برنامه یاد بعضی نفرات
 
این خواننده به تهیه‌کنندگی شرکت «سل‌فا» در سالن میلاد روی صحنه رفت
گرمای جنوب در کنسرت پاییزی «امید جهان»
موسیقی ما – کنسرت پاییزی «امید جهان» برگزار شد. این خواننده شامگاه 23 آذر و به تهیه‌کنندگی شرکت «سل‌فا» به مدیریت «مجید طوسی» روی صحنه رفت. او در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران و با منتخبی از قطعات قدیمی و کارهای جدید از مخاطبانش میزبانی کرد. امید جهان در این برنامه چند قطعه از آلبوم «صد در صد» را برای اولین‌بار خواند که مورد استقبال دوستدارانش واقع شد و او قطعاتی را هم از آلبوم «وایسا تند نرو» که سال گذشته منتشر شده بود را اجرا کرد. او در حالی این برنامه را روی صحنه برد که جدیدترین تور کنسرت‌هایش را پس از ماه صفر آغاز کرده و چندی پیش هم برای اولین به تلویزیون رفت و مهمان برنامه «تا جمعه» شبکه اول سیما بود.

امید جهان در این کنسرت نسبت به اجراهای قبلی، تغییراتی را در اعضای ارکستر خود لحاظ کرده بود. آرین یاری، مسلم فهیمایی، میلاد فهیمایی، مجید قدیانی، رضا بنایی‌نیا، رضا مولوی، بهزاد بهروزی، شاهین نویدی، جابر حسنلو، رضا حسنلو، محمد حسینی، فراز مظفری و مجید مصطفایی اعضای گروه «جهان موزیک» در این برنامه بودند. همچنین امید جهان در این برنامه برای طراحی دکور از چند ساز اصیل جنوبی استفاده کرده بود. سازهایی نظیر سنج و دمام به صورت نمادین روی صحنه قرار گرفته بودند و این خواننده قبلاً در گفتگو با سایت «موسیقی ما» هدفش از این تصمیم را استفاده سمبلیک از سازهای خطه جنوب عنوان کرده بود.

از سوی دیگر کنسرت این خواننده که با قطعات شاد و پرانرژی همراه است با استقبال خوب مخاطبانش مواجه و برای یک شب دیگر تمدید شد. با توجه به تصمیم مدیران شرکت «سل‌فا» و به دلیل فروش خوب بلیت‌های کنسرت امید جهان، اجرای او برای تاریخ 12 دی‌ماه هم تمدید شد. بلیت‌فروشی اجرای 12 دی‌ماه این خواننده آغاز شده و علاقه‌مندان می‌توانند به سامانه فروش اینترنتی و مراکز معتبر فرهنگی و هنری مراجعه نمایند. این برای اولین‌بار است که کنسرت خواننده آلبوم «صد در صد» تمدید شده و این اتفاق می‌تواند روند متفاوتی را در ادامه برای اجراهای این خواننده ایجاد کند. گفته می‌شود قرار است امید جهان در برنامه آینده رپرتوار متفاوتی را روی صحنه ببرد و چند اتفاق دیگر را هم برای اجرا در نظر دارد.

همچنین او در این برنامه از «فرشاد احمدزاده»، «میثم ابراهیمی» و «مهران مستی» به عنوان مهمانان ویژه میزبانی کرد.

در ادامه می‌توانید عکس‌های «سارا عبداللهی» از این کنسرت را ببینید:
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 27 آذر 1395 - 04:25

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود گرمای جنوب در کنسرت پاییزی «امید جهان» | موسیقی ما