برنامه یاد بعضی نفرات
 
انتشار نخستین آلبوم این هنرمند همزمان با اعیاد شعبانیه
محمد خلج: آلبوم «دریا به دریا» 11 اردیبهشت منتشر می‌شود
موسیقی ما - «محمد خلج» که در آخرین روزهای سال گذشته، قطعه «مادر» را منتشر کرده و از انتشار آلبوم «دریا به دریا» در آینده‌ای نزدیک خبر داده بود، در گفت‌و‌گو با «موسیقی ما» تاریخ انتشار این اثر را اعلام کرد.
 
بر اساس اعلام این خواننده، آلبوم «دریا به دریا» که با همکاری چهره‌های صاحب‌نام موسیقی کشور تولید شده، 11 اردی‌بهشت و همزمان با اعیاد خجسته ماه شعبان منتشر خواهد شد.
 
محمد خلج در توضیح عواملی که در تولید آلبوم با او همکاری کرده‌اند گفته است: « بیشتر ترانههای آلبوم «دریا به دریا» توسط ترانه مکرم سروده شده و ایشان علاوه بر سرودن ترانه، در بخش‌های مختلف تولید به من مشاوره داده‌اند. مجید ذاکری، فاطمه قاسمی و شبنم عراقی‌نژاد دیگر ترانه‌سرایان این آلبوم هستند و خودم هم یک ترانه سروده‌ام. دکتر محمدرضا چراغعلی، پوریا حیدری، غلامرضا صنعتگر، بهزاد عبداللهی، شروین موسی و شهریار کسرویی در بخش آهنگسازی و تنظیم این آلبوم هنرنمایی کرده‌اند. خودم نیز ملودی 5 قطعه را ساخته‌ام. همچنین علاوه بر خودم، چهره‌هایی چون محمدرضا چراغعلی، کیان دارات، شروین موسوی، مسعود نوروزی، بابک شهرکی، عباس کسروی ماوی و بهزاد عبداللهی نوازندگان این آلبوم هستند.»
 
آلبوم «دریا به دریا» از سوی موسسه فرهنگی هنری «ندای چنگ» به مدیریت «سعید بنازاده» روانه بازار موسیقی کشور خواهد شد.
 
دموی این آلبوم را می‌توانید از «تماشاخانه» سایت «موسیقی ما» بشنوید و دانلود کنید. همچنین قطعه «مادر» با ترانه‌ای از «ترانه مکرم» و آهنگسازی و تنظیم «محمدرضا چراغعلی» که همزمان با روز مادر منتشر شده بود، از «تماشاخانه» قابل شنیدن و دریافت است.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 اردیبهشت 1396 - 12:04

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود محمد خلج: آلبوم «دریا به دریا» 11 اردیبهشت منتشر می‌شود | موسیقی ما