برنامه یاد بعضی نفرات
 
24 و 25 فروردین
میثم ابراهیمی «تیک» را به نصف جهان برد
موسیقی ما - میثم ابراهیمی در ادامه تور کنسرت‌هایش به اصفهان سفر کرد.
 
به گزارش «موسیقی ما»، این خواننده که سومین آلبومش را با عنوان «تیک» در واپسین روزهای سال 1395 منتشر کرد، اولین کنسرت این آلبوم را نوروز امسال در کیش برگزار کرد. او هفته گذشته راهی اصفهان شد تا برای مخاطبینش در این استان به اجرا بپردازد.
 
میثم ابراهیمی در روز اول سفر به اصفهان، میزبان مخاطبینی بود که به جشن امضای آلبوم «تیک» آمده بودند. این جشن روز پنجشنبه 24 فروردین 1396 با استقبال هواداران این خواننده در هتل زهره اصفهان برگزار شد و به اخذ امضا و عکس یادگاری مخاطبین با میثم ابراهیمی اختصاص داشت.
 
ابراهیمی و گروهش روز بعد (25 فروردین 1396) در سالن شیخ بهایی شاهین شهر روی صحنه رفتند و در میان استقبال مخاطبین، طی دو سانس به اجرای قطعات آلبوم «تیک» و گلچینی از سایر آثار این خواننده پرداختند.
 
علی حقیقی (سرپرست ارکستر و گیتار الکتریک)، مجید کاشانیان (رهبر ارکستر، نوزانده کیبورد)، بردیا یادگاری (پرکاشن)، محمد عارف (گیتار)، پیمان محبت‌پور (کیبورد)، رامبد رفعت (گیتار بیس)، علی پناهی (درامز)، فرشاد رشیدی (ویولن) و علی دیباج (سینت سایزر)، اعضای ارکستر میثم ابراهیمی در کنسرت اصفهان بودند و «رضا کلهر» به عنوان صدابردار گروه را همراهی می‌کرد.
 
خواننده آلبوم «تگرگ» درباره سفرش به اصفهان گفت: «از استقبال مردم خونگرم اصفهان غافلگیر شدیم. برایم جالب بود که در جشن امضای آلبوم «تیک»، افرادی از سنین و سلیقه‌های گوناگون حضور داشتند و بسیار خوشحالم که مخاطبین من از اقشار مختلف جامعه هستند.»
 
این خواننده درباره سایر اجراهای زنده‌اش گفت: «در حال برنامه‌ریزی برای برگزاری کنسرت در تهران و شهرهای مختلف هستیم که به زودی و پس از قطعیت برنامه‌ها از طریق سایت «موسیقی ما» درباره آن اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.»
 
در ادامه عکس‌های «مرتضی قربانی» از کنسرت میثم ابراهیمی در شاهین‌شهر اصفهان را ببینید.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : چهارشنبه 30 فروردین 1396 - 19:35

دیدگاه‌ها

جمعه 1 اردیبهشت 1396 - 05:30

عالی بود

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود میثم ابراهیمی «تیک» را به نصف جهان برد | موسیقی ما