برنامه یاد بعضی نفرات
 
سهیل حُسنَوی از اثر جدیدش (اورانوس) می‌گوید
تجربه فضایی رها و خلسه‌وار با ساز سنتور
موسیقی ما - «سهیل حُسنَوی» -آهنگساز و نوازنده سنتور-  بعد از گذشت یک سال از انتشار آلبوم «تلاطم»، این بار اثر جدیدی را در قالب یک تک‌آهنگ و در فضایی متفاوت نسبت به کارهای قبلی خود منتشر کرد.
 
این آهنگساز و نوازنده سنتور درباره این قطعه می‌گوید: «در این قطعه به دنبال ایجاد فضایی معلق، رها و خلسه‌وار با ساز سنتور بودم که البته دوستان عزیز و هنرمندم شایان ریاحی (پرکاشن و سازهای کوبه‌ای) و آرین کشیشی (گیتار بِیس) با نوازندگیِ خلاقانه‌شان در خلق این اثر که تجربه متفاوتی در موسیقی فتلفیقی محسوب می‌شود مرا همراهی کرده‌اند.»
 
«اورانوس» را می‌توانید در آلبوم در حال انتشار گروه سازهای کوبه‌ای «اشاره» به سرپرستی دکتر «حمید جباری» و همچنین از تماشاخانه سایت موسیقی ما بشنوید.
 
در این اثر «سهیل حسنوی» علاوه بر آهنگسازی، نوازندگی سنتور را نیز بر عهده داشته، «آرین کشیشی» در آن گیتار بیس نواخته و «شایان ریاحی» به عنوان نوازنده پرکاشن و سازهای کوبه‌ای حضور داشته است. ضبط این اثر را سیاوش کامکار، کسری ابراهیمی و پیمان توسلی  برعهده داشته‌اند و میکس و مسترینگ آن را «علی پور مقدم» انجام داده است. طراحی و عکس کاور از «نیوشا خطیب» است.
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 13 تیر 1395 - 08:41

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود تجربه فضایی رها و خلسه‌وار با ساز سنتور | موسیقی ما