برنامه یاد بعضی نفرات
 
در ساعت 4:04 دقیقه اولین روز زمستان و از سوی شرکت «سل‌فا»
آلبوم رسمی مهدی مجتبایی منتشر شد
موسیقی ما – اولین آلبوم رسمی خواننده قطعه «زمستون خدا سرده دمش گرم» منتشر شد. «مهدی مجتبایی» که چند سال قبل با این آهنگ توانست نگاه مخاطبان را به سمت خود جلب کند به همراه گروه «404» آلبوم «خطای دید» را در ساعت 4:04 دقیقه عصر روز اول دی به بازار عرضه کرد. آلبوم «خطای دید» به تهیه‌کنندگی «مجید طوسی» و علاقه‌مندان برای تهیه نسخه اورجینال می‌توانند با شرکت «سل‌فا» تماس بگیرند. نسخه دیجیتالی این اثر هم از طریق سایت «بیپ تونز» به فروش می‌رسد. آلبوم مهدی مجتبایی و گروه «404» شامل هفت قطعه به نام‌های «خطای دید»، «ماسکولین»، «ضد ماده»، «اینجا هوای سرده»، «ای عاشق»، «به زندگیم خوش اومدی» و «زمستون خدا» است.

فعالیت گروه موسیقی 404 در سال 86 و با دیدار مهدی مجتبایی (گيتاريست،ملودی‌ساز و خواننده) با «مهدی ابراهیمی» (آهنگساز و تنظيم كننده) آغاز شد. این دو موزیسین پس از تولید چند قطعه که منتشر نشد قطعه پرطرفدار «زمستون خدا» به آهنگسازی و خوانندگی مهدی مجتبایی و تنظیم مهدی ابراهیمی را در سال 88 به صورت اینترنتی منتشر کردند.

آنها در ادامه تصمیم به تولید آلبوم مجاز و ورود به عرصه رسمی موسیقی کشور گرفتند اما موفق به این امر نشدند. سپس مهرداد ابراهیمی (برادر مهدی ابراهیمی) به جمع آنها اضافه شد و ماهها بعد گروه آنها 404 نام گرفت. سرانجام پس از 3 سال فعالیت آلبوم «خطای دید» با صدای مهدی مجتبایی اثر این گروه و به تهیه‌کنندگی شرکت «سل‌فا» روانه بازار شد. «مهدی غفوری»، «حسین آزاد» و «پوریا اخوان» ترانه‌سراهای این مجموعه هستند. حسن خدایی‌نیا (کمانچه)، فرشید ادهمی (گیتار الکتریک)، سینا نصرتی (سه‌تار) و علیرضا میرآقا (ترومپت و پرکاشن) نوازندگان این آلبوم هستند. تمام ملودی‌ها اثری از مهدی مجتبایی است و تنظیم کارها امور فنی مربوط به تولید آلبوم هم توسط مهدی و مهرداد ابراهیمی انجام شده است.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : پنجشنبه 2 دی 1395 - 02:50

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آلبوم رسمی مهدی مجتبایی منتشر شد | موسیقی ما