برنامه یاد بعضی نفرات
 
آلبوم خواننده موسيقى متن فيلم «در دنياى تو ساعت چند است؟» به زودى توسط نشر «نوفه» منتشر مى شود
ماكان اشگوارى: آلبوم «دور» همكارى مشترك با جمعى از هنرمندان مطرح موسيقى ايران است
موسیقی ما - ماکان اشگواری و امیر صارمی آلبوم «دور» را، که همکاری مشترک آنها با جمعی از هنرمندان مطرح موسیقی ایران است، به زودی منتشر می‌کنند.

سهیل پیغمبری و سردار سرمست از جمله نوازندگانی هستند که در این آلبوم همکاری کردهاند و کریستف رضاعی هم در دو قطعه، تنظیم‌ برای تريوى زهی را انجام داده است. ماکان اشگواری در این باره به «موسيقى ما» می‌گوید: «هر کدام از این هنرمندان با ورودشان بخشی از سلیقه خودشان را هم به کار آوردند که غیرقابل انکار است و در واقع کارهای من و امیر در این آلبوم، در هم‌فکری مشترک با آنها ساخته و پرداخته شده است.»

اشعاری از ناظم حکمت، ثمین باغچه‌بان، عارف قزوینی، شوریده شیرازی، ابراهیم منصفی و ... در کنار اشعاری از خود ماکان اشگواری در این آلبوم خوانده شده است.

ماکان اشگواری سال گذشته با مدیریت هنری آلبوم موفق «کماکان» و خوانندگی در موسیقی متن فیلم «در دنیای تو ساعت چند است؟» که هر دو در زمره پرفروشترین آلبومهای تلفیقی منتشر شده سال گذشته قرار گرفتند، سال پرباری را پشت سر گذاشت.

اشگواری هم مثل بسیاری دیگر از هنرمندان موسیقی کشور، از عدم رعایت قانون کپی‌رایت و انتشار خودسرانه قطعات در وبسایت‌هایی غیر مجاز ، به شدت گله‌مند و معترض است و مى گويد: «متاسفانه در دنیایی که ما زندگی می‌کنیم، بروز این مسائل ناگزیر است؛ به‌ویژه اینکه ما عضو قانون جهانی کپیرایت نیستیم و علیرغم پیگیری‌ها و تماس‌های متعدد، پاسخی جز بی‌اعتنایی نگرفته‌ام. وقتى بدون اجازه یک هنرمند، اثرش در فضای مجازی پخش می‌شود، آن هنرمند نمی‌تواند کاری بکند. اما خب شاید بهتر است حداقل اخلاق را رعایت کنیم، به حقوق مولف احترام بگذاریم و بدون اجازه صاحب اثر آن را منتشر نکنیم. تاکنون برای انتشار آثارم در فضای مجازی، هیچ سایت و وبلاگی از من اجازه نگرفته است.»

این هنرمند درپایان اعلام کرد که آلبوم «دور» آماده نشر است و به زودی توسط «انتشارات نوفه» روانه بازار موسیقی مى شود.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 30 فروردین 1395 - 11:35

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود ماكان اشگوارى: آلبوم «دور» همكارى مشترك با جمعى از هنرمندان مطرح موسيقى ايران است | موسیقی ما