برنامه یاد بعضی نفرات
 
این خواننده همزمان با انتشار قطعه «حال خوب» به «موسیقی ما» گفت
هومن اژدری: انتشار رسمی آثار دلیل بازگشت من به ایران بود
موسیقی‌ما - جدیدترین اثر «هومن اژدری» برای انتشار در اختیار سایت «موسیقی ما» قرار گرفت. این آهنگ «حال خوب» نام دارد و در ادامه فصل جدید فعالیت‌های این موزیسین منتشر می‌شود. فصل جدیدی که به انتشار آلبوم و کنسرت‌های رسمی او پس از سال‌ها منجر خواهد شد. هومن اژدری سال گذشته پس از مدت‌ها سکوت موزیک ویدئوی «ممد» را منتشر کرد و انتظار می‌رفت که پرکارتر از گذشته ظاهر شود. اما چنین اتفاقی رخ نداد و حدوداً دو ماه پیش او تک‌آهنگ «بارابام» را به گوش مخاطبان رساند. اما به گفته خودش از این به بعد قرار است پرکارتر باشد و به زودی اولین کنسرت رسمی او هم برگزار می‌شود.

هومن اژدری همزمان با انتشار قطعه «حال خوب» به خبرنگار «موسیقی ما» گفت:«نام این اثر حالم خوبه بود اما چون چندی پیش یکی از خواننده‌های پاپ آلبومی به این نام منتشر کرد، ما هم عنوان قطعه را به حال خوب تغییر دادیم. یک کار عاشقانه و جاده‌ای است و تنظیم آن هم نسبت به کارهای دیگر من تفاوت دارد. کارهای قبلی دهه شصتی و هفتادی بود ولی سعی کردیم این اثر را یک مقدار آلترناتیوتر کنیم. تهیه‌کننده آقای «علی اوجی» است و طراحی کاور اثری از آقای «فرهاد نجداد» و میکس و مستر هم توسط آقای «محمدرضا خرمی‌نژاد» انجام شده است. سایر کارها را هم خودم انجام داده‌ام.»

او سپس درباره روند جدید فعالیت‌هایش اعلام کرد:«سعی می‌کنم هر یک یا دو ماه یک تک‌آهنگ منتشر کنیم. یک تک‌آهنگ دیگر هم آماده داریم ولی صبر می‌کنیم و در زمانی که علی جان صلاح بداند منتشر خواهیم کرد. اما از این به بعد قطعاً پرکارتر از گذشته خواهم بود. اما انتشار این آثار به آلبوم منجر می‌شود. کارهای مجوز آلبوم انجام شده و در حال کار بر روی مراحل انتشار هستیم. البته باید این نکته را متذکر شوم که قطعات آلبوم با این تک‌آهنگ‌هایی که منتشر می‌کنیم متفاوت است. سعی می‌کنیم روی هر دو بخش کار کنیم و امیدوارم تا زمان انتشار آلبوم اول، آلبوم دوم هم آماده شود. از سوی دیگر صحبت‌هایی درباره ساخت موزیک ویدئو انجام داده‌ایم ولی منتظر بودیم که کارهای صدور مجوز انجام شود و سپس با توجه به این موضوع برای ساخت ویدئو اقدام کنیم. برنامه‌ریزی‌هایی برای برخی قطعات آلبوم انجام داده‌ایم و طراحی‌ انجام شده اما هنوز فیلمبرداری نکرده‌ایم.»

این خواننده درباره کنسرت‌های خود هم گفت:«به زودی در بندرعباس روی صحنه خواهم رفت. این اجرا روز چهارم مرداد در تالار شهید «آوینی» برگزار می‌شود که یک اجرای خیریه هم محسوب می‌شود که به نفع کودکان کار استان هرمزگان است. با نوازنده‌ها و موزیسین‌های بندرعباس این اجرا را روی صحنه می‌بریم. همکاری با این بچه‌ها باعث افتخار من است و خودم خیلی شگفت‌زده شدم که اینجا این همه موزیسین خوب داریم. برگزاری کنسرت پایتخت هم به انتشار آلبوم بستگی دارد و باید ببینیم که بازخورد کارها چگونه است. پس از انتشار آلبوم، برای اجرای تهران برنامه‌ریزی می‌کنیم. من خودم دوست دارم که در پایتخت، اجرایی داشته باشیم که شایسته مخاطبان عزیز و فرهنگ و موسیقی کشورمان باشد و خاطره‌سازی کنیم. اما فعلاً هدف ما آلبوم است تا آن را به بهترین شکل به گوش مخاطبان برسانیم.»

هومن اژدری که در یک مقطع زمانی از ایران خارج و دوباره به کشور بازگشته بود درباره این بازگشت هم گفت:«انتشار رسمی آثار دلیل بازگشت من به ایران بود. دوستان در مراجع ذی‌ربط لطف داشتند و در زمینه صدور مجوز همکاری کردند و من هم از این بابت دلگرم شدم و دیگر قصد خروج از کشور را ندارم. خدا را شکر همه چیز خوب پیش می‌رود و فکر می‌کنم اگر طبق همین روال جلو برویم طی یک یا دو ماه آینده شاهد رونمایی آلبوم باشیم.»

قطعه «حال خوب» با صدای «هومن اژدری» را از اینجا بشنوید و دانلود کنید.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 27 تیر 1395 - 16:00

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود هومن اژدری: انتشار رسمی آثار دلیل بازگشت من به ایران بود | موسیقی ما