برنامه یاد بعضی نفرات
 
این خواننده درباره اجرای 23 آذر به «موسیقی ما» گفت
امید جهان: قطعات آلبوم «صد در صد» را در این کنسرت اجرا خواهیم کرد
موسیقی ما – کنسرت پاییزی «امید جهان» روز 23 آذر در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد. این خواننده با همت شرکت «سل‌فا» به مدیریت «مجید طوسی» روی صحنه می‌رود و علاوه بر آثار قدیمی خود، قطعاتی از آلبوم جدیدش یعنی «صد در صد» را هم اجرا می‌کند. مجموعه‌ای که شهریور امسال به بازار عرضه شد و دومین آلبوم رسمی امید جهان بود. این خواننده که آثار و اجراهایش پرانرژی و ریتمیک است در گفتگو با «موسیقی ما» جزئیات کنسرت آینده خود را عنوان کرد.

امید جهان در ابتدا گفت:«شکر خدا فروش بلیت‌های کنسرت 23 آذر خیلی خوب بوده و احتمالاً این اجرا را تمدید کنیم. علاوه بر قطعات خاطره‌انگیز، چند اثر از آلبوم «صد در صد» که چند ماه پیش منتشر شد را می‌خوانیم. احتمالاً در تمدید این کنسرت هم قطعات بیشتری را از آلبوم جدید اجرا خواهیم کرد. چند نوازنده گروه ما در این برنامه تغییر کرده‌اند و این مسأله باعث ایجاد تفاوت‌هایی در صدادهی ارکستر هم شده است. همچنین در این برنامه می‌خواهیم چند ساز قدیمی جنوبی را به صورت نمادین روی صحنه قرار بدهیم. نمی‌خواهیم اسم این کار را دکور و طراحی دکور بگذاریم اما دوست داریم این سازها به عنوان نماد و سمبل موسیقی جنوب روی صحنه باشد.»

او سپس درباره آثار آینده خود و همچنین حضورش در تلویزیون اعلام کرد:«چند تک‌آهنگ آماده دارم و در حال حاضر روند اخذ مجوز را طی می‌کند و احتمالاً برای اجراهای آینده این تک‌آهنگ‌ها را هم به برنامه اضافه کنیم. پس از کنسرت تهران در جزیره خارک و اصفهان و کرمان برنامه دارم و به همین دلیل این کارها را به زودی نمی‌توانم منتشر کنم. برای چند شهر شمال کشور هم صحبت‌هایی را انجام داده‌ایم که به محض قطعیت زمان اجراها، اطلاع‌رسانی لازم را انجام می‌دهیم. همچنین در برنامه «تا جمعه» شبکه یک هم حاضر شدم. سال‌ها دوست داشتم در تلویزیون کشورم حضور پیدا کنم و کاری را بخوانم و پس از حضور چهره‌هایی نظیر «قاسم افشار» و «محمدرضا عیوضی» که از هنرمندان باسابقه هستند، این بار نوبت من شد تا برای اولین‌بار از طریق تلویزیون و برنامه «تا جمعه» مهمان منزل مخاطبان باشم. قبلاً در برنامه شبکه استانی «خوزستان» رفته بودم اما شبکه‌های استانی به اندازه شبکه ملی بیننده ندارد. من برای حضور در چند فیلم پیشنهاد داشتم اما بازیگری را دوست ندارم و می‌خواهم اگر قرار است به تلویزیون بروم، تیتراژ بخوانم. برای بحث تیتراژ هم باید خود سریال تم جنوبی داشته باشد تا بتوانم کاری برایش بخوانم و با سبک موسیقی من همخوانی داشته باشد.»

این خواننده همچنین درباره بازخوردهای آلبوم «صد در صد» گفت:«در آلبوم تجربه زیادی نداشتم و یک مقدار هم دستم بسته بود. در آلبوم دوم سعی کردیم نواقص مجموعه اول را برطرف کنیم و تلاش من این بود که به سمت فضاهای پاپ‌تر و مدرن بروم. البته از پخش آلبوم «صد در صد» رضایت چندانی نداشتم و خیلی‌ها هم این اثر را دانلود کردند. اما با این وجود خیلی‌ها این آلبوم را شنیدند و حال و هوای متفاوت‌تری نسبت به کار قبلی داشت. همین تغییرات با نظر مثبت مخاطبان مواجه شد و امیدوارم در آلبوم بعدی بتوانم آهنگ‌هایی با کمترین نقص را ارائه کنم. البته من هرکاری انجام بدهم باز هم چارچوب موسیقی خوزستان را دارد.»

او نهایتاً به این نکات درباره آثار خود اشاره کرد:«موسیقی ریتمیک خوزستان و سبکی که دارم مخاطبان زیادی دارد اما براساس نظراتی که از مردم و دوستان گرفته‌ام، آلبوم دوم من بیشتر مورد توجه قرار گرفت و دوست داشتند. باز هم به سراغ فضای موسیقی جنوب می‌روم اما مثلاً در آلبوم آینده می‌خواهم از 10 قطعه، در سه یا چهار قطعه از آن حال و هوا استفاده کنم. نمی‌خواهم به سراغ موسیقی پاپ مرسوم در بازار بروم و کار هاوس یا ترنس بخوانم اما دوست‌ دارم از ملودی‌ها و ریتم‌های به روز استفاده و به موسیقی جنوب کمک کنم. چون من موسیقی خوزستان و جنوب که پدرم هم در آن صاحب سبک است را ادامه می‌دهم و می‌خواهم این فضا را یک مقدار متفاوت‌تر کنم.»
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 آذر 1395 - 13:25

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود امید جهان: قطعات آلبوم «صد در صد» را در این کنسرت اجرا خواهیم کرد | موسیقی ما