برنامه یاد بعضی نفرات
 
با آهنگسازی «سامان صمیمی» و خوانندگی «علیرضا قربانی»
سودایی از فرانسه تا بجنورد
موسیقی ما - اولین اجرای زندهٔ «سودایی» با آهنگسازی سامان صمیمی و خوانندگی علیرضا قربانی هفتهٔ گذشته در سالن گلشن شهر بجنورد برگزار شد. «سودایی» پیش از این در کشور فرانسه و توسط کمپانی accord croises منتشر شده بود و در تعداد زیادی از فستیوال‌های بین الملی از جمله فستیوال موسیقی استراسبورگ در فرانسه و فستیوال چهارراه فرهنگ در ورشو لهستان اجرا شده بود.

 «قربانی» را در این برنامه سامان صمیمی به عنوان آهنگساز و نوازنده کمانچه، میلاد محمدی (تار) و زکریا یوسفی (سازهای کوبه‌ای) همراهی کردند. در این اجرا همچنین علیرضا قربانی با همراهی سامان صمیمی و زکریا یوسفی قطعه‌ای خراسانی را به صورت بداهه اجرا کردند. این اجرا به دعوت مرکز هنری ایده در بجنورد برگزار شد. تور کنسرت‌های شهرستان این هنرمند همچنان ادامه دارد. او در اصفهان نیز برای اولین بار موسیقی تیتراژ «کیمیا» را برای مردم این شهرستان خواند.

این در حالی است که او به تازگی آلبوم «من عاشق چشمت شدم» را به انتشار درآورده است و هم‌اینک منتظر انتشار آلبوم دیگری با همراهی همایون شجریان با آهنگسازی «مهیار علیزاده» است. ضبط این آلبوم پایان رسیده و در مرحله میکس است و به احتمال فراوان اسفندماه یا اردیبهشت سال ٩۵ منتشر می‌شود. این آلبوم که هم اکنون مراحل ضبط را سپری می‌کند شامل قطعات باکلام و بی‌کلامی است که بخش باکلام آن روی آثاری از شعرای کلاسیک و ابیاتی از شعرای معاصر آهنگسازی شده است.

بخشی از مراحل ضبط و اجرای موسیقی آلبوم مشترک قربانی و شجریان در کشور چک انجام شد. این در حالی است که بخش دیگری از ضبط هم به صورت مشترک در استودیو «ترانه» و استودیو «کنگان پارسه» تهران صورت گرفت.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 19 دی 1394 - 15:54

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود سودایی از فرانسه تا بجنورد | موسیقی ما