برنامه یاد بعضی نفرات
 
«محمدرضا گلزار» با همت شرکت «اکسیر نوین» پس از سال‌ها در سالن میلاد روی صحنه رفت
بازگشت به خانه...
موسیقی ما – سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران شامگاه بیستم اسفندماه میزبان دو سانس کنسرت «محمدرضا گلزار» بود. هنرمند پرطرفداری که پس از سال‌ها دوباره روی صحنه‌ای قدم گذاشت و اجرا می‌کرد که با آن خاطرات زیادی دارد. شانزده هفده سال پیش بود که او به همراه گروه «آریان» روی این صحنه ساز می‌زد و همراه آنها بود. اما این بار محمدرضا گلزار ستاره اصلی استیج میلاد بود و اولین کنسرت مستقل و بزرگش را با همت شرکت «اکسیر نوین» به مدیریت «محمدرضا خانزاده» روی صحنه برد. البته این اولین تجربه کنسرت محمدرضا گلزار نبود چون او حدود هفت سال پیش به همراه گروه «ریزار» اجرایی را با خوانندگانی نظیر «بابک جهانبخش» و «مازیار فلاحی» روی صحنه برده بود.

در ابتدای کنسرت محمدرضا گلزار بخش‌هایی از فیلم‌های شاخص این بازیگر سینما نظیر «آتش بس»، «مادر قلب اتمی»، «دموکراسی تو روز روشن»، «خشکسالی و دروغ»، «کما»، «شیش و بش» و «بوتیک» و... پخش شد. در ادامه نوازنده‌ها در جایگاه‌های خود مستقر شدند و پس از کوک نهایی سازهای خود، اینتروی قطعه «باور کن دنیامی» را نواختند. لحظاتی بعد محمدرضا گلزار در میان تشویق‌های دوستدارانش وارد صحنه شد. این قطعه ریتمیک با همراهی ترومپت و ساکسفون فضای متفاوتی نسبت به نسخه اصلی‌اش داشت و پس از اتمام آن گلزار گفت:«خدا را شکر می‌کنم بابت همه محبت‌هایش و داشتن خانواده بزرگ گلزاریا.»

انتخاب بعدی گلزار و رهبر ارکسترش حامد برادران باز هم یک قطعه شش و هشت یعنی «بگو آره» بود که نوازنده سازهای کوبه‌ای با حضور در جلوی استیج و نواختن داربوکا و همچنین سولوی لیدگیتار انرژی سالن را بالا برد. گلزار سپس گفت:«آهنگی از مرتضی پاشایی عزیز دارم که اکنون می‌خواهم اجرا کنم و می‌دانم او برای من و شما بسیار عزیز است. لطفاً برای شادی روحش فاتحه‌ای بخوانید و 30 ثانیه سکوت کنید.» او در ادامه با سولوی ویولن سپهر ارشاد و نوازندگی پیانوی حامد برادران قطعه «روز برفی» را خواند. اثری احساسی که در زمان حیات مرحوم مرتضی پاشایی با صدای او و محمدرضا گلزار منتشر شده بود.

محمدرضا گلزار در ادامه و پس از قطعه «کارو به اینجا رسوندی» خاطره جالبی از حضورش در کنسرت «حمید عسکری» در تالار وزارت کشور گفت و اینکه سه جوان به شکل عجیبی کیف پول او را دزدیدند! آهنگ بعدی برنامه «چطوری دیوونه» بود که در طول اجرای این آهنگ و چند قطعه دیگر صدای حامد برادران و گروه همخوان که در حقیقت بک‌وکال محمدرضا گلزار بودند از صدای خود او بیشتر بود.

یکی دیگر از بخش‌های جالب کنسرت محمدرضا گلزار نوازندگی او بود. این هنرمند ابتدا برای دقایقی نوازندگی بداهه گیتاربیس داشت. سپس گیتار اسپانیش، درامز و پرکاشن نواخت. به یاد روزهایی که با آریان روی همین صحنه ساز می‌زد و سپس از موسیقی به سینما رفت و حالا دوباره بازگشت متفاوتی به عرصه موسیقی داشته است. گلزار پس از این بخش برنامه‌اش با لحن طنز گفت:«بند ما یک مقدار گران است و من ناچارم به جای همه ساز بزنم!»

این خواننده در ادامه قطعه شاد «از تو چه پنهون» که هفته گذشته منتشر شده بود را خواند و پس از قطعه «دلم شکست» گفت:«این دومین اجرای بند ریزار در تهران است و من امشب جلوی عزیزانی که در سالن حضور دارند استرس دارم.»

«جات خالیه» یکی دیگر از کارهای پرطرفدار محمدرضا گلزار در این کنسرت بود که با همخوانی دوستدارانش اجرا شد و او سپس اعضای گروهش را معرفی کرد. علی شقاقی (نوازنده گیتاربیس)، ماکان یعقوبی (نوازنده گیتار اسپانیش)، خشایار جوزی (نوازنده گیتار الکتریک)، سالار نورانی (نوازنده کیبورد2)، فرزاد قماشچی (نوازنده درامز)، حسن فراهانی (نوازنده ترومپت) و بنیامین بیانی (نوازنده ساکسفون) اعضای گروه ریزار به رهبری حامد برادران (کیبورد و همخوان) بودند که روی صحنه هنرنمایی کردند. بهناز حکیم و نیلوفر لطفی هم همخوانان برنامه بودند. نهایتاً هم این کنسرت با اجرای قطعه «بهت عادت کردم» و اجرای مجدد «بگو آره» به پایان رسید و محمدرضا گلزار در هنگام خداحافظی از دوستدارانش گفت:«این اولین کنسرت من روی این صحنه پس اجراهای گروه آریان بود.»

اما این بازیگر و خواننده سرشناس در کنسرت خود پذیرای چهره‌هایی نظیر بابک جهانبخش، آرمین زارعی، اشوان، یاسر داوودیان، زانیار خسروی، ناصر زینعلی، پیمان عیسی‌زاده، فربد فروغی، حسین یاری، پانته‌آ بهرام، منوچهر هادی و یکتا ناصر از جمله مهمانان کنسرت گلزار در دو سانس برنامه‌اش بودند.
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 اسفند 1395 - 14:21

دیدگاه‌ها

چهارشنبه 25 اسفند 1395 - 13:35

نه اینکه خیلی هنر پیشه خوبی بود...تازه خواننده هم شد

چهارشنبه 25 اسفند 1395 - 13:35

کار ما داره به کجا میرسه

چهارشنبه 25 اسفند 1395 - 17:59

كاراش قشنگه واقعا حالا هر كي هر چي ميخواد بگه از سر لج✌️

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود بازگشت به خانه... | موسیقی ما