برنامه یاد بعضی نفرات
 
خالقان «باران تویی» سال جدید را با دو خبر خوب برای طرفدارانشان آغاز کردند
گروه «چارتار» پس از مدت‌ها با «برف» روی صحنه می‌رود
موسیقی ما - گروه «چارتار»، بعد از ماه‌ها دوری از فضای موسیقی، سال جدید را با دو خبر خوب برای طرفدارانش آغاز کرد. این گروه که بعد از تور کنسرت‌های خارج از ایران و کنسرت‌هایی که تابستان سال گذشته در برج میلاد تهران برگزار کرد، مدتی در فضای موسیقی کمرنگ شده بود و شایعاتی مبنی بر منحل شدنش به گوش می‌رسید، با کنسرت‌هایی که طی روزهای آینده در تهران و شهرستان‌ها خواهد داشت و همچنین انتشار قطعه‌ای از آلبوم سوم گروه با نام «برف»، به تمام این شایعات پایان داد.

به گزارش «موسیقی ما»، چارتار قرار است روز پنجشنبه 7 اردیبهشت ماه در سالن وزارت کشور روی صحنه برود که با توجه به استقبال خوبی که از کنسرت‌های این گروه می‌شود، این اجرا به احتمال زیاد تمدید خواهد شد. آنها قرار است علاوه بر اجرای قطعات خاطره‌انگیز خود، اولین قطعه‌ای که امروز از آلبوم سوم خود منتشر کرده‌اند را نیز اجرا کنند که علاقه‌مندان برای تهیه بلیت‌های این کنسرت می‌توانند به سایت Tik8 مراجعه کنند.

آنها همچنین قرار است روزهای شنبه و یکشنبه، 9 و 10 اردیبهشت‌ماه، ساعت 18 و 21 در تالار حافظ شیراز نیز روی صحنه بروند که علاقه‌مندان می‌توانند برای خرید بلیت‌های این اجرا به سایت ایران تیک مراجعه کنند. علاوه بر این، تا پیش از آغاز ماه مبارک رمضان، این گروه در انزلی و جزیره کیش هم روی صحنه خواهد رفت و بعد از ماه رمضان ادامه تور کنسرت‌هایشان را در شهرهای بیشتری از ایران ادامه خواهد داد.

سورپرایز بعدی آنها انتشار قطعه‌ای به نام «برف» است که اولین قطعه از آلبوم سوم گروه محسوب می‌شود. آهنگسازی این قطعه بر عهده آرش فتحی با ترانه‌ای از احسان حائری و صدای آرمان گرشاسبی است. اعضای چارتار این روزها مشغول کار روی سومین آلبوم خود هستند که هنوز تاریخ دقیق انتشار آن مشخص نشده اما قرار است در سال جاری آن را روانه بازار موسیقی کنند.

قطعه «برف» از گروه چارتار را به صورت اختصاصی از سایت «موسیقی ما» دانلود کنید.
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : پنجشنبه 31 فروردین 1396 - 18:14

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود گروه «چارتار» پس از مدت‌ها با «برف» روی صحنه می‌رود | موسیقی ما