برنامه یاد بعضی نفرات
 
برنامه کنسرت‌های بابک جهانبخش تا پایان سال
موسیقی ما - بابک جهانبخش تا پایان سال ضمن برگزاری کنسرت‌های مختلف، یک تک آهنگ و یک ویدئو جدید نیز منتشر خواهد کرد.

این خواننده که دومین هفته بهمن‌ماه را با برگزاری کنسرت در شهر ساری آغاز کرد، در پایان هفته به شمال غرب کشور سفر کرده و دو کنسرت را در شهر تبریز به روی صحنه خواهد برد. این خواننده در روز پنج‌شنبه 14 بهمن (18:30) و در روز جمعه 15 بهمن (21) در تالار چیچک شهر تبریز اجرا می‌کند.

همچنین خواننده آلبوم "حالم خوبه" در روز سه‌شنبه 19 بهمن‌ماه طی دو سئانس 18:45 و 21:45 کنسرت تمدیدشده 2 دی را در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران به روی صحنه می‌برد. جهانبخش فردای آن روز راهی جنوب کشور شده و در ساعت 20 روز چهارشنبه 20 بهمن‌ماه در سالن شهدای کارگر اهواز اجرا می‌کند.

این خواننده یک قطعه جدید نیز با ملودی خودش ساخته که میلاد ترابی تنظیم‌کننده آن است. این اثر تا پایان سال به صورت تک‌آهنگ در دسترس مخاطبانش قرار خواهد کرد.

علاوه بر این، جهانبخش که چندی پیش ویدئوی "یه ساعت فکر راحت" را منتشر کرد، در تدارک تولید ویدئو قطعه "منظومه احساس" است و اثر موزیک ویدئو را نیز تا پیش از عید نوروز به هوادارانش هدیه خواهد داد.

رضا تاجبخش (پیانو و رهبر ارکستر)، بابک ریاحی پور (گیتار باس)، یاشار خسروی (ساکسوفون)، بهنام حکیم (بوزوکی) ایلیار خسروی (درامز)، اشکان آبرون (کیبورد)، نیما رمضان (گیتار الکتریک)، میلاد سعدی (پرکاشن) و... در این تور به‌عنوان اعضای ارکستر این خواننده را یاری خواهند داد.

منبع: 
هنرآنلاین
تاریخ انتشار : پنجشنبه 14 بهمن 1395 - 17:05

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود برنامه کنسرت‌های بابک جهانبخش تا پایان سال | موسیقی ما