برنامه یاد بعضی نفرات
 
در کنسرت دیشب این خواننده، از سوی محسن رجب‌پور اعلام شد؛
کنسرت 6 بهمن حامد همایون به احترام شهدای آتش‌نشان پلاسکو لغو شد
موسیقی ما - کنسرت «حامد همایون» در تهران که بنا بود در تاریخ‌های 4 و 6 بهمن در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار شود، در شب دوم (6 بهمن 1395) برگزار نخواهد شد.
 
به گزارش «موسیقی ما»، این خواننده که اخیراً 4 سانس در سالن میلاد نمایشگاه و در قالب جشنواره موسیقی فجر روی صحنه رفته بود، دیشب (4 بهمن 1395) به همت موسسه «ترانه شرقی» دو سانس در مرکز همایش‌های برج میلاد کنسرت برگزار کرد.
 
«محسن رجب‌پور» مدیر موسسه فرهنگی هنری ترانه شرقی که مدیریت برنامه‌ها و تهیه کنندگی کنسرت‌های حامد همایون را بر عهده دارد در آغاز این کنسرت با اشاره به لغو کنسرت 6 بهمن گفت: «در واقع باید اجرای امشب لغو می‌شد تا شاید می‌توانستیم ابراز همدردی کوچکی با حادثه‌دیدگان پلاسکو داشته باشیم. اما به احترام وجود شما مخاطبین عزیز و برنامه‌ریزی‌هایتان این کار را نکردیم و به جای آن، این کنسرت را به افرادی که بودنشان تضمین زنده بودن همشهریانشان است تقدیم می‌کنیم.»
 
این تهیه‌کننده در ادامه سخنانش گفت: «آن‌طور که اعلام شده،  آواربرداری ساختمان «پلاسکو» چهارشنبه تمام می‌شود و پنجشنبه مراسم تشییع عزیزان از دست رفته در این حادثه برگزار خواهد شد. به همین دلیل کنسرت روز 6 بهمن که قرار بود در همین سالن برگزار شود، به صورت خود‌خواسته لغو کردیم. از اینکه علاقه‌مندان موسیقی که برای آن تاریخ بلیت خریداری کرده بودند را نخواهیم دید متأسفیم. اما مسئولان محترم برج میلاد قول داده‌اند که بتوانیم آن کنسرت را در اولین فرصت ممکن برگزار کنیم.»
 
در ادامه حضار به درخواست محسن رجب‌پور، با یک دقیقه سکوت به صورت ایستاده، به شهدای واقعه تلخ پلاسکو ادای احترام کردند.
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 بهمن 1395 - 10:25

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود کنسرت 6 بهمن حامد همایون به احترام شهدای آتش‌نشان پلاسکو لغو شد | موسیقی ما