برنامه یاد بعضی نفرات
 
آخر هفته‌ای همراه با موسیقی برای بانوان
کنسرت گروه «ستاره قطبی» برگزار شد
موسیقی ما - اولین پنج شنبه و جمعۀ آخرین ماه تابستان در تالار وحدت، بانوان موزیسین و 4 خواننده گروه «ستاره قطبی» یا «پلاریس» روی صحنه رفتند. این کنسرت که تمدید کنسرت مردادماه این گروه در فرهنگسرای نیاوران بود با استقبال خوب تماشاگران رو به رو شد.

به گزارش روابط عمومی این کنسرت عواید فروش بلیت روز اول این اجرا یعنی چهارم شهریور، به انجمن صرع ایران اهدا شد. مجری روی صحنه آمد و از این بیماری و انجمن آن صحبت کرد. بعد از اتمام صحبت‌های مجری، اعضای ارکستر روی صحنه حاضر شدند. چند میزان از قطعه «پلاریس» نواخته شد و بهار ایلچی سرپرست گروه وارد صحنه شد. ایلچی ضمن خوش آمد گویی به تماشاگران، ابراز امیدواری کرد که بتواند روزی خوش و خاطره انگیز را برای آن ها بسازد.

اعضای گروه که همگی در هنرستان موسیقی تحصیل کرده‌اند، به سازهای خود تسلط قابل توجهی دارند. سلوهای متعدد آنها، بارها با تشویق ممتد تماشاگران همراه شد.

سحر دزواریی نوازنده درامز و گیتار اسپانیش، سپیده ایلچی نوازنده گیتار باس، مهرناز دبیرزاده نوازنده پرکاشن و دف و تنبک، آرمیتا فهیمی نوازنده گیتار الکتریک، پرنا کوه گیوی نوازنده گیتار اسپانیش، آوا منبری نوازنده کیبورد، پگاه ابراهیم نوازنده ویلن، سارا پارسائی نوازنده فلوت، ثمیلا تحولداری نوازنده ساکسوفون، شانیا شهریاری نوازنده ترمپت به سرپرستی بهار ایلچی نوازنده پیانو اعضای گروه پلاریس هستند. پوریا پیرزاده وظیفه تنظیم قطعات این کنسرت را بر عهده داشت و علی افشار تهیه کننده این کنسرت بود.

از جمله مهمانان این کنسرت می توان به خانواده دکتر ظریف، مریم امیرجلالی، شهره سلطانی، آناهیتا همتی، بهاره کیان افشار و پرستو صالحی اشاره کرد.
تاریخ انتشار : شنبه 6 شهریور 1395 - 19:58

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود کنسرت گروه «ستاره قطبی» برگزار شد | موسیقی ما