرا شد که این قطعات با استقبال مخاطبان مواجه شد.

سپس مالک منصوراُف به تکنوازی تار پرداخت.

همچنین در ادامه بخش اول رنگ بیات شیراز، تصنیف «یار قاصدی» و تصنیف شوشنس داغلاری (زابل) اجرا شد که اشعار این قطعات از استاد شهریار و خان شونسکی بود.

در بخش دوم این کنسرت قطعات در دستگاه سه‌گاه بود که این بخش با تکنوازی عود آغاز شد و فرامرز گرمرودی در این بخش به تکنوازی عود پرداخت.

سپس رنگ درآمد و ساز و آواز برای مخاطبان اجرا شد که در ساز و آواز مالک منصوراُف به عنوان نوازنده تار با فرامرز گرمرودی به اجرای برنامه پرداخت.

در ادامه این کنسرت رنگ محلی (فولکلور)، زابل، تصنیف و سه‌گاه، اور تا ماهور و رنگ توسط اعضای گروه اجرا شد.

بخش پایانی این کنسرت به اجرای ساز و آواز و تصنیف ماهور (یار اولمیایدوم) اختصاص داشت که در ساز و آواز از سازهای تار، بالابان و کمانچه استفاده شد.

در این کنسرت فرامرز گرمرودی (خواننده/نوازنده عود)، مالک منصوراُف (سرپرست گروه/ نوازنده تار)، الشن منصوراُف (کمانچه «)، شیرزاد فتحعلی اوف (سرنا/ توتک/بالابان)، کامران کریم اوف (نقاره)، حسام الدین عزیز اوف (نقاره بم)، نورلان جبی‌زاده (تار/بم تار) و فرید بابایف (کمانچه بم) به عنوان نوازنده و اعضای گروه حضور داشتند.
منبع: 
گزارش: هنرآنلاین - عکس های اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : جمعه 27 آذر 1394 - 13:59

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود طنین تار مالک منصوراُف در برج میلاد پیچید | موسیقی ما