برنامه یاد بعضی نفرات
 
با آهنگسازی «فردین کریم‌خاوری» و آواز «رضا کسروی»؛
آلبوم «تا روشنی‌ها» منتشر شد
موسیقی ما - آلبوم موسیقی «تا روشنی‌ها» به آهنگسازی «فردین کریم خاوری» و خوانندگی «رضا کسروی» در سراسر کشور منتشر شد.
 
به گزارش «موسیقی ما»، قطعات آلبوم «تا روشنی‌ها» در حد فاصل سالهای ۱۳۸۵ تا ۱۳۹۴ توسط فردین کریم خاوری ساخته شده و رضا کسروی قطعات آن را در دستگاه‌های ابوعطا و دشتی به آواز در آورده است. این مجموعه شامل ۸ قطعه به نام‌های «بهار دلکش»، «آواز ضربی»، «غزل»، «تا روشنی‌ها»، «چهار مضراب»، «یار شدم»، «قصه گیسو» و «ارغوان» است که در قالب ۵ تصنیف از ساخته‌های کریم خاوری و بر روی اشعار حافظ، مولانا، بدیع‌الزمان فروزانفر، سایه و فریدون مشیری ارائه شده و همچنین تصنیف قدیمی «بهار دلکش» با تنظیمی جدید و دو قطعه «ضربی آواز» و «چهارمضراب دشتی»، دیگر قطعات آن هستند.
 
در این آلبوم که فردین کریم خاوری علاوه بر آهنگسازی، دکلمه و نوازندگی سه‌تار، تارباس و سه‌تارباس آن را نیز بر عهده داشته، مهرداد کریم خاوری (دف، تنبک، دایره)، علیرضا دریای (کمانچه)، فردین لاهورپور (نی)، یلدا نوبخت (سه‌تار و اسپرینگ درام) و مسعود صادقی (سه‌تارباس) به نوازندگی پرداخته‌اند و در بخش هم‌خوانی نیز مهرداد ناصحی، یلدا نوبخت، محمد صفاجویی، زکیه بوش‌نگاه، مهسا حسینی و رضا هراتی‌کیا به هنرنمایی پرداخته و آواز کسروی را همراهی کرده‌اند.
 
صدابرداری و میکس و مسترینگ قطعات این آلبوم بر عهده محمدرضا ابراهیمی اعلم بوده و در استودیو «نی داود» صورت گرفته است. مدیریت هنری و طراحی گرافیک این مجموعه را مجید کاشانی (استودیو دفتر) بر عهده داشته و مصطفی مجیدی نصب، به عنوان عکاس با این مجموعه همکاری داشته است.
 
آلبوم موسیقی «تا روشنی‌ها» توسط پخش «رها» و نشر «نغمه ساز و آواز»، به صورت گسترده در بازار موسیقی منتشر شده و علاقه‌مندان می‌توانند نسخه اصلی این اثر را از مراکز معتبر فروش محصولات فرهنگی و هنری سراسر کشور تهیه نمایند.
تاریخ انتشار : یکشنبه 1 اسفند 1395 - 10:29

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آلبوم «تا روشنی‌ها» منتشر شد | موسیقی ما