برنامه یاد بعضی نفرات
 
جزئیات اولین اجرای مستقل این هنرمند در قالب جشنواره موسیقی فجر
کیان پورتراب: این کنسرت شباهت زیادی با فعالیت‌ام در گروه «کامنت» ندارد
موسیقی ما - کیان پورتراب در سومین روز از اجراهای بخش تلفیقی سی و دومین جشنواره موسیقی فجر، برای اولین‌بار پروژه شخصی خود را به همراه آرش ملاکریمی، روز یکشنبه 26 دی‌ماه در برج آزادی روی صحنه می‌برد که تمام بلیت های این اجرا به پایان رسیده است.

کیان پورتراب (آهنگساز، خواننده و ترانه‌سرا) که حدود 9 سال پیش هسته اولیه گروه پاپ-راک «کامنت» را شکل داد، از سال گذشته مشغول فعالیت روی پروژه شخصی خود با فضای الکترونیک است. او که اولین قطعه انفرادی‌اش با نام «تکه‌ها» را نیز اوایل تابستان سال جاری منتشر کرد، حالا قرار است در بخش تلفیقی جشنواره موسیقی فجر، بخشی از این تجربیات شخصی را با مخاطبانش سهیم شود.

این آهنگساز درباره کنسرت پیش‌رو به «موسیقی ما» می‌گوید: «این اجرا در واقع تجربیاتی از آهنگسازی‌هایی است که در یک سال گذشته اتود زده‌ام. مخاطب قرار است در این کنسرت با یک اجرای مینیمال روبه‌رو شود که شبیه اجراهای موسیقی الکترونیک داخلی نیست و آدم‌های روی استیج محدود هستند. درواقع کلاً چهار نفر هستیم که نزدیک به یک ساعت اجرا خواهیم داشت. البته هیچ قاطعیتی وجود ندارد که بگویم اولین آلبومم دقیقا شبیه به قطعات این کنسرت خواهد بود.»

این اجرای یک ساعته قرار است در سه بخش برگزار شود که پورتراب درباره جزئیات آن می‌گوید: «این کنسرت خیلی شباهتی با فعالیت‌ام در «کامنت» که در حوزه موسیقی پاپ-راک کار می‌کردیم ندارد و درواقع با ساختاری متفاوت در یک فضای الکترونیک پیش خواهیم رفت. این کنسرت آغاز دور جدید فعالیت‌های من است که شروع آن با جشنواره موسیقی فجر خواهد بود. کنسرت پیش‌رو یک اجرای ترکیبی در سه بخش است که بخش اول موسیقی الکترونیک با اجرای آرش ملاکریمی خواهد بود. بخش میانی شامل اجرای مشترک من و آرش است که با هم دو قطعه اجرا می‌کنیم و در بخش پایانی هم قرار است من 4 قطعه مستقل به همراه امیر علوی (پیانو) و علیرضا ریاضی (گیتار) اجرا کنم.»

این خواننده درباره اجرا در بخش تلفیقی جشنواره و اضافه شدن چنین بخشی به این رویداد فرهنگی می‌گوید: «سال گذشته، بخش تلفیقی جشنواره در فرهنگسرای ارسباران برگزار شد که خیلی بی‌نظم بود و اجرای مستقل هم نداشتیم. امسال نمی‌دانم چه اتفاقی قرار است بیفتد اما حداقل اینکه سالن بهتری به بخش تلفیقی اختصاص داده‌اند و اجراها استقلال خودشان را خواهند داشت. کلیت ماجرا اتفاق مثبتی است و جای خوشحالی دارد که یک‌سری از افرادی که کار متفاوت انجام می‌دهند، می‌توانند بخش مخصوص به خود را داشته باشند که همین موضوع باعث ایجاد انگیزه می‌شود.»

کنسرت کیان پورتراب و آرش ملاکریمی، روز يكشنبه ٢٦ دى‌ماه، ساعت ١٨:٣٠ در برج آزادى  برگزار می‌شود که تمام بلیت های این اجرا به پایان رسیده است.

در ادامه می‌توانید تیزر بخشی از موسیقی که قرار است در این کنسرت اجرا شود را از سایت «موسیقی ما» ببینید.
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 دی 1395 - 14:05

دیدگاه‌ها

پنجشنبه 16 دی 1395 - 15:18

کیان یه استعداد بی نظیره...
اما ای کاش در کنا پروژه شخصیش همراهی با گروه کامنتو حفظ میکرد...
حیف این گروه که از هم پاشید...
دوستای خوبمون، تو تصمیمتون تجدید نظر کنید، حیف این گروه موفقه...

شنبه 18 دی 1395 - 14:20
فرشاد

رفیق مطمئنی از هم پاشیده؟

من فکر می کردم قراره دوباره آلبوم بدن..

مگه میشه؟خیلی گروه خوبی بودن کامنت ها

151.234.60.249

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود کیان پورتراب: این کنسرت شباهت زیادی با فعالیت‌ام در گروه «کامنت» ندارد | موسیقی ما