برنامه یاد بعضی نفرات
 
پنجشنبه هفته جاری؛
نشست خبری آلبوم «کلاژ» اثر «مهیار طریحی» برگزار می‌شود
موسیقی ما - نشست خبری و مراسم رونمایی آلبوم سنتورنوازی معاصر «کلاژ» اثر «مهیار طریحی» برگزار می‌شود.
 
آلبوم سنتور نوازی معاصر «کلاژ» به تهیه‌کنندگی «صدرالدین حسین‌خانی» توسط شرکت موسیقی «ایران گام» در ساعت 15 روز پنجشنبه 21 بهمن‌ماه جاری در فروشگاه «همیشه» (واقع در شهرک غرب، ایران زمین، پاساژ گلستان، واحد 112) برگزار می‌شود و حضور برای عموم علاقه‌مندان در این نشست خبری و مراسم رونمایی و جشن امضاء آزاد است. 
 
آلبوم سنتورنوازی معاصر «کلاژ» که توسط پخش «هنر شهر» در سراسر کشور منتشر شده، قطعات «آواز دونوا»، «دو نوا»، «آواز دشتی»، «رقص نانوا»، «آواز آمیخته»، «آمیخته»، «آواز عشق»، «عشق»، «راوی» و «بیست» را شامل می‌شود.
 
مهیار طریحی در سال 1364 در تهران متولد شده است. او نوازندگی سنتور را در 6 سالگی نزد استاد «رضا صلاحی» آغاز کرد و سپس برای یادگیری فنون سنتورنوازی معاصر، نزد استاد «اردوان کامکار» به شاگردی پرداخت که این مهم تا به امروز ادامه دارد. او دارای لیسانس و فوق لیسانس موسیقی از دانشگاه هنر تهران (کرج) است. آلبوم سنتورنوازی معاصر «کلاژ»، اولین فعالیت این هنرمند در زمینه آهنگسازی و تکنوازی سنتور در قالب آلبومی مستقل است.  
 
اجرای کنسرت‌های متعدد در داخل و خارج از کشور با گروه‌هایی چون شتک (همایون شجریان و برادران پورناظری)، سیاوش (همایون شجریان و سهراب پورناظری / آینه‌ها)، شمس (کیخسرو پورناظری، برادران پورناظری و علیرضا قربانی)، دونوازی به همراه سیاوش کامکار و...  از جمله فعالیت‌های طریحی هستند.
 
این هنرمند در آلبوم‌ها، فیلم‌ها و سریال‌های مختلفی چون «نه فرشته‌ام نه شیطان»، «آرایش غلیظ»، «قطره‌های باران»، «ویر»، «وضعیت سفید»، «ستایش»، «شبکه» و... با ساز سنتور به هنرنمایی پرداخته است.
تاریخ انتشار : دوشنبه 18 بهمن 1395 - 14:42

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود نشست خبری آلبوم «کلاژ» اثر «مهیار طریحی» برگزار می‌شود | موسیقی ما