برنامه یاد بعضی نفرات
 
با همکاری چهره‌های سرشناس موسیقی
آلبوم «دریا به دریا» با صدای «محمد خلج» منتشر می‌شود

موسیقی ما - «محمد خلج» اولین آلبوم رسمی خود را روانه بازار موسیقی کشور می‌کند.
 
به گزارش «موسیقی ما»، این خواننده که چندین سال است در عرصه موسیقی حضور دارد و همکاری‌هایی با صداوسیما نیز داشته، آلبومی با عنوان «دریا به دریا» تولید کرده که قرار است از سوی موسسه «ندای چنگ» به انتشار برسد.
 
محمد خلج درباره عوامل آلبومش گفت: «بیشتر ترانههای آلبوم «دریا به دریا» توسط ترانه مکرم سروده شده و ایشان علاوه بر سرودن ترانه، در بخش‌های مختلف تولید به من مشاوره داده‌اند. مجید ذاکری، فاطمه قاسمی و شبنم عراقی‌نژاد دیگر ترانه‌سرایان این آلبوم هستند و خودم هم یک ترانه سروده‌ام. دکتر محمدرضا چراغعلی، پوریا حیدری، غلامرضا صنعتگر، بهزاد عبداللهی، شروین موسی و شهریار کسرویی در بخش آهنگسازی و تنظیم این آلبوم هنرنمایی کرده‌اند. خودم نیز ملودی  قطعه را ساخته‌ام.»
 
به گفته این خواننده، محمدرضا چراغعلی، کیان دارات، شروین موسی، مسعود نوروزی، بابک شهرکی، محمد خلج، عباس کسروی ماوی و بهزاد عبداللهی نوازندگان این آلبوم هستند.
 
خلج همچنین از انتشار یکی از قطعات این آلبوم در آستانه سال جدید خبر داد و گفت: «یکی از قطعات این آلبوم، «مادر» نام دارد که با ترانه‌ای از «ترانه مکرم» و موسیقی دکتر «محمدرضا چراغعلی» ساخته شده است. قصد دارم به مناسبت فرا رسیدن میلاد   حضرت فاطمه(س) و روز مادر، آن را منتشر کنم. این قطعه روز جمعه 27 اسفند 1395 از طریق سایت «موسیقی ما» منتشر خواهد شد.»
 
خواننده آلبوم «دریا به دریا» درباره زمان انتشار آلبومش گفت: «این آلبوم در فروردین ماه 1396 منتشر خواهد شد. زمان دقیق انتشار این اثر را از طرق همین رسانه اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.»

منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : پنجشنبه 26 اسفند 1395 - 17:23

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

جمعه 27 اسفند 1395 - 15:10

به به. تبريك. وقتي پوريا حيدري و دكتر چراغعلي هستن پس حتما البوم خوبي بايد باشه

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آلبوم «دریا به دریا» با صدای «محمد خلج» منتشر می‌شود | موسیقی ما