برنامه یاد بعضی نفرات
 
اوایل هفته در کتاب فروشی «ماه نو»
آلبوم «افق رویدادها» از گروه «مون‌هد» در رشت رونمایی شد
موسیقی ما - مراسم رونمایی آلبوم «افق رویداد‌ها» از گروه « مون‌هد» در شهر رشت برگزار شد.

به گزارش «موسیقی ما»، در حالی نخستین آلبوم رسمی گروه راک «مون‌هد» صبح روز پنچم دی ماه در سراسر کشور منتشر شد که این گروه یک روز قبل از انتشار این آلبوم در میان همشریان‌شان آلبوم «افق رویداد‌ها» را رونمایی کردند.

در ابتدای برنامه سینا چراغی «تهیه کننده آلبوم» در توضیحی آلبوم «افق رویداد‌ها» گفت: «سبک آلبوم «افق رویداد‌ها» را به طور کلی می‌توان آلترناتیو راک دانست هر چند در بخشی‌های به سایکودلیک‌ راک و پست‌راک نزدیک می‌شود. سه سال است که تهیه و تولید این آلبوم آغاز شده و پس از گذران سختی‌های بسیار صبح فردا منتشر می‌شود.

در ادامه برنامه مسعود دلجو «وکالیست و ترانه سرا» گروه «مون‌هد» درباره چگونگی تشکیل این گروه گفت: «این گروه در سال 91 در رشت تشکیل شده و اسم گروه «مون‌هد » به معنای «ماه زده» نام یکی از آهنگ های منتشر نشده سید برت است و این گروه به دلیل تاثیر زیادی که از آهنگ‌های «سید برت» گرفته، چنین نامی را انتخاب کرده است.»

این مراسم با پخش کلیپ قطعه «کام درد» به کارگردانی «معین رضایی راد» و امضا کردن آلبوم توسط اعضای گروه این برنامه به پایان رسید. این برنامه به همت کتابفروشی «ماه نو » برگزار شد.

آلبوم «افق رویدادها» آلبومی در سبک الترناتیو راک است که آهنساز و ترانه سرا آن «مسعود دلجو» است و میکس و مستر آن را «آرش پندی » و طراحی آلبوم را «سیاوش یغوبی » انجام داده است. این آلبوم شامل هفت قطعه است که عنوان قطعات آن «مقدمه »، «رویای خاکستری»، «همین دیروز»، «قدم به قدم»، «کام درد» و«دگردیسی» است.

«مسعود دلجو »، «آرش پندی »، «سینا گل نقره »، «رامین وفایی »، «میلاد صابر فخر » و «مجتبی اخوان » به عنوان اعضای اصلی گروه «مون‌هد» و «علیرضا ملک زاده »، «نیما اخگر» به عنوان نوزاده مهمان در این آلبوم حضور دارند.

در ادامه عکس های «مسعود حامد» از این برنامه را می‌بینید:
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : شنبه 12 دی 1394 - 00:40

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آلبوم «افق رویدادها» از گروه «مون‌هد» در رشت رونمایی شد | موسیقی ما